וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה הלחמת ריסים: הדרך להשגת ריסים מושלמים

בשיתוף אנסטסיה הלחמת ריסים, בשיתוף אנסטסיה הלחמת ריסים

20.7.2020 / 9:33

חולמת על מבט ייחודי? ריסים מרשימים יכולים להבליט את המראה הנשי ולהפוך כל מבט למהפנט במיוחד. מצאנו את המאסטרית של הלחמת הריסים בישראל - אנסטסיה הלחמת ריסים בקניון חוצות באשקלון

אנסטסיה הלחמת ריסים. יח"צ,
אנסטסיה הלחמת ריסים/יח"צ

רסיסים לריסים. בשנים האחרונות תחום הלחמת הריסים צובר תאוצה. בנות רבות בוחרות לשדרג את מראה הריסים באמצעות הלחמה מקצועית שמעניקה לעיניים מראה מושלם וייחודי. טרנד ההלחמה לא פסח גם על מפורסמות רבות, שמתהדרות בריסים מהממים.

הלחמת הריסים מתאימה לכל אחת שמעוניינת בריסים ארוכים מושלמים ויצירת עין מודגשת, ובייחוד לנשים בעלות ריסים קצרים או דלילים. הטיפול אורך כשעתיים והוא נטול כאבים.

אנו במערכת המומחים יצאנו לבדוק עבורכם את המקומות המובילים בישראל לביצוע הלחמת ריסים מקצועית. במסגרת הבדיקה שערכנו, הגענו למי שנחשבת כמאסטרית של הלחמת הריסים בישראל - ''אנסטסיה הלחמת ריסים''.

אנסטסיה הלחמת ריסים. יח"צ,
אנסטסיה הלחמת ריסים/יח"צ

הסטודיו של אנסטסיה ממוקם בקניון חוצות באשקלון, אליו מגיעות לקוחות מכל רחבי הארץ, שעל אף המרחק מעדיפות לקבל טיפול מקצועי מאנסטסיה, שנחשבת לשם דבר בתחום הלחמת הריסים. בסטודיו תוכלו ליהנות מהלחמת ריסים, הרמת ריסים והרמת גבות.

כבר בכניסה לסטודיו ניתן להבין כי מדובר במקום מקצועי, המעוצב בקפידה ולחלוטין עושה חשק לשכב וליהנות מטיפול קוסמטי ייחודי. הטיפול מתחיל בשיחה קצרה עם אנסטסיה, במהלכה היא בוחנת היטב את מבנה העין, ולאחר תיאום ציפיות מתבצעת התאמה של הריסים בהתאם לבחירת הלקוחה.
אנסטסיה מספרת כי היא דוגלת במראה הטבעי ותמיד ממליצה ללקוחותיה על הלחמה של ריסים עדינים, לשדרוג הלוק באופן טבעי "כל הלקוחות שלי יודעות שאני מאמינה במראה טבעי ככל הניתן. המטרה היא להבליט את הריסים במידה מסוימת על מנת לספק מראה מושלם, אבל לא דרמטי מידי. ניתן להגיע לתוצאה המושלמת באמצעות בחירה של ריסים שישתלבו היטב לפי העין של המטופלת."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנסטסיה הלחמת ריסים. יח"צ,
אנסטסיה הלחמת ריסים/יח"צ

הטיפול מתבצע באווירה רגועה במיוחד ובמקצועיות רבה, וכולל את החומרים האיכותיים ביותר ליצירת מראה ריסים מושלם.

במהלך הטיפול ניתן להבחין במהירות כי הייחודיות של אנסטסיה, מעבר למקצועיות, טמונה ביחס האישי שהיא מעניקה לכל מטופלת. במהלך הטיפול, אנסטסיה מקדישה את כל תשומת הלב אל המטופלת על מנת להעניק לה את שירות אישי במיוחד.

המקצועיות והשירות האישי אינם מגיעים על חשבון המחיר. בניגוד לטיפולים דומים באזור המרכז, עלות טיפול הלחמת ריסים אצל אנסטסטיה מסתכמת בין 200 ל-300 ש''ח בלבד. מדובר במחיר אטרקטיבי במיוחד, ששווה להדרים עבורו עד לאשקלון.

אנסטסיה הלחמת ריסים. יח"צ,
אנסטסיה הלחמת ריסים/יח"צ

אנסטסיה מבהירה כי המחיר האטרקטיבי נועד לאפשר למטופלות לממש את החזון שלה לגבי שגרת הטיפוח שלהן "בעיני, הלחמת ריסים היא לא תוספת לשגרת הטיפוח, אלא חלק בלתי נפרד ממנה. כמו שכל אישה מבצעת טיפולים קוסמטיים אחת לתקופה, על מנת ליהנות ממראה מושלם מומלץ לבצע גם טיפול הלחמת ריסים."

בנוסף לטיפולים, אנסטסיה מבצעת הדרכות בקורסים ייעודיים להלחמת ריסים. הקורסים מתקיימים בסטודיו, במהלכם אנסטסיה מדריכה את הבנות באופן עיוני ומעשי, כולל ליווי מלא בתחילת עבודתן בתחום. בסיום הקורס כל תלמידה זוכה לתעודת הכשרה ויכולה להתחיל לעבוד כמלחימת ריסים מקצועית.

המקצועיות, התוצאות הנהדרות והשירות הייחודי אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות הסטודיו, שמרעיפות שבחים רבים על העבודה של אנסטסטיה. כך מספרת אחת הלקוחות, קטרין "הרמות גבות וריסים אצל המאסטרית הכי מדויקת הכי עדינה הכי מקצועית שיש. בתור אחת שהמראה הטבעי הוא הכי חשוב, אנסטסיה את בהחלט היחידה בארץ ידיי זהב." דניאל, לקוחה נוספת, מספרת "הגעתי לאנסטסיה אחרי שהרסו לי את כל הריסים!! מקצועית מאוד מסבירה וקשובה הסבירה לי צעד צעד ועוזרת לי לשקם את הריסים מומלץ בחום."

עורכות מערכת המומחים בדקו, מצאו ואישרו - אנסטסיה הלחמת ריסים היא המקום המושלם עבורכן לקבלת המראה המושלם. מילה של מומחים.

אנסטסיה הלחמת ריסים

קניון חוצות, אשקלון

לעמוד האינסטגרם

לדף הפייסבוק

בשיתוף אנסטסיה הלחמת ריסים, בשיתוף אנסטסיה הלחמת ריסים
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully