וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם צוצו: השף שיגשים לכם חלום

בשיתוף רותם צוצו, בשיתוף רותם צוצו

19.7.2020 / 16:55

כל אחד מאיתנו, מתישהו בחיים, מארגן אירוע כלשהו. אחד הטרנדים הפופולריים בשנים האחרונות באירועים, החל מערבי חברה, גיבוש, משפחה ועד דייט רומנטי זוגי, הוא הזמנת שף פרטי מקצועי, אשר מגיע לשדרג את האירוע לממדים שלא ידעתם שקיימים בכלל

רותם צוצו. שרון אונגר,
רותם צוצו/שרון אונגר

היתרונות בסידור אירוע תחת שרביטו של שף פרטי הם רבים: לא צריך לדאוג לניקיון המטבח והכנת האוכל, כך שניתן לפנות את המחשבה ליציקת תוכן האירוע וארגון הפרטים האחרים. בנוסף, באמצעות הניסיון והמקצועיות של השף, כל האורחים נהנים מאוכל טרי, איכותי וטעים. אוכל שמבושל מול עיניהם, לעתים בדרך של מופע שף מרשים, אשר מעניק לאורחים אטרקציה לכל דבר וענין.

עם השף הפרטי, רותם צוצו, תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם - כך קבע צוות המומחים שלנו שאישר כי רותם צוצו השף הוא התשובה לכל אירוע. מדובר בחוויה קולינרית בלתי נשכחת שיכולה להתאים למגוון אירועים כמו ערבי בשרים, מסיבות רווקים/ות, ימי הולדת, קייטרינג חלבי ועוד. ההתמחות של רותם צוצו באה לידי ביטוי במגוון אפשרויות. הוא מומחה בהפקת אירועי ערב ומוביל, באופן אישי וייחודי, את האירוע בכל מקום שתרצו, החל מהבית שלכם ועד לחצרות, גני אירועים, חוף הים והטבע.

רותם צוצו. שרון אונגר,
רותם צוצו/שרון אונגר

השף הפרטי רותם צוצו מתמחה בהכנה של מגוון מנות ייחודיות שמשלבות את חומרי הגלם הכי איכותיים שיש. אין ספק כי מדובר בשוק פתוח ולכן חשוב להבין מי השף שהולך לנהל לכם את האירוע מהבחינה הקולינרית והבדיקה שלנו קבעה כי עם רותם צוצו תצאו שבעים ומרוצים. השף בן ה-25 החל את דרכו בתחום בגיל 14. כאשר היה בכיתה י', עבר לבית ספר מקצועי ושם למד את המקצוע, הוציא תעודה של משרד התמ''ת בתחום ויצא לדרך. תחילה הוא עבד במסעדות ובתי קפה, רכש ידע רב עם הזמן ולפני 3 שנים החליט שהוא רוצה להיות שף פרטי.

צוצו מכין את כל הסוגי המזון: מבשל ארוחות בשר, ארוחות חלביות ועד שולחנות קינוחים. כל מנה לפי כמות האנשים וכמות המוצרים, מזוג ועד 50 איש. צוצו מביא איתו את הכל לאירוע כך שלכם נשאר רק לשבת, לטעום וליהנות. אירועי הקיץ של השף רותם צוצו, כוללים ארוחות בשריות. המנות הראשונות הן אראיס כבש, קרפצ'יו סלק, חצילים על האש, בטטות מקורמלות עם סילאן, פקאן ושערות חלווה ועוד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רותם צוצו. שרון אונגר,
רותם צוצו/שרון אונגר

המנה העיקרית כוללת שבעה נתחים של טומהוק, צלעות טלה, נתח קצבים, אנטריקוט נברסקה, סינטה, חזה אווז ופילה בקר עם אננס. הבשר שהוגש היה בהחלט מובחר וניכר כי רותם צוצו עובד עם קצביות בוטיק מובחרות. לאחר מכן שלב הקינוחים כלל שולחן פירות העונה, קרם בורלה, כוסות לוטוס וכוסות אוריאו, בראוניז, טראפלים ועוד, כאשר אפשר לעשות תיאום מראש מול הלקוח בדבר שולחן הקינוחים שיוגש באירוע.

בכל הקשור לארוחות חלביות מוגשות מנות ראשונות אשר כוללות קרפצ'יו סלק, פטריות ממולאות בחמש סוגי גבינות, בורקס גבינות וירוקים מבצק פילו, מיקס אנטי פסטי, פלטת גבינות ומטבלים, פרנה (לחם) בעבודת יד. מנות עיקריות: לזניות גבינות ופטריות, ריזוטו פתיתים וכמהין, פשטידת ירקות לפי בחירת הלקוח. מבחר סלטים ודגים על האש כמו בורי, לברק וכדומה. שולחן הקינוחים החלבי יאפשר לכם להוסיף מאכלים נוספים עבור מי ששומר כשרות.

רותם צוצו. שרון אונגר,
רותם צוצו/שרון אונגר

''אני אוהב מאד לשמח אנשים דרך האוכל שלי, זה משהו שמאד מחמם לי את הלב. חשוב לי שהשם שלי יהיה לפני. הכסף פחות חשוב לי, אלא שאנשים ייהנו באירוע ויידעו לומר שהיה להם טעים. תמיד חלמתי להיות שף ואני מאושר שהתחלתי להגשים את החלום האישי שלי ולגרום לשמחה לעוד הרבה אנשים חובבי קוליריה ברחבי ישראל". אמר לנו רותם צוצו.

אחד הלקוחות שלו סיפר: "רותם צוצו העניק לנו חוויה ענקית ואני יכול לומר שלא היה אחד שלא אמר את זה. הוא הפך לי את היומולדת לחוויה. היה טעים מאוד, כל האורחים עפו עליו, היה כיף, מדובר במקצוען. לא הפסקנו להתלהב ולדבר על כל השואו והבשר המטורף שהוגש לנו - אין לי ספק שעוד ניפגש".

אז תרשו לעצמכם להתכונן לאירוע שכולו ריחות וטעמים במחירים סבירים ונוחים לכל כיס אפשרי.

טלפון: 050-632-1336

שעות הפעילות: א-ש.

מייל: sfjy687@gmail.com

אינסטגרם

אינסטגרם של שרון אונגר

בשיתוף רותם צוצו, בשיתוף רותם צוצו
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully