וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגל פולוין, הרוח החיה של עולם ה-NLP

בשיתוף סיגל פולוין, בשיתוף סיגל פולוין

16.7.2020 / 10:48

בשנים האחרונות שיטת ה NLP הפכה להיות המוצא של רבים אשר חיפשו לשנות את חייהם. שיטה זו מבוססת על מודל תקשורת במוח אשר מחשב מסלול מחדש ומאפשר לכל אחד ליצור שינוי בדפוס החשיבה על מנת להשיג את כל המטרות והיעדים משום שמדובר בשפה לכל דבר

סיגל פולוין. יח"צ,
סיגל פולוין/יח"צ

במערכת "המומחים" ביקשנו ללמוד עוד על התחום שהפך להיות תקוותם של מי שהתייאשו מדרכי טיפול אחרות. לשם כך בחרנו לשוחח עם סיגל פולוין, מי שחיה ונושמת את עולם ה-NLP במשך שנים ונחשבת לאחת מנשות המקצוע המבריקות בתחום זה.

מפיק חבר המערכת פגש את סיגל לשיחה מעמיקה על שפת ה-NLP אשר מתכנתת מחדש את המוח, הוא חזר מוקסם מלביאה אמיתית, מי שהרימה מהקרשים כבר מאות אנשים.

את שיטת ה-NLP סיגל פולוין בחרה ללמוד ממקום של כוח והצלחה. לאורך הקריירה המקצועית שלה היא כיהנה כמנהלת בכירה בחברות מובילות בישראל בתחום התיירות ונדל"ן והמשיכה לשגשג גם כאשת עסקים עצמאית, אך בתוך תוכה תמיד היה מקום רגיש ורצון עז לעזור, לקדם ולהעצים אחרים.

"מהרגע הראשון שעולם ה-NLP נגלה לעיני התחברתי אליו מכמה סיבות. אני אוהבת דברים יעילים ברורים ומובנים, הם התוו לי את הדרך בתפקידים הניהוליים שביצעתי ויש המון מן המשותף גם בשיטה הזו. לכן גם הטיפולים שלי הם לא ארוכי טווח משום שאני מזהה את הטריגר שגורם לבעיה ולכן יכולה למוטט אותה תוך כדי שמטמיעה את המשאבים שיש לכל אדם בתוך תוכו".

חוות הדעת של מי שעברו תחת ידיה של סיגל פולוין מטפלת NLP מעידות על אשה עם אנרגיות סוחפות, יכולת הכלה וסבלנות מרשימה ובעלת כישורים יוצאי דופן אשר מאפשרים לה לגעת בנקודות רגישות בדיוק רב כאשר מחזיקה בארסנל עשיר של טכניקות לפתרון בעיות בחיים.

ביקשנו לשמוע מסיגל על גישה שמנחה אותה בקליניקה, היא פירטה בהרחבה: "אני מאוד אוהבת עובדות בשטח כי אי אפשר לשנות אותן, כאשר מבינים זאת כבר חלק משמעותי בפתרון לבעיה הושג.

במקומות שהעובדות לא קיימות ישנו המייצג הפנימי שכולל בתוכו אמונות, ערכים, עמדות, זכרונות, סילוף האמת, פרשנות והחלטות מהעבר, אלו מובילים לרעשים שיכולים להפריע להתגבר על הבעיה וכאן אני נכנסת לתמונה.

אני מכבדת את מפת העולם של כל אחד ומקשיבה קשב רב לכל מה שמטופל או מטופלת מספרים לי, על מה הם חושבים, מרגישים ושומעים כאשר מחפשת את הטריגר הפנימי שמפריע להם וחוזר על עצמו בכל פעם שהם מגיעים לצומת דרכים מסויימת.

תוך כדי אני כבר מגבשת לעצמי אסטרטגיה שבה אני לוקחת אותם יד ביד למסע שבו אנחנו נכנסים לתוך סיטואציה של המחשה ובעזרתה אנחנו מתכנתים את המוח מחדש למה שהם חפצים בו.

לצורך הדוגמה, היה לי מטופל שהיה חרד מטיסות, הוא ניסה כמה פעמים לעלות על מטוס אך ירד קודם להמראה כי היה בטוח שהם יתרסקו.

עובדתית יש פחות תאונות אוויר מאשר תאונות על הכביש אבל זה לא שינה לו, לכן הטכניקה שבה השתמשתי מולו היה לערוך את שינוי מודל התקשורת והמייצג הפנימי שלו שבו הוא יכול לראות את עצמו מבלה בחו"ל ביחד עם אשתו והילדים, חלום מתוק שהוא חשק בו מאוד.

ברגע שהקולות הפנימיים שלו התרכזו בחופשה עצמה ולא בדרך אליה בעזרת טיסה, הוא הצליח להיפטר מהבעיה שישבה עליו לאורך שנים ארוכות ומיותרות. זו רק דוגמה אחת מיני רבות במסגרת טיפול בחרדות שאני מקיימת עם מאות מטופלים שלי".

היכולות וחוכמת החיים של סיגל עוזרים לה לגעת בכל סוגי הבעיות ואנשים. היא מתמחה בטיפול NLP לזוגות, חסימה רגשית, טיפול משפחתי, איך להתגבר על פרידה, הפרעות אכילה, טיפול באנורקסיה, התמכרויות שונות, העצמה נשית ובאותה הנשימה יודעת לנתב אנשי עסקים מצליחים אשר מבקשים להגדיל עוד יותר את מחזור העסקאות ורווחים שלהם.

בימים אלו סיגל נמצאת במגעים מול מספר חברות הייטק שונות אשר מבקשות כי את כישורי ה-NLP שלה היא תביא באופן פרונטלי לצורך העלאת מוטיבציה לעובדים. מדובר בתהליך קבוע של מפגשים בכל שבוע, זאת במטרה להעצים את העובדים ומנהלים כאחד, לנטוע בהם מוטיבציה ויכולת להתמודד טוב יותר עם תסכול ופחדים על מנת שיתרמו ויצמחו ביחד עם כולם.

סיגל פולוין, היתה לי הזכות לשוחח עם אשה חזקה, מרתקת וחכמה. על המשך פועלה אני אמשיך לעקוב מקרוב.

למידע נוסף וליצירת קשר עם סיגל פולוין, מאסטר NLP:

אתר הבית - טיפול ב NLP עם סיגל פולוין

דף הפייסבוק של סיגל

לאינסטגרם של סיגל

בשיתוף סיגל פולוין, בשיתוף סיגל פולוין
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully