וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להתמודד עם הלחץ בגיל המעבר והתופעות בימי הקורונה המאתגרים?

בשיתוף פרמה גורי

19.7.2020 / 10:46

גיל המעבר מביא איתו תופעות מלחיצות ותקופת הקורונה עלולה להגביר אותן. כך תוכלו להתמודד עם תופעות אלה

גיל העמידה. RF123,
גלי חום/RF123

גיל המעבר מביא עמו תופעות לא סימפטיות בכלל ונשים רבים יסבלו עם הפסקת הווסת מתסמינים כמו גלי חום, ירידה בחשק המיני, דופק מואץ ומצבי רוח משתנים. בתקופת הקורונה גיל המעבר נראה אפילו מאתגר ומורכב יותר מתמיד כשללחץ הטבעי מהשינויים של הגיל מתווספות החרדות הקשורות ברוח התקופה כמו החשש מהידבקות בנגיף הקורונה, עתיד בסימן של אי וודאות ומהמצב הכלכלי והכללי.

מדובר בסוג של מעגל קסמים: שגרת הקורונה יוצרת לחץ שמעלה את הלחץ שנגרם מגיל המעבר והתוצאה יכולה להיות החרפת הסימפטומים כאשר ידוע שלרגיעה יש השפעה חיובית בכל תקופה בחיים על אחת כמה וכמה בתקופה בה סובלים מחוסר איזון הורמונאלי כמו גיל המעבר.

כיצד בכל זאת ניתן להתמודד עם הלחץ הגואה בגיל המעבר בתקופת הקורונה המאתגרת?

ההשפעה החיובית של פעילות גופנית

לאימון גופני השפעה מטיבה על הורדת הורמון הלחץ ואיזונו וכן העלאת האנדורפינים שמעלים את מצב הרוח החיובי ולכן, חפשי לעצמך פעילות גופנית שתוכלי לבצע תחת המגבלות השונות בין אם אלה שיעורי יוגה, רכיבה על אופניים, הליכה בפארק או אימוני פילאטיס אפילו אם מדובר בשיעורי זום. שמירה על כושר מסייעת גם בשמירה על המשקל ובהעלאת הדימוי והיבטחון העצמי.

זה הזמן להירגע

אם צריכת חדשות מעלה את מפלס הלחץ בגיל המעבר בתקופת הקורונה מומלץ להימנע ולהתעדכן רק במה שקריטי או לבקש ממישהו שיתווך את הדברים בדרך שלא תוסיף ללחץ. חפשי לעצמך גם את האופציות המועדפות לרגיעה כמו למשל, אמבט עיסוי, האזנה למוסיקה שלווה, טכניקות שלקוחות מעולם המדיטציה, מיינדפולנס, תרגול של נשימה עמוקה, דמיון מודרך במיוחד בטרם לכתך לישון, כיוון שבגיל המעבר רבות סובלות ממחסור במלטונין שיכול לגרום לנדודי שינה והפרעות שינה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ויסות הטמפרטורה והמאבק בגלי החום

אין ספק שגלי החום הם בין התופעות הנפוצות אצל נשים בגיל המעבר ולחץ וכן אוכל מתובל וביגוד סינטטי יכולים להגביר גלי חום. חשוב מאוד להשתמש בטקסטיל אוורירי ונושם המבוסס על חומרים טבעיים, לווסת את הטמפרטורה בחלל עד השגת הטמפרטורה הנוחה ביותר, לטבול באמבטיה קרירה או לבצע מקלחת צוננת וכן להשתמש בספריי שיוכל לקרר ולרענן אותך כל פעם שאת מרגישה שגל חום משתלט עליך או מחפשת דרך להתרענן בין הבזקי החום שמעלים את רמת הלחץ. הקלה על גלי החום קריטית במיוחד למלחמה בהזעות לילה שמדירות שינה מעינייך ועשויות לגרום למתח וחרדות כי כאשר לא ישנים טוב יש סיכוי גבוה יותר לסובל ממצב נפשי ירוד.

נסי להימנע מאוכל מעורר, להפחית את צריכת הקפאין במיוחד כ-6 שעות לפני לכתך לישון, כי קפאין עשוי לגרום לנמרצות יתר שלא מתיישבת ביחד עם שנת לילה רגועה וכן להשיג תמיכה מחברים ובני משפחה בתקופה מורכבת זו.

*** מוצר פרומנסיל מבית פרמה גורי נבדק במחקרים קליניים ומדעיים שפורסמו בעיתונות רפואית ומדעית, ונמצא מקל על תופעת גלי החום בגיל המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully