וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הפתרון האולטימטיבי לחום הישראלי בזמן הקורונה

בשיתוף החווייה, בשיתוף החווייה

14.7.2020 / 14:25

בזמן שישראלים רבים ויתרו על חופשות הקיץ שלהם, את החופש הגדול הם יעבירו בעיקר בגינות ובמרפסות וכמובן, בשטחים פתוחים. במקום לסבול ולהתעסק עם מצננים מגושמים שמיועדים לתעשייה, לא יעילים או מאווררי תקרה, הכירו חידוש בעולם המצננים, מצנן מעוצב, קומפקטי ומרענן

מצננים. יח"צ,
מצנן/יח"צ

הזמנות רבות נרשמו בתקופה האחרונה למצננים החדשים. חברת אבי שושן 'החוויה', הביאו את הבשורה לשוק המצננים. החברה נוסדה ב 1984 והביאה את הבשורה לשוק הפרטי והעסקי פעם אחר פעם. הם אחת החברות המוכרות בישראל והמנוסות, ובימים אלו, בזמן שהשוק העסקי עבר להקפאה, הם מדווחים על שוק פרטי שהולך ומתרחב. בעלי החברה, אלעד שושן, מספר על הלהיט של הקיץ: "לאחר שנים של פיתוח וחיפוש אחר ליין מוצרים שקט, עוצמתי ומעוצב שיתאים לשוק הפרטי, השקנו את דגמי 2020 החדשים. זה בא בעיתוי מושלם שאנשים נמצאים בבית. השוק העסקי נעצר והשוק הפרטי פורח. אנשים מחפשים פתרון מרענן לישיבה בגינה או במרפסת ולנו יש את הפתרון הזה. שמנו דגש על הפיתוח ועל חשיבה על הצרכן. אמינות ושירות אצלנו בראש והלקוחות החוזרים מדברים בעד עצמם.

מצנן. יח"צ,
בריזה טאוור/יח"צ

כך תבחרו מצנן שיתאים בדיוק לבית שלכם

שטח האזור אותו רוצים לקרר: מאחר ומדובר בשטחים פתוחים אין אפשרות לאגור אוויר, האפקט שיורגש, יהיה על ידי אוויר ישיר. בבחירת המצנן המתאים לשטח האישי שלכם, יהיה עליכם לבחון את האזור אותו תרצו לקרר.

הפתרון למרפסות: אם גם לכם יש מרפסת שמש ואתם מתקשים להנות ממנה בחום ובלחות המוגברת, הפתרון מהמוצע הוא בריזה בלקוני. מצנן אוויר עוצמתי, קומפקטי ושקט שמותאם למרפסת שמש עם יכולת זריקת אוויר של כד חמישה מטרים. המצנן החדש לא תופס מקום ונוח לאחסון.

הלהיט של הבתים הפרטיים: בריזה טאוור. מצנן אסתטי ומעוצב, חזק ועוצמתי שלא תופס מקום ובעל יכולת קירור אדירה לחצרות בבתים פרטיים: "המוצר הוא הגאווה שלי, הוא זכה בפרס מילאנו 2020. מדובר בפיתוח מעולה ומוצלח והביקוש בהתאם. זה הפתרון המושלם לחצרות ולימי הקיץ הלוהטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מה נשתנה?

שוק המצננים היה פתוח ומשגשג בעיקר בשוק העסקי. עד הפיתוח הנוכחי של המצנן המעוצב, נמנע השוק הפרטי מרכישת מצננים בעיקר בשל הגודל ובשל צריכת החשמל הגבוהה. כיום כאמור, המצננים קטנים, עוצמתיים יותר וחסכוניים הרבה יותר: "אם עד עכשיו עיקר העבודה שלנו התרכזה בשוק בתי הקפה והמסעדנות ותעשייה. בעקבות הפיתוח השוק הפרטי הסתער על מצנני המפוח החדשים", אומר שושן.

מצננים. יח"צ,
מצנן/יח"צ

טיפ הזהב ללקוחות חדשים

בבואכם לרכוש מצנן וכדי לבחור נכון, החלק החשוב הוא בחינת האיכות: המצנן הוא פריט שאמור לשרת אתכם לאורך טווח ולכן, חשוב לרכוש מוצר איכותי, יפה לעין ונוח מבחינת שינוע, משקל, גודל וצריכת חשמל: "אנחנו הכי טובים בישראל, עם מגוון הפתרונות הרב יותר בהתאמה אישית לכל לקוח ועם דגש על פיתוח המוצרים האיכותיים ביותר בשוק. אנחנו נמצאים עם היד על הדופק, חושבים כל הזמן מה לשפר ומה לפתח, וכמובן משמרים את המקצועיות כדי להוביל בשוק ולספר את השירות הטוב ביותר הקיים היום", מסכם שושן.

למציאת פתרונות צינון ואוורור - אבי שושן החוויה היכנסו לאתר החברה

בשיתוף החווייה, בשיתוף החווייה
  • עוד באותו נושא:
  • מיזוג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully