וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו קוביות: רשת לאימונים פונקציונליים וליווי אישי צמוד שגורמת למתאמנים להאמין - הכל אפשרי

בשיתוף סטודיו קוביות, בשיתוף סטודיו קוביות

16.7.2020 / 8:35

עם שלושה סניפים בבירת הנגב (ובקרוב ארבעה) רשת סטודיו קוביות נותנת מענה הן לספורטאים מקצועיים והן לכל אדם שרוצה להיכנס לכושר באמצעות אימונים פונקציונליים, ליווי אישי ושמירה על תזונה נכונה

סטודיו קוביות. יח"צ,
סטודיו קוביות/יח"צ

אין זה סוד שלפעילות גופנית יש יתרונות רבים כגון שמירה על משקל גוף בריא, צפיפות עצם גבוהה, כוח שריר, גמישות, חיזוק המערכת החיסונית, הפגת מתחים ועוד רבים נוספים שקצרה היריעה מלהכיל. עם זאת, אורח החיים המודרני מוביל לישיבה ממושכת ולמחסור בפעילות גופנית. בשנים האחרונות המודעות לנושא החלה לצבור תאוצה, וכתוצאה מכך מכוני הכושר החלו להיפתח כפטריות אחר הגשם.

עם זאת, על אף ההיצע האינסופי של מכוני הכושר, הם פונים בעיקר אל ספורטאים או לאוכלוסייה שחובבת ספורט ונהנית מעצם העיסוק בו. כלומר, אנשים שאינם חובבי ספורט מושבעים ושהמחשבה על ביצוע פעילות גופנית מאומצת מרתיעה אותם, אינם מקבלים מענה ממתחמים אלו.

סטודיו קוביות. יח"צ,
סטודיו קוביות/יח"צ

מערכת המומחים יצאה לבדוק עבורכם את רשת הסטודיואים החמה ביותר באזור הדרום, ''סטודיו קוביות'', המספקת מענה עבור מגוון רחב של אנשים, החל מכאלו שהספורט זורם בדמם ועד לאנשים שהענף זר להם לחלוטין. בזכות הליווי הצמוד ופיתוח המסוגלות לאמונה עצמית, המתאמנים של ''סטודיו קוביות'' מבינים שגם השמיים הם לא הגבול.

"קוביות" היא רשת מכוני אימונים אישיים, אשר נחשבת מהוותיקות והמנוסות בבאר שבע, ומנוהלת על ידי נתי מוסקוביץ, מאמן מוסמך עם ניסיון רב שנים. לרשת שלושה סניפים בבירת הנגב, כאשר בימים אלו עמלים על פתיחתו של הסניף הרביעי בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטודיו קוביות. יח"צ,
סטודיו קוביות/יח"צ

ב''קוביות'' עובדים עם כל סוגי המתאמנים, החל מספורטאים, גברים, נשים, גם יולדות טריות. ב''קוביות'' מתמחים בסיוע למגוון סוגים של תהליכים החל מירידה במשקל, ירידה באחוזי השומן וחיטוב הגוף, עלייה במסת שריר, שיפור יכולות גופניות ועבודה עם אנשים שסובלים מפציעות או מגבלות רפואיות באמצעות אימונים שיקומיים. בשיחה שערכנו עם נתי הוא מספר על מקרים בהם אנשים הצליחו לעשות את הבלתי יאמן במהלך העבודה בסטודיו "לשמחתי אנו עובדים המון עם אנשים עם מוגבלויות וזה מעניק לנו יתרון גדול מבחינת ידע וניסיון בנושא."

בסטודיו המתאמנים מבצעים אימונים פונקציונליים, בהדרכת מאמנים מקצועיים. האימונים הפונקציונאליים מאופיינים בשימוש באביזרי כושר המתקדמים בענף. האימון הפונקציונלי הוא אימון אשר עובד על כל מרכיבי הכושר הגופני ועל כל קבוצות השרירים. ובנוסף הוא מאפשר תכנית אימונים אישית ותהליך אישי לפי מטרת הלקוח. מדובר באימון מאוד רחב ומגוון, שמשתנה בין אימון לאימון ומשלב גם אלמנטים של עבודת כוח, שריפת שומן, פעילות אירוביות, עבודה על תנועות יום יומיות.

סטודיו קוביות. יח"צ,
סטודיו קוביות/יח"צ

בנוסף למאמנים המקצועיים, בסטודיו ישנו תזונאי מוסמך, הבונה תפריט אישי לכל מתאמן ומתאמנת בהתאמה ליעדים שהוצבו ולשגרת חייהם. בנוסף למעקב צמוד, הכולל שקילה ובדיקת מדדים אחת לשבועיים, המתאמנים נכנסים למסגרת מסודרת המעניקה להם את כל הכלים להצליח.

הייחודיות של ''קוביות'' טמונה במעטפת הרחבה שמקבל כל מתאמן בסטודיו, החל מביצוע אימונים פונקציונליים ברמה הגבוהה ביותר, ועד לליווי אישי וצמוד שיבטיח את השגת היעדים ושימורם. נתי מספר כי במסגרת הליווי, המדריכים נמצאים בקשר יום יומי שוטף עם המתאמנים "בנוסף למפגשים בסטודיו, כל מתאמן זוכה למעקב צמוד של המדריך לאורך כל שעות היום בנוגע לשגרת התזונה והפעילות. המתאמנים יכולים ליצור קשר עם המדריך בכל שעה, לגבי כל שאלה או התייעצות."

סטודיו קוביות. יח"צ,
סטודיו קוביות/יח"צ

לעיתים רבות לאחר תקופה ישנה ירידת מתח מסוימת בקרב חלק מהמתאמנים, מה שמחייב סיוע מנטלי מהמדריך לרמת המוטיבציה "צוות הסטודיו תמיד נמצא עם יד על הדופק על כל מתאמן ומתאמנת. כאשר ישנו מכשול מנטלי או קושי בשמירה על תזונה מסוימת, אנחנו מספקים מענה הולם על מנת להוביל לפתרון. אנו עושים הכל על מנת שהמתאמנים לא יסטו מהמסגרת ולא יחרגו מהתהליך שהתחלנו, עד להצלחה."

כאמור, בסטודיו קוביות צוות המדריכים יגרום לכם להאמין בכך שהכול אפשרי, אם רק רוצים בכך מספיק ומוכנים לעבודה קשה "אם אדם קם בבוקר והחליט שהוא רוצה לעשות שינוי, הוא יוכל לו." מסביר נתי "אני הקמתי את קוביות כדי לגרום לאנשים להאמין בעצמם וביכולת שלהם לחיות אורח חיים בריא ומאוזן, בשילוב פעילות גופנית. באמצעות הליווי שלנו והענקת מסגרת נכונה שכל אדם עם רצון אמיתי יכול לעמוד בה, אנחנו מקווים להוביל לשינוי אצל כמה שיותר אנשים."

עורך המערכת התמלא השראה לאחר השיחה עם נתי והחליט להרים את עצמו מהכיסא ולהתחיל בפעילות גופנית. אם זה קרה, באמת שהכול אפשרי.

סטודיו קוביות

לפרטים והרשמה 054-270-3707

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף סטודיו קוביות, בשיתוף סטודיו קוביות
  • עוד באותו נושא:
  • חדרי כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully