וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרסים בהתאמה אישית: כל מה שצריך לדעת

בשיתוף foot laboratory, בשיתוף foot laboratory

16.7.2020 / 13:05

עם ניסיון של 20 שנה והסמכה בפיזיותרפיה, נתי שטיין יודע לבדוק בדיוק מה שצריך כדי להתאים לכל לקוח את המדרס שיתאים לו בדיוק ויימנע כבי רגליים וגב

נתי מדרסים. יח"צ,
נתי שטיין/יח"צ

כמעט כל אחד מאתנו, בשלב כזה או אחר בחייו, יסבול מכאבים בכף הרגל. על מנת להתמודד עם כאבים אלו, ישנו פתרון והוא המדרסים. מדובר בפריט לבוש אשר מכניסים אותו לנעל, הוא מונע פציעות ועוזר לכף הרגל בזמן הליכה, ריצה או כל סוג אחר של כושר גופני. את המדרס תוכלו למצוא מתאים לסוגים שונים של נעליים: נעלי ספורט, הליכה, יום-יום, אלגנטיות ועוד.

מומלץ בכל נעל ללבוש מדרס מתאים מאחר ומדובר באביזר אורתופדי המוכנס לתוך הנעל במקום רפידת הנעל. המדרס מקנה לכף הרגל תמיכה, פיזור עומסים וייצוב מנח הגוף. צוות המומחים שלנו יצא לשטח על מנת לבדוק את תחום המדרסים והגיע למסקנה שרכישת מדרסים אורתופדים עשויה להיות משימה קשה ומאתגרת. לכן, ריכזנו עבורכם, הגולשים, את המידע הרלוונטי אשר יאפשר לכם לדלג מעל המכשולים הרבים הצפויים לכם בדרך להתאמת המדרסים הנכונים ביותר עבורכם, מבלי לאבד כסף רב.

נתי מדרסים. יח"צ,
נתי שטיין/יח"צ

לאחר שבדקנו עשרות קליניקות של מדרסים מצאנו כי קליניקת המדרסים בחולון של נתי שטיין היא מהקליניקות המקצועיות היחידות בארץ. את הבדיקות והתאמת המדרסים בחולון מבצע שטיין, פיזיותרפיסט בעל תואר שני בפיזיותרפיה, בעל הסמכה בתחום המדרסים מטעם מכללת שיאים שבאוניברסיטת תל אביב ובעל וותק של למעלה מ 20 שנים בתחום האורתופדיה. הבדיקה אותה הוא מבצע היא מהמקיפות והאיכותיות בתחום המדרסים ומסתמכת על הידע הרב אותו צבר לאורך השנים בתחום הפיזיותרפיה ובתחום התאמת המדרסים.

מי צריך מדרסים? על השאלה הזאת ענה נתי שטיין: "אנשים שיש להם כאבים בכפות הרגליים או אנשים שיש להם כאבים כמו הגב והברכיים, והם חושבים שזה קשור לכף הרגל. אם למישהו כואב הגב והכאבים האלה מתגברים בזמן עמידה על הרגליים, בשימוש בהנעלה רדודה ולא איכותית, ואילו מהצד השני בנעל ספורט טובה הכאבים נעלמים אז אפשר להניח שיש קשר בין כאבי הגב לכפות הרגליים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נתי מדרסים. יח"צ,
נתי שטיין/יח"צ

אז מה אותו אדם צריך לעשות?

"מי שיש לו בעיות ומתקשה להתגבר עליהן, צריך לפנות למומחה. החל מדורבן עקשן ועד כאבי גב כרוניים וכדומה - זה המקום לשלם יותר וללכת למומחה. חשוב לציין כי אין הבדלים גדולים בין מדרסים שעולים 3000-4000 ש''ח לבין מדרסים שעולים 1000 ש''ח. הצורך במומחיות הוא זה שקובע".

למה?

"מאחר וחשוב להבין שמדובר בענף בעייתי ומאד פרוץ. כאשר הולכים לבחור יועץ בתחום, מומלץ לחשוב טוב לפני שהולכים ליצרן מדרסים. צריך להבין שאם עשית מדרסים במקום מסוים כדי לפתור את הבעיה שלך והיא לא נפתרה, אם זה בגלל חוסר מקצועיות או גישה אחרת, יתכן שבמקום אחר כן יצליחו לפתור. מדרסים לעיתים הם הפתרון היחיד לחלק מאנשים כדי לשפר את איכות חייהם''.

על מנת להתאים מדרסים צריך לערוך בדיקה מסודרת אשר אורכת 30-60 דקות, לכן חשוב שמגיעים למקום - לתאם תור מראש. טווח המחירים בקליניקה של נתי שטיין נעים בין 1000-1400 ש''ח למרבית המדרסים. נתי שטיין נחשב לאחד מייצרני המדרסים המובילים בארץ, בעל הבנה יוצאת דופן בתחום רפואת כף הרגל ומתן פתרונות יצירתיים בעזרת מדרסים לבעיות כף רגל מורכבות שבעבר היו נחשבות לבעיות בלתי פתירות.

נתי מדרסים. יח"צ,
נתי שטיין/יח"צ

אתם מוזמנים להגיע, להתרשם וללמוד על הרגל שלכם במכון המדרסים חולון: 052-8306095, 03-5169361.

כתובת: יהושע רבינוביץ 58 (מרכז דר גת קומה עליונה חניה חינם מתחת למרכז ) חולון.

בוייז ניתן לרשום נתי שטיין

שעות פתיחה: ימים א', ג', ה' 10.00 - 22.00, יום ב' 10.00 - 19.00 , יום ד' 10.00 - 15.00, יום ו' 07.00 - 15.00

- יש לתאם טלפונית מועד הגעה

אתר


מייל
Nati.shtein@gmail.com

בשיתוף foot laboratory, בשיתוף foot laboratory
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully