וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקינג של מכירות הפרימיום": המנטור רן סיבוני מוביל עסקים רבים להצלחה מסחררת

בשיתוף רן סיבוני, בשיתוף רן סיבוני

19.7.2020 / 8:32

הוא הגיח לעולם המנטורינג העסקי באישון לילה. ממש כמו לוחם קומנדו שהתפרץ לאזור עוין מבלי שאיש הבחין בו, אבל את העוצמה שלו, קשה לפספס: רן סיבוני, מנטור עסקי נועז וחריף, שזכה למוניטין של "הקינג של מכירות הפרימיום" בראיון על איך בונים עסק שמייצר מיליון ₪ בשנה

רן סיבוני. יח"צ,
רן סיבוני/יח"צ

הוא בוטה, הוא חד, הוא לא נחמד, והוא ממש לא מתנצל על זה. סיבוני הוא אדם שלא מפחד להציב מטרות לא שגרתיות ולהקריב את מה שצריך כדי לתקוע את החץ במטרה. כמי שהוביל ספורטאים תחרותיים להישגים בינלאומיים וצלח בעצמו כמה מתחרויות הספורט הקשוחות בעולם- סיבוני מתיימר להוביל בעלי עסקים ליעד שנחשב חלום נחשק וכמעט בלתי ניתן להשגה עבור לא מעט בעלי עסקים- לבנות עסק שמייצר מיליון ₪ בשנה.

רן סיבוני. יח"צ,
רן סיבוני מרצה/יח"צ

כאיש שב"כ לשעבר, סיבוני מנהל את "מועדון המיליון", בית הספר לעסקים היוקרתי שלו, כמו יחידה מובחרת- מסלול תובעני וקשוח שנמשך 8 חודשים, משימות מאתגרות סביב השעון, לחץ אינסופי של הצוות המקצועי ו"יעד אחד שדיר באלק לא תגיע אליו", הוא אומר, ספק מאיים.

לא כל אחד מצליח לעמוד בקצב האינטנסיבי של התכנית ובכל המשימות, הוא מודה. "זאת באמת תכנית קשוחה שלא מתאימה לכל אחד, אבל אם עמדת בכל מה שנדרש אתה תדע שאין דבר שאתה לא מסוגל לעשות בחיים האלה, וכסף תהיה הדאגה האחרונה שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רן סיבוני. יח"צ,
רן סיבוני איש ברזל/יח"צ

ואכן התוצאות של קהל הלקוחות של סיבוני מדברות בעד עצמן. רוב הלקוחות שלו מדווחים על הכפלת העסק פי 2 - 3 במהלך השלושה החודשים הראשונים בתכנית, ואלו שנצמדים לכל ההנחיות בתכנית זוכים לנשק את היעד הנחשק של 80,000 - 100,000 ₪ בחודש ואפילו יותר.

מה הסוד הגדול של סיבוני? בשתי מילים - מכירות פרימיום. סיבוני הבין שלחלק גדול מבעלי העסקים אין כמות לידים גדולה שזורמת באופן עקבי בכל חודש, ושרובם התרגלו לעבוד לפי המשפך השיווקי הסטנדרטי - תמכור מוצר חדירה זול, משם מוצר בסיס ורק אז מוצר פרימיום יוקרתי ויקר. "הבעיה", לטענתו, "נובעת מכך שאם לא שפכת תקציב פרסום של אלפי עד עשרות אלפי ₪, ואתה פועל בעיקר בצורה אורגנית - יהיו לך במקרה הטוב 10 - 20 לידים בחודש. במקרה כזה אם תציע להם לרכוש מוצר חדירה כמו הרצאה, משם מוצר בסיס כמו סדנה קצרה - לא יהיו מספיק אנשים פוטנציאליים לרכוש את מוצר הפרימיום שלך. מצד שני, אם תלמד למכור את מוצר הפרימיום שלך בלי כל המוצרים בדרך - על אותה כמות לידים אתה יכול להרוויח עשרות אלפי ₪ יותר, בהרבה פחות מאמץ ובניהול של עסק הרבה יותר רזה וקל לתפעול.

רן סיבוני. יח"צ,
רן סיבוני מרצה/יח"צ

"השיטה פשוטה, היישום קשה - בעיקר מנטלית", הוא מודה, "ולפעמים יכול לקחת לא מעט זמן עד שמפצחים את המכירה הראשונה בשיטה הזאת. אבל ברגע שהבנת איך לעשות את זה - אתה תראה את מחוג ההכנסות שלך מטפס כמו מד מהירות של פרארי. הדוגמה הכי קיצונית שלנו זה בחור שבארבעה חודשים הראשונים בתכנית לא עשה שקל, אבל ברגע שפיצח את המכירה הראשונה - השאר הגיעו בקצב מסחרר ובאותו החודש הוא הכניס 250,000 ₪. רוב האנשים, אגב, במצב כזה שלא מכרו כלום בארבעה חודשים כבר מזמן היו מתייאשים וחוזרים למכור את מוצרי החדירה הזולים, אבל זה בדיוק העניין - בשביל להשיג יעד גדול אתה צריך להיות מוכן לוותר על הרבה יעדים קטנים בדרך".

לעמוד הפייסבוק

לאתר

בשיתוף רן סיבוני, בשיתוף רן סיבוני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully