וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחבר, להתחדש, לאהוב: הבית הכתום בצוקים, מרחב איזון והעצמה לנשים

בשיתוף הבית הכתום בצוקים, בשיתוף הבית הכתום בצוקים

15.7.2020 / 15:45

בלב ליבו של המדבר פועל ''הבית הכתום בצוקים". מרחב המאפשר ריפוי ומפגש לאחוות נשים

הבית הכתום בצוקים. יח"צ,
הבית הכתום בצוקים/יח"צ

על רקע התפשטות נגיף הקורונה בחודשים האחרונים, מתחדדת ההבנה כי נפש האדם זקוקה למנוחה ולאיזון. במרוץ החיים כל אדם עלול לחוות תקופת משבר ולמצוא עצמו בצומת דרכים המוביל לערפול בחייו. בדיוק לשם כך נפתח ''הבית הכתום בצוקים'', מרחב איזון והעצמה לנשים, המאפשר מפגש בין נשים שחוות קושי או חוסר בהירות בנושאים שונים, כגון זוגיות, ילדים, קריירה ועוד.

הבית הכתום בצוקים, מאפשר לאותן נשים לעצור את מרוץ החיים, להתחבר אל הנפש הפנימית שלהן ובעיקר לתת לעצמן זמן מנוחה. כך ניתן להזין את גוף והנפש, לעשות הסתכלות מתוך השקט ולבחור מחדש. באמצעות מפגש עם נשים מעוררות השראה, הנשים בבית הכתום עוזרות אחת לשנייה להתגבר ולהתעצם.

תהליך הריפוי בבית הכתום בצוקים, מתמקד בטיפול בארבעת הרבדים- פיזי, רגשי, שכלי ורוחני. באמצעות מנוחה, ארוחות מזינות, טיפולי גוף, יוגה, הליכה וטיולים למדבר הנשים מקבלות מענה בהיבט הפיזי. בתחום הרגשי ישנן פעילויות יצירה על מנת לחבר ללב וליצירתיות בחיים.

הבית הכתום בצוקים. יח"צ,
הבית הכתום בצוקים/יח"צ

פסיכותרפיה ושיחות אימון מספקות מענה שכלי, ובתחום הרוחני הדגש הוא על אהבה ללא תנאים וקבלת השונה, הם המובילים את הרוח של הבית הכתום, לחבר ולהזכיר את האהבה שבכולנו.

לולה קדם, מייסדת ה''בית הכתום בצוקים" והאישה שעומדת מאחורי המיזם בשיתוף עם משפחתה, חוותה בעצמה התחברות לאני הפנימי שלה באמצעות מסע רוחני שערך 5 שנים בהודו. לולה ומשפחה חיו 22 שנים בעולם, ותמיד התעניינה בנפש האדם ובהתפתחותו.

בשיחה שערכנו איתה, היא משתפת בתהליך שהוביל להקמת ''הבית הכתום בצוקים''. "לפני 5 שנים חברה טובה שלי חוותה משבר עמוק בעקבות מותה של בתה. ניסיונות הטיפול הקונבנציונליות לא סייעו לה להשתקם, והחלטתי לצרפה למשפחתי במדבר. לאחר טיפול ממושך היא הצליחה להתגבר על המשבר. לאחר מכן חוויתי תהליך דומה עם חברה נוספת שהייתה בדיכאון ממושך, אט אט התחדדה אצלי המחשבה שיש צורך אמיתי במרחב המאפשר מקום לריפוי עצמי ובדרך הוליסטית. אני מאמינה בכוחה של כל אישה לרפא את עצמה, באמצעות הענקת המרחב המאפשר והכלים המתאימים."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לולה קדם. יח"צ,
לולה קדם/יח"צ

בנוסף לעבודתה העיקרית ב''בית הכתום בצוקים'', לולה הינה תכשיטנית, בעלת המותג ''תכשיטי לולה קדם'' המתמחה בסגנון עיצובי מיוחד של תכשיטי איזון והרמוניה. לולה משלבת את התכשיטנות כחלק מהעשייה בבית הכתום - הנשים במרכז יוצרות תכשיטים אישיים במסגרת השהות במקום ונהנות מריפוי בעיסוק באמצעות היצירה.

הייחודיות של ''הבית הכתום בצוקים'' טמונה בכך שההסתכלות על הנשים שמגיעות לבית אינה מנקודת מבט של חולות שזקוקות לטיפול. "הבית הכתום בצוקים הוא בית מאזן, הנשים שמתארחות כאן מרפאות את עצמן באמצעות תהליך פנימי שהן עוברות ובמסגרתו הן מתחברות לעצמן. לא מדובר בבית סגור בדומה למוסד פסיכיאטרי, ללא שימוש בכדורים, אלא במרחב פתוח שמהווה תחלופה אלטרנטיבית לריפוי.

הבית הכתום בצוקים. יח"צ,
הבית הכתום בצוקים/יח"צ

תקופת הקורונה הייתה מאתגרת במיוחד עבור לולה וצוות ''הבית הכתום בצוקים", שכן חוסר הודאות והחשש מהעתיד הוביל נשים רבות לסף משבר בחייהן. על כך מספרת לולה "בתקופת הקורונה הבית היה מלא. בנות רבות שחששו להיות לבד בתקופת הסגר הגיעו אלינו על מנת לחיות בחברה ובאחוות הנשים. בתקופה הנוכחית, ''פוסט קורונה'', נשים רבות החלו לשאול את עצמן שאלות הרות גורל - האם אנו עושות באמת מה שאנחנו רוצות? והחליטו לבצע התבוננות פנימית שמובילה לתובנות חדשות במטרה לשפר את איכות חייהן. בתקופה הזו מגיעות אלינו נשים רבות לתקופה ממושכת, זה מדהים לראות כיצד העיניים שלהן קורנות כשהן מסיימות את התהליך ועוזבות. בכל פעם מחדש מרגש אותי לראות כמה כוח ועוצמה הנשים מקבלות מהשהות אצלנו."

לסיום, לולה מבקשת להעביר מסר אופטימי "תמיד יש תקווה ואף פעם לא צריך להתייאש. תמיד אפשר לנסות אחרת, מקסימום זה יצליח. אני מאמינה שבאמצעות הסתכלות פנימה, וכאשר אדם נמצא במקום של שלווה פנימית קורים דברים נפלאים". לחיי האהבה.

הבית הכתום בצוקים - מרכז איזון והעצמה לנשים

לפרטים 052-5515260

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף הבית הכתום בצוקים, בשיתוף הבית הכתום בצוקים
  • עוד באותו נושא:
  • נפש
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully