וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקה עין טובה: כבר רואים טוב יותר

בשיתוף אופטיקה עין טובה, בשיתוף אופטיקה עין טובה

16.7.2020 / 13:45

במושב גני טל ליד גדרה שוכנת אופטומטריסטית מומחית ששמה לה למטרה לספק שירות אישי לתושבי האזור. היא אפילו יודעת לעזור לבעיית האדים ממסכות הקורונה

אופטיקה עין טובה. יח"צ,
אופטיקה עין טובה/יח"צ

הרבה אנשים נוטים לחשוב שלאופטומטריסט יש תפקיד בודד והוא קביעת מרשם המשקפיים או עדשות המגע, אבל אופטומטריסט מוסמך ומנוסה יכול לזהות מגוון בעיות עיניים תפקודיות, לשפר מודעות לבריאות העיניים ולעזור במניעת בעיות בריאותיות. האופטומטריסט מיומן בזיהוי מקרים הדורשים הפנייה ויכול לשפר את כל הקשור בתפקוד העיניים והראייה. על מנת לשמור על העיניים והראייה שלכם, מומלץ שתתנו לאופטומטריסט מקצועי את 'כסא הנהג'.

צוות המומחים שלנו סקר לאחרונה מגוון חנויות אופטיקה, שגם מבצעות בדיקות מסודרות של אופטומטריסט מקצועי וקבע כי מ"אופטיקה עין טובה" שבמושב גני טל (ליד גדרה) תוכלו לצאת מרוצים ובטוחים מאחר ויוענק לכם הטיפול המיטבי. בעלת האופטיקה היא רחלי ברוכי, אופטומטריסטית מוסמכת ובעלת רישיון עיסוק באופטומטריה מטעם משרד הבריאות. להתאמת משקפיים מולטיפוקל נוחים נדרשת מקצועיות אופטומטרית וניסיון רב. על כך רחלי אמרה: "להצלחת ההתאמה יש להביא בחשבון את איזון שרירי העין והמרשם, תוך בחירת מבנה העדשה הרצוי בין כל היצרנים וסוגי העדשות הרבים. רמת ההסתגלות מושפעת מאוד מדיוק המרשם והתקנה מקצועית ומיומנת, לכן יש לוודא היכן מתבצעת התקנת המשקפיים''.

אופטיקה עין טובה. יח"צ,
אופטיקה עין טובה/יח"צ

אופטיקה עין טובה של רחלי ברוכי היא אופטיקה ביתית במושב גני טל. רחלי מספקת ללקוחותיה משקפיים איכותיים ואופנתיים, כמו גם עדשות מגע ומוצרים נוספים. את העסק היא פתחה בשנת 2007 (אופטומטריסטית מ-2004) והיא מעניקה חשיבות רבה לבדיקה מקצועית ומקיפה, כאשר הכל באווירה חמה ואישית. קהל היעד שלה הוא מגיל ילדים ועד מבוגרים, כאשר בני הגיל השלישי או כאלה אשר מתקשים לצאת מהבית, זוכים להגעה אישית של רחלי עד ביתם, על מנת שהיא תוכל להעניק להם את המענה הטוב ביותר.

התרשמנו כי באופטיקה עין טובה הכל עובד בתיאום מראש. כל לקוח מגיע בזמנו ומקבל את היחס שלו - הכל כדי שיצא מרוצה ועם המשקפיים או עדשות המגע שהכי מתאימות לו. הלקוח מתקשר או שולח הודעה לרחלי, אשר קובעת איתו מתי שנוח לו, הוא מגיע למקום ועורך בדיקת ראייה עם כל הציוד הדרוש לבדיקה מקצועית. לאחר הבדיקה, ועל פי הצורך, הלקוח בוחר מסגרת, אחת מבין כל הסוגים שיש בקליניקה. המשקפיים נשלחות למעבדה ואחרי כמה ימים הן מגיעות מוכנות. בנוסף, באופטיקה עין טובה תוכלו לבחור עדשות מגע מיוחדות (מוענקות ללקוחות שיש להם בעיות בקרנית, כמו קרטקונוס), אשר עדשות רגילות ומשקפיים לא נותנות מענה לבעיה המדוברת, לכן צריך עדשות מיוחדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופטיקה עין טובה. יח"צ,
אופטיקה עין טובה/יח"צ

רחלי ברוכי גילתה סבלנות רבה, לא שידרה לחץ כלל והתנהלה ברוח טובה. נראה כי המקצועיות אצלה מעל הכל. "הלקוחות שלי מגיעים אלי מפה לאוזן" אמרה והוסיפה: "הקמתי את הקליניקה לפני 13 שנים, זה נתן לי סיפוק רב מאחר והכרתי את המקצוע הזה מזווית אחרת. הקשר האישי שנוצר עם הלקוחות הוא מאד חזק. בסוף הם כמו חברים שלי - זה העניק לי תחושה מאד נעימה".

איך הסתדרת בתקופה האחרונה?

"בתקופת הסגר בקורונה היה חשש לצאת ולקוחות פחות הגיעו, לכן החלטתי שאני עושה משלוחים ללקוחות. אם זה עדשות מגע או אם נשבר להם משהו, עשיתי תיקונים ללקוחות בביתם. כמו כן, בתקופת הקורונה, הרבה אנשים סבלו מאדים בעדשות המשקפיים שלהם, שנגרמו כתוצאה מהמסכה, ואני הענקתי להם פתרונות. כרגע הכל נעשה לפי התו הסגול ושמירה על סטריליות, אני דואגת לחטא כל משקפיים. להגיע לפה זה הרבה יותר נוח לעומת הקניונים שיותר גדושים".

אופטיקה עין טובה. יח"צ,
אופטיקה עין טובה/יח"צ

לסיכום, התרשמנו כי באופטיקה עין טובה הכל עובד בתיאום מראש, כל לקוח מגיע בזמנו ומקבל את היחס שלו. אתם מוזמנים ליצור קשר עם רחלי וליהנות גם כן משירות אישי ומקצועי.

נייד: ‏054-5684083‏

שעות פעילות: א-ה בתיאום מראש.

רחוב הים 6, מושב גני טל

מייל: rb.aintova@gmail.com

אינסטגרם

אתר

פייסבוק

בשיתוף אופטיקה עין טובה, בשיתוף אופטיקה עין טובה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully