וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קודש נט" - האתר שכל יהודי צריך להכיר!

בשיתוף קודש נט, בשיתוף קודש נט

15.7.2020 / 9:08

אם אתם יהודים, בין אם אתם מגדירים את עצמכם כדתיים ובין אם אתם מגדירים את עצמכם כמסורתיים או אפילו חילוניים, אתם חייבים להכיר את אתר "קודש נט". אתר "קודש נט" הוא המקום למצוא בו חפצי יודאיקה, בין אם רגע לפני אירוע כמו בר המצווה של הילד, ובין אם סתם כך בשגרה

קודש נט. shutterstock,
קודש נט/shutterstock

אתר "קודש נט" הוא לא עוד אתר יודאיקה אלא כזה בו ניתן למצוא בו הכול. אבל לא רק את המוצרים פיזית אלא גם סיוע באיתור המוצר הנכון, קבלת ההסברים הדרושים ובעיקר, שירות לקוחות מצוין ורצון עד מצד בעלי האתר לסייע לכם, הלקוחות והגולשים. הרוח החיה מאחורי אתר "קודש נט" הוא הרב מימון שושן.

כשיידע והמון רצון טוב נפגשים...

את האתר כאמור הקים ומנהל הרב מימון שושן, איש עסקים מוכר בפתח תקווה הפעיל מאוד בתחום היודאיקה. הרב שושן מביא עימו ניסיון של 20 שנה כסופר סתם, 20 שנה בהן הוא כתב אין ספור מזוזות, תפילין וספרי תורה. הרב שושן קיבל במהלך השנים הסמכות ותעודות מהרבנות הראשית אותן הוא יכול להציג לכל דורש, אך הוא בעיקר צבר יידע הלכתי עצום וכיום הוא בעל יכולת לתת ייעוץ וסיוע לכל דורש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קודש נט. shutterstock,
קודש נט/shutterstock

עזרה לכל אחד

בין אם אתם אנשים פרטיים או נציגים של חברה, מוסד או ארגון, אם אתם מחפשים חפצי יודאיקה וצריכים סיוע בהתקנה שלהם כמו התקנת מזוזות, אתר "קודש נט" הוא האתר אותו אתם מחפשים והרב שושן הוא האיש שיעשה הכול על מנת שתהיו מרוצים. כל לקוחות העבר של האתר שחוזרים אליו שוב ושוב בעת הצורך, מעידים על יחס אישי וחם ועל אדיבות ומקצועיות, על מוצרים איכותיים ועל בטחון באותנטיות ובכשרות שלהם כמו גם על אספקה מהירה ועל שירות לקוחות ברמה גבוהה במיוחד.

הרב מימון שושן רואה את האתר לא רק כמקור פרנסה אלא גם כשליחות על ידי מתן סיוע לכל יהודי בכל מקום, סיוע באיתור המוצר שהוא צריך בהתאם לעדה, תקציב ופרמטרים אחרים. לא סתם קיבל הרב שושן המלצות מגדולי הרבנים בארץ ובעולם על פעילותו.

קודש נט. shutterstock,
קודש נט/shutterstock

מה תמצאו באתר?

אז אילו מוצרי יודאיקה תוכלו למצוא באתר "קודש נט"? אתר "קודש נט" מציע לכם אם כן מגוון רחב של מוצרים איכותיים החל בתפילין כשרות ומהודרות וערכות לבר מצווה, מזוזות גם כן כשרות ומהודרות, ספרים וסידורים, חפצי אומנות יהודיים, מזכרות לאירועים, כל מה שצריך לקיום שבת כהלכתה, וכל מוצר יודאיקה אחר שיעלה בדעתכם. לא מצאתם את מה שאתם מחפשים? אתם מוזמנים לפנות לרב מימון שושן ולקבל מענה מהיר ויעיל.

אתר "קודש נט" מאפשר לכם לקנות מוצרים בסליקה מאובטחת ולקבל אותם בדואר או עם שליח עד הבית, או לאסוף אותם עצמאית מפתח תקווה בתיאום מראש. אז קדימה, למה אתם מחכים?

לאתר קודש נט לחצו כאן

בשיתוף קודש נט, בשיתוף קודש נט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully