וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב חדרי תינוקות חייב לכלול בטיחות

בשיתוף VOX, בשיתוף VOX

19.7.2020 / 15:13

חדר תינוקות בבית הוא חדר המתוכנן ומעוצב על ידי ההורים, אולם נועד לתת מענה הן להורים והן לרך הילוד. למרות שהתינוק שהצטרף למשפחה אינו מבין עדיין בעיצוב פנים, יש לו דעה מוצקה על מה שנעים לו, מרגיע אותו ומסייע להתפתחותו

מיטת תינוק. יח"צ,
חדר תינוקות/יח"צ

עיצוב חדר לתינוקות יכלול חיבור בין ריהוט פונקציונלי ובטיחותי, זמינות ונגישות בין הפריטים השונים, לצד אלמנט מרגיע הבא לידי ביטוי לרוב בבחירת הצבעים והחיפויים, הן לקירות והן באקססוריז ומוצרים נלווים.

לצד צבע הרגוע המקרין שלווה, נכון לשלב פריטים בעלי חזות המגרה את העין והמוח, נגיעות של צבעים עוצמתיים יותר, צורות גאומטריות ותאורה מודולרית משתנה.

מיטת תינוק. יח"צ,
חדר תינוקות/יח"צ

בבחירת חדרי תינוקות יש לתת דגש על בחירת מיטת תינוק - המהווה למעשה את המרחב הבטוח בו מצוי התינוק כאשר הוא נמצא בחדרו. חשוב לבחור במיטת תינוק בעלת סגירה בטיחותית, תכנון מדויק של גובה, עשויה מעץ איכותי הצבוע בצבעים טבעיים ללא רעלנים ובעלת מזרון אורתופדי העומד בכל דרישות התקן לבטיחות התינוק.

חשוב לאפשר להורים נגישות נוחה למיטת התינוק, כמו גם תאורה רכה מעל, שתאפשר להורים טיפול בו ומציאת ציוד ופריטים (מוצץ שנעלם באישון לילה) מבלי לסנוור את התינוק ולהפריע את מנוחתו.

במקרה בו התינוק נוהג לישון במהלך היום שלא במיטתו, בקירוב להורים בסלון או בחללים נוספים בבית, מומלץ לרכוש גם לול לתינוק, המהווה פתרון איכותי, מודולרי ומתקפל וניתן להשתלב בכל חלל במגוון עיצובים סולידיים.

פריט חשוב נוסף הוא שידת החתלה, כאשר גם אם נראה כי ההחתלה תתבצע לרוב על המיטה או על משטחים אחרים, מספקת הן פתרון אחסון נוח והן פתרון לטיפול, החתלה והלבשת התינוק בגובה ההורה, ללא צורך בכיפוף ובתנוחה מגבילה. שיטת החתלה מיועדת לייצר טיפול נגיש ובטוח בתינוק ומהווה פתרון אחסון נוח במיוחד לשלל הפריטים להם הוא נזקק.
המותג האירופאי VOX מביא לישראל מגוון רחב של חדרי תינוקות מלאים ומאובזרים, או פריטים בודדים לבחירה, בעיצוב חדשני ומרגש ובאיכות גבוהה.

כתובת החנות: בן ציון גליס 18 פתח תקווה

טלפון: 03-6610033

פקס: 036610034

אתר אינטרנט

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף VOX, בשיתוף VOX
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully