וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסמטיקאי שיוצר מהפכה בתחום הטיפוח ויופי

בשיתוף Michael El-kiss Cosmetics, בשיתוף Michael El-kiss Cosmetics

16.7.2020 / 8:58

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר אנשי מקצוע ייחודים, הפעם הגענו אל אחד הקוסמטיקאים היחידים אשר פעילים בישראל, מיקי אלקיס

מיקי אלקיס קוסמטיקה. יח"צ,
מיקי אלקיס/יח"צ

מפיקה חברת המערכת יצאה לטיפול ניסיון בקליניקת "Michael El-kiss Cosmetics ", היא חזרה מוקסמת מאיש עבודה עדין ואיכותי שמאפיל על נשים רבות ביכולתו המקצועית.

עד לפני 3 שנים מיקי אלקיס היה איש אלמוני יחסית כאשר עבד בחברת ביטוח, אולם האהבה ומשיכה שלו לעולם היופי וקוסמטיקה לא נתנו לו מנוח והוא החליט לעשות מהפך מקצועי ולהביא לידי ביטוי את כישוריו בתחום. על כך הוא סיפר לי כאשר הגעתי לקליניקה המטופחת וחדשנית שלו ברחובות: "מאז שאני זוכר את עצמי כילד קטן הייתי נוהג לחטט לאמא שלי ז"ל בשידה ולוקח לה בשקט תכשירים כאלה ואחרים ומנסה אותם על עצמי. כאשר גדלתי פיתחתי מודעות עצמית לשמירה על העור וטיפוח היופי, בעצמי נהגתי ללכת לטיפולים אצל קוסמטיקאית והמחשבה על פתיחה של מקום משלי תמיד ניקרה במוחי".

מיקי אלקיס קוסמטיקה. יח"צ,
Michael El-kiss Cosmetics/יח"צ

בשנים האחרונות יותר ויותר גברים נוהגים ללכת לטיפולי יופי וקוסמטיקה אולם בודדים הם אלו שמגיעים לתחום מהצד שמעניק שירות, איך מקבלות זאת המטופלות? מיקי השיב: " משפט אחד שמטופלות חדשות וחוזרות מספרות לי שוב ושוב זה איזה כיף שמצאנו לנו גבר. בכל הנוגע לעולם היופי יש בעיקר ספרים אבל העובדה שיש קוסמטיקאי לא באמת שונה, להיפך. לנשים נוח לשוחח איתי כי מעבר לטיפול עצמו אני משמש להן כחבר ואפילו כפסיכולוג, יש דברים שלאשה נוח יותר לספר לגבר מאשר לאשה אחרת משום שאני פחות שיפוטי ויותר כן, לכן הן מרגישות בנוח כאשר מטפל להן בפנים וגם מקשיב ומייעץ בכל מיני תחומים".

"Michael El-kiss Cosmetics" היא קליניקה לטיפולי פנים בלבד כאשר משלבת בתוכה תוכניות טיפול מתקדמות לכל סוגי בעיות העור, סבוריאה, אקנה, אנטי אייג'ינג, צלקות, פיגמנטציה ועוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיקי אלקיס קוסמטיקה. יח"צ,
Michael El-kiss Cosmetics/יח"צ

"בטיפולים שלי אני משתמש בטכנולוגיות מתקדמות כמו אלקטרופורציה, שיטה להכנסת לחויות וויטמינים לעומק העור, או טיפולים בעזרת גלי רדיו RF לגוף ולפנים, הטיפול הזה מאיץ את הייצור של קולגן ואלסטין בגוף, אלו שומרים לנו על רקמת העור שתהיה מתוחה, מוצקה, כך שמדובר באנטי אייג'ינג בהתגלמותו, משמר את העור גם עבור מי שעברה טיפולי הזרקות ובוטוקס", סיפר לי מיקי במקצועיות מרשימה.

בנוסף מיקי עושה פילינג קרבון בלייזר על ידי מכשיר מכונה בפי אנשי המקצוע כ"לייזר הוליוודי", משום שזה עובד על מגוון בעיות. הוא מצמצם נקבוביות, מבריא ומחדש את העור, יעיל מול קמטים ואקנה כאשר שומר ומעודד קלוגן.

מיקי אלקיס קוסמטיקה. יח"צ,
Michael El-kiss Cosmetics/יח"צ

לפני סיום ביקשתי ממיקי לשמוע על תפיסת עולמו, הוא סיפר: "אני תמיד אומר ללקוחות שלי, העור לא שוכח, לכן ככל שמקדימים ומגיעים לטיפול בגיל צעיר, כך אפשר למנוע ולמזער את נזקי העור העתידיים. מבחינתי העיסוק בתחום היא שליחות, לגרום לשינוי אצל נשים וגברים ובעידן של היום יש עשרות מוצרים ומכשירים שעוזרים לעשות מהפך של ממש, אני רק צינור מחבר בין כל אלו".

"Michael El-kiss Cosmetics", הייתה לי פגישה מרתקת אצל קוסמטיקאי מדופלם אשר משמש כאוזן קשבת ובעל ידע מקצועי רחב.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-732-5144

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Michael El-kiss Cosmetics, בשיתוף Michael El-kiss Cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully