וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדפסה על חולצות זה מקורי, הדפסה על מסכות. מקורי יותר

בשיתוף חולצות, בשיתוף חולצות

19.7.2020 / 14:52

סיום קורס בצבא, חתונות ואירועים, טיולי נוער וגם מיתוג וקידום מכירות לעסקים, הם רק חלק מהסיבות לביצוע הדפסה על חולצות. פעם, אפשרויות ההדפסה היו מוגבלות. היום, אפשר לבחור בין שלל חולצות. בימי הקורונה, ניתן לבצע הדפסה על מסכות. גם כאן, יש שלל סוגים וגוונים

הדפסה. pixabay,
חולצה מודפסת/pixabay

הדפסה אישית על החולצה יכולה להתאים לאירוע קטן או כמתנה עם אמירה אישית והיא יכולה להתבצע מתוך רצון לגבש ולאחד בין מספר אנשים בקבוצה. למשל, היא מושלמת ליום צוות בחברה, ליצירת תלבושת אחידה וייצוגית לעסק ויכולה לתרום לגיבוש בין משפחות שיוצאות ביחד לטיול משותף. חולצה עם הדפסה איכותית תישאר לאורך שנים ותהיה מזכרת מעולה מן האירוע והחוויה.

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי

מעבר לכך שישנן חולצות אשר מיועדות לתלבושת אחידה בבית הספר עליהן מודפס סמל בית הספר, ניתן להדפיס על חולצות עיצובים אישיים לאירועים מכל סוג. תחילה יש לחשוב על האירוע, הסגנון שלו ומה המסר שאנו רוצים להעביר בו. אם ישנו לוגו או כיתוב שמתאימים לאירוע הם יהוו נקודת התחלה ראשונית לעיצוב. כשמדפיסים על חולצות בעיצוב אישי אפשר לשלב הומור, אפשר להיות רציניים וזה היתרון הבולט של הדפסה בעיצוב אישי, כי אפשר להתאים כל חולצה (גם בודדת) באופן אישי למטרתנו. וגם, כל חולצה מודפסת תהווה מתנה יחודית ומקורית.

לאחר שישנם נתונים ברורים ובהם טקסט מסוים ו/או תמונה ברורה, אפשר להתחיל לעצב את החולצה כך שכל פרט יהיה בדיוק במקום הרצוי לנו. אלו שלא יודעים מה בדיוק הם רוצים ויש להם רק רעיונות כלליים, יוכלו לפנות למקום שההתמחות שלו היא הדפסה על חולצות, או הדפסות משי, להתייעץ עם המעצב במקום ולחשוב יחדיו כיצד ליצור את העיצוב המושלם. רוב המקומות אשר מכבדים את עצמם (ואותכם) יציעו ייעוץ חינם.

לאחר שהחלטתם על העיצוב, עוברים לבחור את סוג החולצה כשהיום אין צורך להתפשר, אפשר לבחור להדפיס על חולצות Dry Fit, על סווטשרטים, להדפיס על חולצות אמריקאיות, על חולצות טריקו קצרות, ארוכות ואפילו חולצות לילדים קטנטנים. תסמכו על המקום שידע כבר להתאים את הגודל של העיצוב לגודל של המסכה או החולצה כך שהפרופורציות יהיו מושלמות.

ההדפסה לא רק על חולצות - גם הדפסה על מסכות קורונה , על כובעים, סינרים ועוד

שנת 2020 תיזכר אצל רובנו כשנת הקורונה. גם כשנראה שמערכת הבריאות מצליחה להתמודד עם המצב, כל אחד ואחת מאיתנו מתבקשים לנהוג בזהירות ולצאת למרחב הציבורי עם מסכה על הפנים. אם זה המצב, אנחנו רק יכולים להוציא ממנו את המיטב ולהתחיל למתג את עצמנו בצורה שהכי מתאימה לשנת 2020.

ועד שמגפת הקורונה תחלוף לה כדאי לשקול הדפסה על מסכות ורצוי על מסכות איכותיות העשויות מ 3 שכבות או מבד. מסכות מודפסות יתאימו למוסדות, ארגונים וחברות שרוצים לקחת אחריות חברתית ובו בזמן למתג את עצמם.

ניתן לבצע הדפסות שונות, לשים את לוגו החברה או המוסד בקטן בצד, לשלב משפט קצר או פשוט להזמין מסכות איכותיות ולתת אותן לעובדים. חשוב לציין כי יש לוודא כי המסכות קודם כל מתאימות להגנה מפני הנגיף ושהן יהיו איכותיות, נוחות על הפנים ושיהיה קל לנשום איתן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טיפים לבחירת נותן השירות בתחום ההדפסה

בחירת נותן השירות תשפיע על התוצאה ותקבע כיצד ייראו החולצות המעוצבות באופן אישי. חמשת הטיפים הבאים נועדו לעזור בתהליך בחירת המקום:

• מגוון מוצרי ההדפסה

כדאי לחפש אחר נותן שירות שיכול לספק מגוון פתרונות. למשל, עבור הדפסה על חולצות אפשר לבחור בחולצות T, מכופתרות, אמריקאיות או סווטשרט. בנוסף ישנה אפשרות להדפיס על כובעים, מגבות, סינרים וכל שיש לעשות הוא למצוא את המקום הנכון שיכול להציע פתרונות שונים תחת קורת גג אחת.

• איכות ההדפסה והמוצר

מוצרים איכותיים והדפסות טובות יוכלו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בישראל אפשר לראות גם בוגרים ששומרים את חולצות סוף המסלול. יש להתייחס אל המוצר המודפס כמזכרת וחשוב שהספק יציע איכות גבוהה והדפסה שאינה דוהה גם לאחר שנים.

• צוות קריאייטיב

עבור אלו שאין להם רעיונות כיצד לעצב את המוצרים או החולצות כדאי שיהיה במקום צוות מומחה בתחום הגרפיקה לפיתוח משותף של הרעיון. מקומות אשר מדפיסים חולצות יוכלו להדפיס חולצות מצחיקות, אישיות וחולצות לחתונות, כך תוכלו לנצל את הניסיון של הצוות ולרתום אותו לשירותכם כך תצליחו ליצור חולצות בדיוק כפי שתכננתם ושנראות הרבה יותר מוצלחות מהציפיות.

• עלויות וזמן אספקה

כדאי לקבל הצעת מחיר מסודרת כשזו תכלול את כל הפרטים לרבות סוג המוצר עליו מתבצעת ההדפסה ומספר העותקים. יש לברר מהו זמן האספקה הצפוי ולהשוות בין הצעות דומות. יש לשים לב למחירים. לרוב מחירים נמוכים מדי עלולים להעיד על איכות המוצר שתקבלו.

• הדפסות על פי הצורך

הדפסה על חולצות צריכה להתבצע בדיוק על פי דרישות הלקוח. בפרט אם מדובר בהדפסה על חלצות בהתאמה אישית. פעמים רבות יש צורך להדפיס את אותו סמל, משפט או עיצוב על חולצות בגדלים וצבעים שונים. חשוב שהמקום יוכל לקבל הזמנה שאינה אחידה, בלי צורך להתפשר על איכות המוצר, הצבע או המחיר.

הכתבה נכתבה בשיתוף חולצות בע"מ, מומחים להדפסת חולצות בהתאמה אישית.

בשיתוף חולצות, בשיתוף חולצות
  • עוד באותו נושא:
  • הדפסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully