וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת בלי ולהרגיש עם: כל מה שצריך לדעת על חימום תת רצפתי

בשיתוף א. א. בנית, בשיתוף א. א. בנית

14.7.2020 / 14:42

תקופת הקורונה העלתה על נס את חשיבות הבית כמשכנו הבטוח של האדם. בעונות הסתיו והחורף האחרונות בישראל מזג האוויר הקריר הורגש היטב גם בתוך הבתים ברחבי הארץ. הפתרון המושלם לשמירה על טמפרטורה נעימה ומחממת שתשרה אווירה ביתית בביתכם הוא חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי. יח"צ,
חימום תת רצפתי/יח"צ

החימום התת רצפתי הוא שיטת החימום המתקדמת והמומלצת ביותר כיום. באמצעות התקנת החימום התת רצפתי, בני הבית מקבלים תחושת חימום נעימה ואחידה ושאינה מייבשת את האוויר. אחת החברות המובילות בישראל המומחית בהתקנת חימום תת רצפתי היא "א.א בנית" פתרונות חימום. החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי אהרון אביטן ואורי בנית, בעלי ניסיון של 50 שנים בתכנון והתקנה של מערכות הסקה וחימום מים. בחברה מתמחים במתן פתרון כולל לחימום דירות וחללים במגזר הביתי, המוסדי והתעשייתי, וכמו כן פתרונות לחימום מים.

החברה נהנית מתמיכה של חברת לדיקו, הנציגה הבלעדית של BOSCH בישראל מאז 1965 בתחומי הרכב, כלי עבודה, טכנולוגיה, מערכות בטיחות וביטחון ואנרגיה. לדיקו מעניקה ליווי של צוות מהנדסים אשר עברו הכשרות יצרן במפעלי BOSCH בגרמניה בנושא מערכות חימום והסקה.

עורך המערכת שוחח עם אורי בנית, ממייסדי "א.א בנית" ומומחה בפתרונות חימום ושמע ממנו על מערכת החימום התת רצפתית.

חימום תת רצפתי. יח"צ,
חימום תת רצפתי/יח"צ

איך זה עובד?

פעולת החימום התת רצפתי כוללת הזרמת מים חמים דרך הצנרת המותקנת בשטח הבית, הגורמת לכל הרצפה להתחמם ומעניקה חום נעים שאינו מייבש. את המים ניתן לחמם במגוון צורות חימום כגון תנור הסקה בגז (יונקרס) או משאבות חום של חברת BOSCH.

החום המופץ דרך מערכת החימום התת רצפתית מתפשט בכל חלל הבית, וזה יתרונו המרכזי על פני מערכות חימום אחרות בהן הרצפה נשארת קרה יחסית. גם כאשר מערכת החימום מפסיקה לעבוד, החום נשאר בבית לאורך זמן בשל העובדה כי הרצפה צוברת חום לאורך החימום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חימום תת רצפתי. יח"צ,
חימום תת רצפתי/יח"צ

סוגי חימום תת רצפתי

קיימים שני סוגים של חימום רצפתי. הסוג הראשון הינו חימום תת רצפתי חשמלי. מדובר במערכת זולה יחסית להתקנה. סוג חימום פשוט ונוח לתפעול. אורי מזהיר כי מערכת החימום התת רצפתי המבוססת על חשמל משחררת לחלל החדר שדות מגנטיים היוצרים קרינה שבמקרים מסוימים עלולה לסכן את בני הבית, ולכן סוג חימום זה איננו מומלץ.

הסוג השני הינו חימום תת רצפתי עם מערכת צנרות מים. במערכת זו מותקנים צינורות מתחת לריצוף ודרכם עוברים מים חמים והם מחממים את הרצפה שמעליהם, ומפזרים את החום בצורה אחידה, עדינה וטבעית מהרצפה לכל חלל הבית. את המים ניתן לחמם במגוון צורות חימום כגון תנור הסקה או משאבת חום.

תנור הסקה בגז (יונקרס) לחימום מי הצריכה

התנור מספק נוחות מרבית בשילוב עם חיסכון באנרגיה ומאפשר אספקת מים חמים באופן מידי בכל הברזים בבית. מדובר בפיתוח האחרון והמתקדם ביותר של תנורי ההסקה של חברת BOSCH ועומד בחזית הטכנולוגיה. התנור מספק פתרון חימום איכותי ונוח לבית, מיכל את בקרת החימום בעזרת מאוורר בעל מהירות משתנה, דבר המוזיל באופן ישיר את צריכת הגז ואת עלויות השימוש. בנוסף, התנור חוסך אנרגיה על ידי חיבור ישיר למערכות סולאריות, כגון דוד שמש.

חימום תת רצפתי. יח"צ,
חימום תת רצפתי/יח"צ

משאבת חום

משאבת החום מספקת במקביל מים חמים והסקה מרכזית או קירור בהתאם לצורך.
משאבת חום בעלת מדחס במהירות משתנה ומשאבת מים בהספק משתנה לצריכת חשמל נמוכה במיוחד. הטכנולוגיה המתקדמת מנצלת את החום הקיים באוויר החוץ גם בימים הקרים ביותר והופכת חום זה לאנרגיה וכך יוצרת חיסכון משמעותי בעלויות.

יתרונות חימום תת רצפתי עם מערכות צינורות מים

לחימום התת רצפתי באמצעות מערכת צינורות מים יתרונות רבים המעלים על נס את ייחודיותו.

חיסכון משמעותי בעלויות - צמצום הוצאות החימום הודות לשמירת החום ברצפה. החיסכון הכספי כתוצאה משימוש במערכת חימום תת רצפתי יכול להגיע לחסכון של 50% בחשבון החשמל בהשוואה לחימום באמצעות המזגן.

פיזור חום אחיד - החום המופק מהצינורות עולה כלפי מעלה ומתפזר בצורה אחידה בחלל.

צורת החימום הנעימה ביותר - החימום תת רצפתי שומר על הלחות הטבעית ובכך מקל על הנשימה בבית ולא מייבש את האוויר.

בטיחותי - המערכת סמויה מן העין ובהתאם לכך בטיחותית לעומת מערכות חימום אחרות. בנוסף, מערכת החימום התת רצפתית באמצעות צינורות מים הינה נטולת קרינה ובטיחותית ביותר לשימוש.

ניתן אף לשלוט על הטמפרטורה באזורים השונים בבית: באמצעות וסתי טמפרטורות בחדרי הבית.

אורי מדגיש כי בהתקנת מערכת של חימום תת רצפתי ישנה חשיבות גדולה למקצועיות המתקינים "אני ממליץ לבדוק היטב את החברה והמתקינים לפני שבוחרים בשירות. מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת וחשוב שהמתקינים יהיו מקצוענים, בעלי ניסיון רב שנים בתחום החימום התת רצפתי, ושהציוד שברשותם יהיה איכותי ובעל תו תקן מתאים. כמו כן, חברה מקצועית תספק אחריות מלאה לשנים ארוכות שיעניקו ללקוח שקט נפשי."

אורי מוסיף כי בימים אלו נבנות שכונות חדשות בישראל בעלות תשתית של גז טבעי, שמקורו מן הים. בשכונות אלו, עלויות השימוש וההפעלה של מערכת החימום התת רצפתי יהיו זולות מאוד, ולכן עבור תושבי שכונות אלו יהיה משתלם במיוחד להקים מערכות חימום תת רצפתי המבוססות על גז טבעי.

לפגישת ייעוץ עם הצוות של א.א. בנית, התקשרו 3125*

לאתר א.א בנית

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף א. א. בנית, בשיתוף א. א. בנית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully