וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי הפרחת יונים: האטרקציה שתפתיע את האורחים שלכם

בשיתוף קובי הפרחת יונים, בשיתוף קובי הפרחת יונים

16.7.2020 / 11:43

סתם להקה זה כבר משעמם. כדי לרגש את האורחים בחתונה שלכם אתם צריכים לעשות משהו מיוחד. הנה רעיון בשבילכם

קובי הפרחת יונים. יח"צ,
קובי הפרחת יונים/יח"צ

כל זוג שמתחתן רוצה שתהיה לו חתונה מיוחדת, אחת כזאת שהאורחים ידברו עליה ולא ישכחו אותה. אם בדור הקודם, זוג שהתחתן הזמין להקה וזה היה ''הבונוס'' עבור אורחי החתונה, היום, מדובר באירוע שיש להכין אותו זמן רב לפני הטקס הרשמי. בתקופה האחרונה, האטרקציה החמה בעולם החתונות והאירועים היא הפרחת יונים לבנות. צוות המומחים שלנו סקר מגוון אטרקציות של בעלי מקצוע בתחום והבין כי ישנן חברות שעוסקות בהפקת אירועים לחתונות וישנן חברות המומחיות לאטרקציות שונות בחתונה בכדי שלאורחים לא יהיה משעמם.

תחום האטרקציות גדוש, החל מזיקוקים המפיצים אורות ורעש, מנפחי בלונים, רקדני סלסה, נגנים מקצועיים, רקדניות ברזילאיות, מעגלי מתופפים, קוסמים ועד להפרחת יונים, שעבורנו היה משהו מאד מחמם לב ומרגש. אחרי שראינו בכמה אירועים הפרחות יונים, החלטנו לבדוק את השטח ומצאנו כי "קובי הפרחת יונים" והצוות שלו, מעניק את התמורה המלאה למחיר. קובי כהן מפריח כ-50 יונים לבנות אל השמיים, בליווי זיקוקים לצידן - מדובר במראה מרהיב של יונים הצובעות את השמיים בלבן. עם סיום טקס החופה, החתן והכלה יכולים להפריח בעצמם זוג יונים, דבר אשר מהווה תמונה מדהימה לאלבום החתונה שלהם. אין ספק שאם אתם חפצים באטרקציה מיוחדת ולא שגרתית לאירוע שלכם, הפרחת יונים תעשה את העבודה.

קובי הפרחת יונים. יח"צ,
קובי הפרחת יונים/יח"צ

קובי כהן החל לעסוק בתחום האטרקציות לפני 20 שנה, כאשר למד הפעלת זיקוקים, לאחר מכן הוא הוסיף בלונים ובהמשך הכניס גם יונים. בימים אלו הוא עוסק גם בהפרחת בלונים הכוללת בלוני לב והליום במהלך החופה. בשיחה שערכנו איתו הוא סיפר: "מגיל קטן אני מגדל יונים ואוהב בעלי חיים באופן כללי. אחרי שהיתי עושה מופעי זיקוקים, היו מגיעים אלי אורחים ושואלים על יונים, אז החלטתי להיכנס לתחום הזה. רכשתי יונות דואר לבנות שחוזרות מכל מקום בארץ, ממטולה, ים המלח ועד אילת''.

150 היונים נמצאות בחצר של קובי ולאירועים הוא מביא בממוצע כחמישים יונים, אך יש מועדונים שמבקשים גם כמאה יונים בערב - מספר היונים הסופי הוא בהתאם לדרישת הלקוח. מדובר בעיקר באירועים עבור עיריות ומוסדות. התהליך הוא פשוט מאד, יוצרים עימו קשר ואם התאריך מתאים, קובי כהן מגיע למקום עם היונים ומוסיף את הגוון המיוחד שהאורחים לא ממש ציפו לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קובי הפרחת יונים. יח"צ,
קובי הפרחת יונים/יח"צ

"ברוב החתונות אני מקבל מסרים של הוקרה על כך שאני מעניק לזוג הטרי, צמד יונים שהם מצטלמים איתן. זה מוסיף אפקט גדול מאד, מעניק הפתעה לקהל, מי שמגיע לחתונות ורואה את זה מאד מאושר. הזוג שמתחתן הופך למאושר מאד, הם מאד מעריכים את זה". אמר קובי כהן אשר מעניק שירות ויחס אישי, כולל חיסונים ומזון ליונים.

מדובר באטרקציה ייחודית מאחר שאין הרבה אנשים בארץ שמגדלים יונים ומפריחים אותן. קובי מספק לרוב המפיקים את היונים הפרטיות שלו, הן מופיעות בפרסומות, סרטים וגם כיכבו בעבר בימי עצמאות. אגב, לא רק לחתונה קובי כהן מגיע עם היונים שלו. לאחרונה, מישהי ביקשה כי בלוויה שלה יפריחו יונים אז הוא הגיע לשם. בנוסף, בחוף הים נערכה אזכרה אלטרנטיבית של מישהו ומארגניה ביקשו הפרחת יונים: "זה היה מאד מרגש'' סיכם קובי כהן, שבזמנו הפנוי גם תורם הרבה לקהילה. הוא מגיע למוסדות ומעניק לילדים זמן מה עם היונים, הם מלטפים אותן, מתרגשים מהמחווה ובסופו של יום הוא מפריח אותן בחזרה לשובך.

קובי הפרחת יונים. יח"צ,
זנמן לילדים עם היונים/יח"צ

בנוסף, קובי כהן מעניק גם שירותי יעוץ והכוונה בכל הקשור ליונים, גם אלה שעבורם היונים מהוות מטרד על אדן החלון אם זה בעניין האסתטי והלכלוך שגורמות היונים ועד מטרד הרעש וסכנת מחלות שיכולות להיות מועברות על-ידן.

טלפון: 050-8283502

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

בשיתוף קובי הפרחת יונים, בשיתוף קובי הפרחת יונים
  • עוד באותו נושא:
  • יונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully