וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הזמן למנוע את תאונת העבודה הבאה

בשיתוף המומחים - בטיחות מעל הכל, בשיתוף המומחים - בטיחות מעל הכל

16.7.2020 / 11:25

לפי נתונים שפורסמו עולה כי בשליש הראשון של שנת 2020 נהרגו שמונה עובדים באתרי בנייה בישראל ובפרק הזמן הזה ישנם 12 הרוגים בסך כל תאונות העבודה בכל התחומים. מדובר בנתון לא מעודד כאשר בשנה שעברה נהרגו 29 פועלים במקומות העבודה שלהם

המומחים - בטיחות מעל הכל. יח"צ,
המומחים - בטיחות מעל הכל/יח"צ

כדי ללמוד על התופעה המטרידה ולקבל תשובות כיצד למנוע את התאונה הבאה, ביקשנו לשוחח עם ציון טלגאוקר, המייסד והמנכ"ל של חברת "המומחים - בטיחות מעל הכל". מפיק חבר המערכת יצא לפגישה וממנה חזר עם תובנות חשובות בכל הנוגע לביטוח בעבודה.

"לאחר 25 שנות שירות צבאי ועוד הרבה שנות עיסוק בנושא הבטיחות גם באזרחות, כאשר בין היתר כיהנתי כמנהל בטיחות בחברת אחזקת מטוסים שנתנה שירותים לתעשייה אווירית וחברת אלביט, גיבשתי תפיסה שכוללת את כל נושא הבטיחות במקומות העבודה והיא כי בטיחות היא קודם כל אורח חיים של שיגרה. מתוך הבנה עמוקה שחוקי הבטיחות לא פעם נכתבים בדם החלטתי לשנות את פני התמונה, לא מדובר בגזירה משמים".

כך פתח מולי את השיחה ציון טלגאוקר, הבעלים של חברת "המומחים - בטיחות מעל הכל", כאשר נפגשתי איתו במטה החברה כדי לשמוע ממנו מה ניתן לעשות כדי למנוע את תאונת העבודה הבאה.

"המומחים - בטיחות מעל הכל" מעבירה לעובדים וחברות מכל גווני הקשת קורסים והשתלמויות בנוגע לבטיחות בעבודה, בין היתר ניתן לציין את חברת האחים אוזן, עובדי קבלן תשתיות של הרכבת הקלה, התעשיה האווירית וחברות בינלאומיות.

המומחים - בטיחות מעל הכל. יח"צ,
המומחים - בטיחות מעל הכל/יח"צ

את הניסיון הרב שלה צברה החברה כאשר פיקחה, הדריכה וניהלה מגוון רחב של שטחי עבודה שונים, החל מאתרי בנייה תעשייתית, אתר סולרי, תחנת כוח על גז, מפעל לנייר, חברה בין לאומית למוצרי צנרת ומוצרי השקיה, רשויות מקומיות ועוד.

"אנחנו לא מגיעים למקומות עבודה ומדריכים פועלים רק כדי לסמן V ביומן שביצענו את המשימה, אלא משתדלים להעביר את ההדרכות בשטח עצמו, על הקרקע ובגובה, בתוך אתרי העבודה עצמם ובמקומות המועדים לנפילה ותקלה, זאת על מנת להראות לעובדים בשטח את חשיבות הבטיחות לנוכח הסכנות הגלומות במהלך העבודה", סיפר לי ציון והוסיף, "בנוסף אנחנו מתמחים במתן שירותי ליווי וייעוץ בטיחותיים לחברות ומפעלים, עבורם אנחנו עורכים פיקוח מקרוב, בונים תוכניות עבודה לאחר שסקרנו והעלנו את כל הסיכונים הקיימים, החל מבטיחות אש דרך ליווי באתרי בנייה ומגוון הדרכות, כולל תכניות בטיחות לעסקים".

למדתי כי בעקבות המצויינות של ההדרכות שאנשי הצוות של "המומחים - בטיחות מעל הכל" מעבירים ישנה דרישה מיוחדת מצד עובדים באתרי בנייה, שם מתרחשות עיקר התאונות בישראל, כי יגיעו לאתרי הבנייה השונים גם מעבר לשעות ההדרכה על מנת להמשיך לעקוב מקרוב ולתת דגשים לעובדים וקבלנים בכל הנוגע לפתרונות ביטחותיים בזמן אמת.

קבלנים ומנהלים, אל תחכו לתאונה הבאה, הקדימו תרופה למכה.

"המומחים - בטיחות מעל הכל" מחכים לקריאה שלכם לבוא ולעשות סדר מחדש בכל הנוגע לנהלי עבודה של העובדים ופועלים, בניית תיקי שטח חדשים, הדרכות אש ובטיחות, טיפול ברישוי עסקים ועוד.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-2916707

מייל: contact@the-experts.co.il

אתר החברה: https://www.the-experts.co.il/

בשיתוף המומחים - בטיחות מעל הכל, בשיתוף המומחים - בטיחות מעל הכל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully