וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוחי בריאות: לקראת כללים חדשים לפוליסות בימי קורונה

אבי שמול בשיתוף ורד ויסלר גנץ, בשיתוף ורד ויסלר גנץ

20.7.2020 / 16:26

המחקרים מצטברים ומוכיחים כי מי שחלה בקורונה, צפוי לסבול בהמשך מתסמינים, או מהחרפה של מחלות. בחברות הביטוח עדיין לא גיבשו את הנהלים שיחריגו את "המחלימים מהקורונה"

ורד וייסלר גנץ. זאב בר נוי,
עדיין ניתן לצרף מבוטחים ללא שאלון בריאות. ורד וייסלר-גנץ/זאב בר נוי

"היתרון הייחודי של סוכנות ביטוח העובדת עם כל חברות הביטוח, מאפשר יצירת חבילות ביטוח רחבות והוזלות משמעותית של פוליסות הבריאות, אותן קשה למצוא אצל סוכנים העובדים עם חברה אחת בלבד", מסבירה סוכנת הביטוח ורד וייסלר-גנץ, הנערכת בשבועות האחרונים ליצירת חבילות ביטוח בריאות, "ברגע האחרון", לפני שחברות הביטוח יתחילו להחיל על מבוטחים נספחים ושאלונים העוסקים בהחלמה מקורונה ותופעות לוואי של המחלה.

בסוכנות הביטוח מספרים כי רופאים ישראלים וחבריהם ברחבי העולם, מגלים כי המחלה מותירה תסמינים פיזיים, שהם הרבה מעבר למחלת השפעת. מחלימים מדווחים על חולשה, כאבים, שינויים בחוש הטעם והשלכות נפשיות. מדיווחים שונים שהופיעו באחרונה, ידוע שהנגיף עלול לגרום לאירועים מוחיים, פגיעה בשריר הלב, בריאות ובקרישת הדם. הרופאים עדיין חוקרים את ממדי ההרס שגורם הנגיף ומנסים לגבש את התסמונות.

הצטרפות ללא שאלון בריאות

"אנחנו נמצאים חצי שנה בתוך המחלה ובשלב זה, ניתן לצרף מבוטחים ללא שאלון בריאות קורונה", מספרת וייסלר-גנץ, "זה רק שאלה של זמן, בדומה לשאלות אחרות, שהמבוטח יישאל על המחלה בעת חתימה על הצטרפות לביטוח, האם אושפז עקב מחלת הקורונה, האם הופיעו אצלו סימפטומים רפואיים ראשונים להופעת קורונה, מישהו ממשפחתו לקה במחלה, האם שהה בסמיכות לחולה ועוד. בכל פוליסת בריאות סטנדרטית, שואלים את המבוטח על גובה, משקל, האם הוא מעשן, ניתוחים שעבר, מחלות בהם לקה או לקו בני משפחה, מחלות פרקים, לב, סרטן, נטילת תרופות קבועות ועוד.

"בשאלות הללו, חברת הביטוח מנסה לצפות מהי רמת הסיכון שלה, ובהתאם האם לצרף אותך וכיצד לחשב את הפרמיה. קיים סיכוי גבוה שבעתיד, בהתאמה לעובדה שלקית בקורונה, יחליטו להחריג תופעות, או לגבות בעבורן תוספת. כפי שזה נראה כיום, גם אם הקורונה חולפת, עדיין נותרים סימפטומים.

ניתן לשפר -מחירים ותנאים

"מי שיבטח עצמו לפני התוספות, יוכל ליהנות מהתנאים הקיימים, כולל קבלת תרופות שלא בסל הבריאות, ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל בכל בית חולים פרטי, רופא מנתח פרטי רופא מרדים פרטי ועוד. עכשיו זה הזמן להוזיל עלויות ולהרחיב כיסויים. ניתן לשפר מחירים ותנאים. עכשיו זה זמן מצוין לשדרג פוליסות. כך למשל, אוכל לצרף מבוטח שירצה בכך, לתכנים נוספים כדוגמת רפואה משלימה, או פיצוי בעת גילוי מחלות קשות, ייעוץ ב'און ליין', בדיקות יקרות וייעוציים ייחודיים".

הדברים המתפרסמים לעיל נכונים לתאריך 20.7.2020

לשאלות: 073-2857850

לאתר החברה

אבי שמול בשיתוף ורד ויסלר גנץ, בשיתוף ורד ויסלר גנץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully