וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התיירות שלא רצתה לאכזב את לקוחותיה

נדב גדליה בשיתוף כהנא גרופ, בשיתוף כהנא גרופ

19.7.2020 / 13:02

חברת התיירות 'כהנא גרופ' מצאה פתרון יצירתי ללקוחות שהזמינו אוגוסט בקפריסין: יהנו מחופשה במלון החדש בארץ. ההופעות יתקיימו במתכונת מיוחדת לתקופה

מלון מגדלא על שפת הכנרת. יח"צ,
מלון מגדלא על שפת הכנרת/יח"צ

אמנם השמיים טרם נפתחו לטיסות מעבר לים, אך יש חברות שמוצאות פתרונות יצירתיים. אחת מהן היא 'כהנא גרופ YKG', המובילה בתיירות הכשרה בקפריסין ויוון ומטיסה עשרות אלפי מטיילים כל שנה למגוון חופשות בחו"ל.

גם השנה, התוכנית הייתה שהשמים יפתחו בקיץ והמטיילים ייהנו מחופשה מעולה עם ארוחות שף כשרות. חבילות הנופש נרכשו מתוך תקווה שעד הקיץ הכל יסתדר. עם תחילתו של הגל השני, הבינו ב'כהנא גרופ' שלקורונה חוקים משלה, אך במקום להתייאש ולבטל את הנופשים שהוזמנו מראש, חישבו מסלול מחדש והחליטו לא לאכזב את האורחים, כך שאלפי הרוכשים שרכשו כבר חבילת נופש מ'כהנא גרופ' לקפריסין או יוון באוגוסט 2020 - יקבלו אפשרות להמרת חבילת הנופש - לחופשה שווה לא פחות - על שפת הכנרת, במלון 'מגדלא' החדש ברמת חמישה כוכבים, שנפתח לפני חודשים ספורים.

החופשה כוללת, כמיטב המסורת של 'כהנא גרופ'; טיולים, אטרקציות והופעות של אמני המוזיקה מהשורה הראשונה שיגיעו למופע מלא בקונספט ייחודי ומקורי על במת 360 מעלות במרכז המלון, כדי לעמוד בתקנות התו הסגול של משרד הבריאות.

"המוטו שלנו זה לתת תמיד ערך מוסף לאורחינו עם טיולים, תכנים ואטרקציות מותאמות ללא תשלום נוסף", מסביר יוני כהנא, מנכ"ל 'כהנא גרופ' ורשת המלונות באירופה LAGOON KOSHER.

"יש מספיק מלונות בשביל חופשת בטן-גב. אצלנו אנשים באים גם כדי לנוח וליהנות מחוויה קולינרית, אבל בעיקר בזכות הערך המוסף של הטיולים, האטרקציות וההופעות שאנחנו מספקים להם. כל אורחי הנופש שלנו ייהנו מקיאקים בירדן, שייט בכנרת, ג'יפים בגולן לצד הופעות ענק ואטרקציות לילדים; מתנפחים, מופעי קוסמים וכל זה כלול בחופשה".

אורחי כהנא גרופ בקפריסין. מאיר לביא,
אורחי כהנא גרופ בקפריסין/מאיר לביא

היסטוריה מימי בית שני

המלון נקרא על שם העיר היהודית העתיקה ששכנה במקום ונקראה 'מגדלא'. במהלך עבודות החפירה להקמת המלון, נתגלתה תגלית מרעישה וייחודית: עיר יהודית מימי בית שני, עם חנויות ובתים, גולת הכותרת של האתר היא בית הכנסת העתיק שבמרכזו נמצאה אבן גדולה ועליה חריטה של מנורת שבעת הקנים מבית המקדש וכן מטבע שהוטבע בטבריה בשנת 29 לספירה.

כל אורחי כהנא גרופ, ייהנו במהלך הנופש מכניסה חינם לאתר הארכיאולוגי המבוקש וכן לסיור מודרך ומרשים בעיר. בנוסף, תתקיים תפילה מרגשת, בשרידי בית הכנסת העתיק.

כל הפרטים על החופשה: https://www.ykg.co.il/aug2020/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ישי ריבו ויוני כהנא בחופשה בקפריסין. מאיר לביא,
ישי ריבו ויוני כהנא בחופשה בקפריסין/מאיר לביא

גם יהודי אירופה ירוויחו חופשה

בזמן שהישראלים ייהנו מהחופשה של כהנא בכנרת, יהודי אירופה יוכלו ליהנות מהחופשה שמציעה 'כהנא גרופ' במלונותיה הכשרים בקפריסין ויוון. "את רשת בתי המלון שלנו 'הלגונה הכחולה', בקפריסין ויוון - שאליהם כבר לא יבואו הקיץ ישראלים - פתחנו ליהודים הגרים באירופה ואנגליה, שמחפשים חופשה כשרה ואיכותית" מספר יוני כהנא "האיחוד האירופי פתח את שעריו ויש לנו ביקוש עצום מיהודים צרפתים, בלגים, אנגלים, שווצרים ועוד.

"לפי הערכות" ממשיך כהנא "אלפי יהודים צרפתים שנהגו לנפוש באילת או נתניה בשנים הקודמות, ינפשו וייהנו בקיץ 2020 ברשת המלונות הים תיכונית שלנו".

נדב גדליה בשיתוף כהנא גרופ, בשיתוף כהנא גרופ
  • עוד באותו נושא:
  • נופש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully