וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונות בימי הקורונה: הטרנדים החמים

בשיתוף מוריה ויצמן, בשיתוף מוריה ויצמן

16.7.2020 / 14:33

האירועים צומצמו, החתונות הבומבסטיות בוטלו אבל הדרישות נותרו גבוהות: הכלות הישראליות לא מוותרות על המראה המלכותי בחתונות. מוריה ויצמן על עונת האירועים 2020

מוריה ויצמן. יח"צ,
מוריה ויצמן/יח"צ

הגל השני כבר כאן וכך גם עונת החתונות והאירועים, העונה החמה בשנה. מאות זוגות שאמורים היו להינשא ברוב פאר והדר ובאירועים המוניים, מצאו עצמם מבטלים את הערב הגדול בחייהם אבל על דבר אחד, הכלות לא הסכימו לוותר בשום אופן, הלוק המלכותי שהופך אותן למלכה ליום אחד. בעוד שעולם ההפקות ואולמות האירועים ספגו מכה עצומה, המסרקות והמאפרות ממשיכות להעניק מענה לכלות.

אחת מהמובילות בתחום היא מוריה ויצמן, שמספרת על הדרישות של הכלות בימי הקורונה. ויצמן החלה את דרכה בתחום היופי כבר בגיל 14. ציפורניים, גבות , שיער, איפור וכל מה שקשור בעולם היופי בכלל ועולם החתונות בפרט, היא המאסטר. היא מקבלת כלות ובעלות אירועים למינהם ברחובות ומגיעה למקום ההתארגנות בכל רחבי הארץ.

"נכון שהתחום נפגע אבל הכלות לא מוותרות על היום שלהן. הן ממשיכות ללכת לבית מלון כדי להתארגן לחתונה ולא מוותרות על האיפור והסירוק הכי מושקע שיש. הכלות שלי באות עם סטנדרטים גבוהים ודווקא בגלל עוגמת הנפש שנגרמה להן, אני נותנת את כל כולי כדי שיהיו מרוצות", מספרת מוריה.

מוריה ויצמן. יח"צ,
טרדים בעולם החתונות/יח"צ

הטרנדים לעונת האירועים 2020

אז מה באמת הולך היום בתחום האיפור והסירוק?

גבות - בתקופה האחרונה ובעיקר בהשראת מלכת היופי לשעבר, מור ממן, הכלות בוחרות לסרק את הגבות כלפי מעלה ולא לאפר אותן כפי שהיה נהוג לאורך השנים: "זה טרנד שנכנס חזק מאז יצאו המוצרים של מור ממן וזה יפה והכי סטייל שיש. איפור הגבות בצללית פחות הולך, הדרישות השתנו", מסבירה מוריה.

לחיים - הכלות פחות מתחברות ביום המיוחד שלהן ללהיט הטינט שמציף את השוק. "זה לא עמיד כמו שכלה צריכה ולכן אני לא מציעה לכלות לשים ביום הגדול שלהן טינט. זה מראה שמתאים ליום יום אבל בהחלט לא לחתונה", מסבירה.

איפור עיניים - מוריה ויצמן מספרת שבעונת החתונות הנוכחית, מעדיפות הכלות את המראה הטבעי יותר, מראה רטוב ורענן.

שפתיים - ניוד, ניוד, ניוד! הכלות הישראליות התחברו בתקופה האחרונה לשפתיים מרוחות בניוד, מצד אחד, המאמצים הן להראות כמה שיותר טבעי מצד שני להראות מושקעת ולמרות זאת "עדיין יש את הכלות שבוחרות את האודם האדום והדומיננטי", מספרת מוריה.

שיער - באופן כמעט גורף, הכלה הישראלית בימנו מעדיפה את הסגנון המרושל והמוברש. התסרוקות המושקעות והמסורבלות, הפכו לפאסה ומה שתפס את שוק הכלות הוא הסגנון העדין והיפה, המוברש. הן בוחרות להשאיר את שערן פזור ביום החשוב אבל מתוחכם. בתחילה השיער עובר בייביליס ולאחר מכן סירוק עדין שמעניק לשיער מראה גלים, קלאסי ויוקרתי. ומה לגבי צבע השיער? הכלות הולכות על גוונים עדינים ובליאג' ופחות צבעים אחידים. המראה העדין תפס את השוק כמעט לחלוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוריה ויצמן. יח"צ,
טרדים בעולם החתונות/יח"צ

טיפ הזהב לכלות הישראליות: כך תבחרי מאפרת ומסרקת איכותית.

מאפרת: חשוב לשאול את המאפרת באילו חומרים היא משתמשת. ככל שהחומרים איכותיים יותר, כך תוכלי לדעת ולהיות רגועה שהאיפור יישאר עמיד לאורך כל היום ולמרות הלחות והחום: "עם פנים לא משחקים. אני ממליצה אכן לבדוק לפני שסוגרים איפור, מה הם המוצרים איתם עובדת המאפרת ולא להתפשר. איפור זה עניין של כשרון, או שיש לך יד או שלא".

סירוק: ככל שהמסרקת יותר יצירתית וגמישה, כך תוכלי להבטיח לעצמך שתצאי הכי מרוצה ביום החשוב. חשוב להתייעץ ולבקש את חוות הדעת של המסרקת ולהתאים את התסרוקת גם לסוג השיער וכמובן למבנה הפנים." אם המסרקת מקצועית אפשר לקלוט כבר בשיחת טלפון, היא צריכה לדעת לשאול את השאלות הנכונות", מסכמת מוריה.

לאינסטגרם של מוריה ויצמן לחצו כאן

ליצירת קשר דרך הווצאפ של מוריה ויצמן לחצו כאן

בשיתוף מוריה ויצמן, בשיתוף מוריה ויצמן
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully