וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המידע על עולם החלקות השיער בישראל

בשיתוף מארק מור, בשיתוף מארק מור

16.7.2020 / 23:18

הוא רק בן 25, אבל עם ניסיון מעשי מגיל 16, לימודים והשתלמות במספרות יוקרה בניו יורק, מארק מור מעניק שירותי החלקה לתושבות הדרום ברמה שקשה להשתוות אליה

מארק מור. יח"צ,
מארק מור/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" העוסקות בעולם היופי והטיפוח בישראל למדנו כי ישנו חוסר הסכמה בכל הנוגע להחלקות השיער. על מנת ללמוד על הדקויות והבדלים בין שיטה אחת לשנייה ביקשנו לשוחח עם מארק מור, הבעלים של סלון היופי "Marc Mor - Hair Salon" ומי שנחשב לאחד הכוכבים העולים בתחום החלקות ותוספות השיער בישראל.

מפיק חבר המערכת קפץ לסלון ברחוב כיכר הנשיא 24 בשדרות. הוא חזר מוקסם מאיש מקצוע אשר מרטיט את ליבן של נשים רבות בכל אזור הדרום בזכות יד של אמן וידע מעמיק של עולם ההחלקות ועיצוב השיער.

מארק מור (מורזחנוב) רק בן 25 אך את הניסיון שלו בעולם השיער החל לצבור כבר מגיל 16. בתחילת דרכו עבד כשכיר במספר מספרות בעיר שדרות, אך את קפיצת המדרגה המשמעותית ביצע בגיל 19 כאשר סיים את לימודיו באקדמיה לעיצוב שיער.

לאחר מכן עבר להתגורר בארה"ב שם עבר השתלמויות מקצועיות בתחום הכימיה, גוונים והחלקות וחווה סלון יוקרתי מהו כאשר עבד בסלון פרסטיז' המוכר והידוע ברובע מנהטן בעיר ניו-יורק.

לאחר שחזר לארץ שימש כיד ימינו של רוני חתוכה במספרה ידועה בתל אביב ומשם חזר לאזור הדרום וכיום נחשב לדמות מובילה בכל הנוגע לעולם ההחלקות.

"לקהל הלקוחות שלי אני מציע שישה סוגי החלקות שונות כאשר שלושה חברות למוצרים הכי איכותיים חתומות איתי בבלעדיות באזור", סיפר לי מארק והוסיף, "בניגוד למקומות אחרים אני לא עושה החלקות מהדור הישן, כאלה שמפרקות את קשרי הגופרית בשערה או שיש שימוש בפורמלין, אלא אני בונה את השיער מחדש בזכות תהליך אשר מתבסס על חומצות, חלבונים, שמנים שמכילים הזנה לשיער ומינרלים, כך שניתן למרוח חומרים בלי כל חשש".

בכל הנוגע להחלקה אורגנית מארק השאיר אותי בפה פעור כאשר הסביר לי כי מדובר בטריק שיווקי ותו לא: "בפועל אין באמת החלקה אורגנית, זה טריק שיווקי, לא קיימת החלקה כזו כי כולן מתבססות על חומצות, השאלה הגדולה היא מה נלווה לזה, אילו שמנים, מרכיבים מינרלים, כמה קראטין ועוד. אני תמיד אומר, אם המחיר של ההחלקה הוא זול מדי זה צריך להדליק נורת אזהרה בכל הנוגע לאיכות המוצרים והחלקה".

הסלון עצמו מחולק לשניים, אזור התספורות, עיצוב השיער, החלקות וצבע ואזור נפרד המיועד לעולם הקוסמטיקה כאשר לצד מארק נמצאים עוד ארבעה עובדים.

שוחחתי עם כמה לקוחות שהגיעו לעבור תספורת והחלקה, אחת מהן, מירי מועלם סיפרה לי: "אני כבר התייאשתי מהחלקות שיער קודמות שעברתי במקומות אחרים, הרסו לי את השיער ברמה שקשה לי לתאר מבלי לפרוץ בבכי, חברה טובה המליצה לי על מארק אבל אני הייתי סקפטית לחלוטין. בכל זאת החלטתי לתת לזה הזדמנות אחרונה, מארק העניק לי הסבר מעמיק על כל התהליך, אז הבנתי שהגעתי למקום הנכון, בתהליך הדרגתי הוא החל לשקם לי את השיער והיום התוצאה מושלמת".

"צריך להבין, יש כל כך הרבה טריקים שספרים עושים כאשר נותנים מידע מוטעה בנוגע לעולם ההחלקות ואני פה גם כדי לחשוף את הכל", סיפר לי מארק, אי אפשר היה שלא להתרגש מהעבודה כי הוא לוקח ללב את הנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מארק מור. יח"צ,
מארק מור/יח"צ

"מרבית הספרים מחכים עם המצלמה לרגע הראשון לאחר גיהוץ של החלקה כשהוא מלא ברק, מצלמים ומעלים לרשתות החברתיות, אבל הם אינם מעלים תמונות לאחר חפיפה והרי אז התוצאות שונות לגמרי. ניתן להבחין בהבדלים לפי הנפילה הטבעית של השיער, כאשר הוא חלק מדי בלי תנועה טבעית, פשוט אין דבר כזה. מדובר באותם אלו אשר משתמשים בחומרים נלווים באיכות ירודה ולכן התוצאה ביום שאחרי עקומה לגמרי, זו בדיוק הסיבה מדוע תעשיית ההחלקות מקבלת שם רע של רמאות אחת גדולה וזה מאוד חורה לי", סיפר מארק את אשר על ליבו.

מארק מור (מורזחנוב), היתה לי פגישה עם מעצב שיער מוביל שמונע מאהבה למקצוע, כנות ואמינות לכלל הלקוחות.

בעתיד הוא מתכנן לפתוח אקדמיה משלו ואני אמשיך לעקוב מקרוב אחר איש מקצוע מבריק.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני במספר: 054-627-0407

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מארק מור, בשיתוף מארק מור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully