וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתדרגים בפרקטים? מדוע עדיף לבחור פרקטים של קוויק סטאפ

עדינה אקוקה, בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים, בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים

16.7.2020 / 14:42

בבתים רבים מחליטים להתקין פרקטים לאור הנוחות הרבה שלהם. בשלב רכישת הפרקטים נחשפים הלקוחות להיצע נרחב מאד של מותגים באולמות התצוגה וקשה להם מאד לקבל החלטה איזה פרקט לרכוש

פרקט. אתר צמרת יבואנית ומשווקת פרקט quick-step,
פרקט/אתר צמרת יבואנית ומשווקת פרקט quick-step

ההמלצה ברכישת פרקטים היא לקבל הסברים מקצועיים מנציגי השירות באולמות התצוגה, כדי להבין לעומק את ההבדלים בין הפרקטים השונים המיובאים ארצה ממפעלים בבלגיה, בסין וממדינות רבות נוספות ברחבי העולם.

רכישת פרקטים בטיב מעולה

אנשי מקצוע בתחום הפרקטים אשר עוסקים בתחום זה לאורך שנים, הן במכירת פרקטים והן בהתקנתם מעידים בפה מלא כי הפרקטים של החברה הבלגית קוויק סטאפ, הם האיכותיים ביותר וממוקמים בכמה רמות טיב מעל כל המתחרים. הפרקטים קיימים באופציית העץ, הלמינציה והויניל.

היתרונות של פרקט קוויק סטאפ הבלגי

הליך הייצור של קוויק סטאפ החל רק לאחר שמחלקת המחקר והפיתוח של המפעל, ביצעה אין ספור ניסיונות לייצר מוצר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, אשר נותר על הרצפה לאורך שנים רבות ללא כל שינוי בגוון, בעמידות ובשלמות שלו. המפעלים חרטו על דגלם לייצר את הפרקטים הללו רק באמצעות שימוש בחומרי גלם יוצאי דופן, אשר יוצרים יחד מוצר בקו עיצובי מוביל, המיוצר בטכנולוגיה פורצת דרך.

הנראות של כל אחד מדגמי הפרקט של קוויק סטאפ היא מיוחדת מאד ומעניקה יופי רב לכל חלל בו מתקינים את לוחות העץ, בחדרים, בחדר המגורים, במשרדים, במוסדות ציבור או בכל מקום אחר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אופן ההתקנה של לוחות הפרקט קוויק סטאפ

כאשר מתקינים פרקטים, קיימת חשיבות רבה לאופן החיבור בין כל שני לוחות במרחב, כדי שלא יוצר מצב שהלוחות ייפרדו זה מזה במשך הזמן.

השיטה שפותחה במפעלי קוויק סטאפ היא פטנט עולמי אשר יוצר חיבורים אופטימליים, שאינם נפתחים לעולם. לכל אחד מהלוחות קיים שול בשני צדדיו, המתקין מניח שני לוחות אחד ליד השני ומצמיד שול שמאלי של האחד לשול הימני של הלוח השני. כאשר נוצר חיבור נשמע קליק המזכיר את הקליק של כיסאות הבטיחות של הילדים ברכב.

ברגע שצליל זה נשמע, שני הלוחות הללו מחוברים באופן הרמטי ואין כל אפשרות שהם ייפתחו. בדרך זו מחברים את שאר הלוחות זה לזה ומלאכת התקנת הפרקטים מסתיימת במהירות.

תחזוקה שוטפת של הפרקטים מתוצרת קוויק סטאפ

אחד היתרונות הבולטים של הפרקטים הוא התחזוקה הקלה ביום יום, דבר שמשפיע רבות על קבלת ההחלטה אם להתקין פרקטים או אריחי קרמיקה. את הפרקטים שוטפים באמצעות מטלית לחה ומעט חומר ניקוי המתאים לפרקטים, מנקים את כל השטח פעם או פעמיים ותוך דקות כל המרחב נקי ויבש.

פרקטים מפולימרים המיועדים למטבחים וחדרי רחצה ושירותים

הדור החדש של הפרקטים מיוצר מפולימרים אשר מסוגלים לספוג מים ולמנוע החלקה. לכן משטחי הויניל מתאימים מאד להתקנה במקומות כמו מטבחים שיש בהם לחות רבה הנובעת מסירי הבישול המבעבעים ובחדרי האמבטיה והשירותים עקב הלחות הרבה המצטברת בהם לאחר המקלחות עקב המים החמים או אם נוזלים מים על הרצפה.

בדירה הבאה שלכם - הבחירה האולטימטיבית היא פרקטים של קוויק סטאפ. טיפ נוסף - לחברת צמרת יבואנית ומשווקת פרקט קוויק סטאפ יש גוונים בלעדיים בארץ שלא משווקים לחנויות אחרות

עדינה אקוקה, בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים, בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully