וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטשילד בר: מתחם סצנת חיי הלילה של ירושלים שמציג תרבות בילוי חדשה בעיר הקודש

בשיתוף רוטשילד בר, בשיתוף רוטשילד בר

15.7.2020 / 8:40

אין זהו סוד כי עולם חיי הלילה בעיר הקודש זוכה לעדנה מחודשת בשנים האחרונות ומחזיר את ירושלים למקומה הראוי כעיר המייצרת תרבות בילוי רוויה תוכן ואלכוהול במקומות מגניבים עם אווירה השמורה לעיר המיוחדת

רוטשילד בר. יוני זילברמן,
רוטשילד בר/יוני זילברמן

בעקבות פניות רבות שהגיעו אל המדור, יצאנו לבדוק את אחד ממתחמי חיי הלילה המובילים בירושלים, "רוטשילד בר", שמביא בשורה חדשה אל עולם הבילויים בישראל. המתחם נפתח לפני כשלוש שנים, על ידי עומרי בר ונאור כהן, שניים מאנשי חיי הלילה המובילים בישראל, שהחליטו ליצור חווית בילוי ייחודית בעיר הקודש. בהמשך הצטרף לשניים כשותף עדן מור, שהתחיל כעובד במתחם והתאהב בקונספט.

"רוטשילד בר" כולל שלושה מתחמים שכל אחד מהם מייצג סצנה אחרת בחיי הלילה ועולם האירועים. המתחם הראשון הוא מתחם ה''דאנס בר'', קומה שלמה המכילה מעל 100 מקומות ישיבה ורחבת ריקודים, בשילוב תפריט אוכל משובח ואלכוהול איכותי הכולל קוקטיילים מיוחדים.

רוטשילד בר. יח"צ,
נווה צדק/יח"צ

המתחם השני, בקומה נפרדת, ''רוטשילד קלאב'', הינו האח הפרוע של הדאנס בר. מדובר בקלאב הראשון שנפתח בירושלים שלאחר פתיחתו סלל את הדרך לפתיחת מועדונים נוספים בסגנון. בקלאב נערכים אפטרים ליליים החל מחצות ועד לשעות הבוקר המוקדמות. בקלאב מתארחים דיג'יים מובילים מהעולם, כגון פלויד לוין ופבלו פיירו, המנגנים מוזיקת טכנו רצופה וממכרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוטשילד בר. יוני זילברמן,
רוטשילד בר/יוני זילברמן

בקיץ האחרון פתחו ב''רוטשילד בר'' את הפנינה האמיתית של המקום, שזכתה לכינוי המחייב ''נווה צדק''. מדובר במרפסת צמודה למתחם, הכוללת פינות ישיבה תחת כיפת השמיים, בליווי תפריט אוכל מושקע, כולל מנות שלא היו מביישות מסעדות שף בכירות (המלצה חמה - נסו את המבורגר הבית, אתם תברכו אותנו על כך). כמובן שכיאה למתחם, האלכוהול זורם גם ב''נווה צדק'' בצורת בירות בוטיק, מבחר יינות משובחים וקוקטיילים שנרקחו במיוחד על ידי מיקסולוגית מקצועית.

מיד כאשר נכנסים למתחם, לאחר בדיקת גילאים קפדנית, צוות המקום מקבל כל אורח (למעט נהגים תורנים) בצ'ייסר ''שלום'', כזה שמכין כל אחד לקראת החוויה במתחם. הרושם הוא שנוצרה קהילה של בליינים קבועים במתחם, ולכן האווירה מרגישה נינוחה וביתית.

רוטשילד בר. יוני זילברמן,
אוכל ברוטשילד בר/יוני זילברמן

ב''רושטילד בר'' עורכים אירועי בוטיק כגון - חינות, בר מצוות, אירועי חברה, ימי הולדת מיוחדים ואף חתונות מצומצמות לאור ההגבלות בתקופת הקורונה. הייחודיות של עריכת אירוע במתחם טמונה בעובדה כי ניתן לבצע הפרדה בין האורחים באמצעות המתחמים, למשל בבר או בת מצוות, קומת ה''קלאב'' הופכת למסיבה ושלל פעילויות לילדים, וקומת הבר משמשת את המבוגרים לאירוח אינטימי באמצעות מוזיקה רגועה ותפריט עשיר.

חוגגי האירועים במתחם הרוטשילד בר יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות להסעדה באירוע - החל מתפריט טאפאסים לאירוע קליל, הזמנת קייטרינג חיצוני לארוחה עשירה או תיאום מול שף פרטי שמכין את האוכל במטבח פתוח מול עיני האורחים.

עומרי בר, עדן מור, גל גוב (מנהל הבר) ונאור כהן. יוני זילברמן,
עומרי בר, עדן מור, גל גוב/יוני זילברמן

אם היינו צריכים לתאר את סוד ההצלחה של "רוטשילד בר" היינו שמים את הדגש על המאפיינים החשובים ביותר שמרכיבים מתחם חיי לילה פופולרי- מוזיקה מצוינת, קהל איכותי, אווירה מחשמלת ותפריט אלכוהול עשיר.

רוטשילד בר

טלפון להזמנות ובירורים: 0525400093

שמאי 17, ירושלים

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף רוטשילד בר, בשיתוף רוטשילד בר
  • עוד באותו נושא:
  • מועדונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully