וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אור הצללות: הפתרון המושלם לסוככים, דקים ועוד

בשיתוף קרן אור הצללות, בשיתוף קרן אור הצללות

14.7.2020 / 14:08

כל גינה מושקעת ובכל גודל תהפוך למוצלחת ויפה יותר אם תוסיפו לה דק. פתרון הצללה נכון? בכלל יטיס אותה מעלה

קרן אור הצללות. יח"צ,
פרגולה של קרן אור הצללות/יח"צ

יש לכם גינה בבית או בעסק, אתם אוהבים מאד לצאת להתאוורר בה, לנוח, לשחק בכדור, לארח חברים או סתם להשתזף. תקופה ארוכה אתם מתחזקים אותה, משקיעים בה זמן ותקציב - מושלם. מצד שני, כדאי לכם לדעת שבין אם זאת גינה גדולה או קטנה היא עשויה להיראות הרבה יותר טוב אם תבצעו לה שדרוג על ידי בניית דק. אותה תוספת דק תעזור לנראות הגינה בפן אחר לחלוטין, הדק יהפוך אותה למאורגנת, מסודרת וכמובן - נוחה יותר לשימוש.

צוות המומחים שלנו סקר ובדק מגוון רחב של חברות המשווקות דקים ומבין כולם התרשמנו מחברת קרן אור הצללות בע"מ, שנוסדה לפני 36 שנה. חברת קרן אור ממוקמת בצפון תל אביב ופועלת בכל אזור המרכז. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי סוככים, פרגולות, דקים, מרקיזה, פרגולות חשמליות, סגירות חורף, רעפים וגגות. בכל הקשור לדקים, מדובר בעולם ומלואו, מאחר ובשנים האחרונות נכנסו מגוון סוגי דק לשימושים שונים - הבולטים מבניהם מדרכי עץ לחיפוי משטחים או גגות, מרפסות, חיפוי קירות, אדניות וספסלים.

קרן אור הצללות. יח"צ,
סרגלי הצללה אלומיניום בתוספת סוככי זרועות/יח"צ

קרן אור הצללות מעניקה אחריות משתנה על כל סוגי העץ שהיא משווקת, כאשר כולם נקבעו כחומרים האיכותיים ביותר שיש היום בשוק העולמי, בו קיימים מספר סוגים שונים של דק:

איפאה - עץ חזק במיוחד שגדל בדרום אמריקה (ברזיל) ומגיע במידות שונות וגדלים שונים. גווניו של עץ האיפאה שונים מאחד לשני אך העץ בדרגת חוזק גבוהה מאוד.

דק אורן -נחשב לדק זול יותר. האורן הוא סוג של עץ רך מאוד ונראים עליו שריטות כגון: גלגלי עגלה, אופניים וכ'ו. דפוס התחזוקה של האורן הוא פעמיים בשנה והוא מגיע בצבע טבעי, אך ניתן לצבוע אותו בכל גוון של צבעי עץ פלוד (Flood).

דק קומרו -מגיע מדרום אמריקה, חזק מאוד ועמיד בעל יחס דחיסה גבוה.

דק במבוק -דק חזק שאינו מעוות ואינו מתפוצץ - בעל תחזוקה קלה מאוד.

דק טיק - עץ יקר יותר מכל סוגי הדק השונים. עומד בכל תנאי מזג האוויר, משתמשים בו ביאכטות בכל העולם ומצריך ארבעה טיפולים בשנה.

דק סינטטי (טימברטק) -דק ללא טיפול, אינו מצריך מגע ולא מתפוצץ. הדק עצמו נועד נגד החלקות של מים ואפשר להתקינו סביב בריכות, חממים וסוגי ג'קוזי למיניהם. הדק הסינטטי מגיע עם מחברים נסתרים כך שלא רואים ברגים ומספיקה שטיפת מים על מנת לנקות אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרן אור הצללות. יח"צ,
דק של קרן אור הצללות/יח"צ

בנוסף לכך, קרן אור הצללות משווקת מגוון פרגולות אשר מהוות פיתרון לקירוי מפני גשם ושמש והגנה מסביב לרכב. החברה מספקת פרגולות חניה מסוגים שונים כגון: אלומיניום, ברזל, עץ וכדומה. ניתן להתקין פרגולות חניה לרכב בכל מידה ובכל צבע והוספת אלמנטים שונים ליופייה של פרגולות חניה לרכב .

תחום נוסף אשר קרן אור הצללות מתמחה בו הוא גגות ורעפים מסוגים שונים: תיקון ובניית גגות רעפים אשר נובעות עקב תקלות בבניית הגג. תקלות אלו עלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים, ואפילו לקריסה.

פרט לכך, מגוון המוצרים הרחב של החברה כולל גם סוככים מתקפלים, סוככים קבועים, מרקיזות, רשתות הצללה, פאנלים מבודדים, סגירות חורף ועוד. ''אנו מציעים את כלל פתרונות ההצללה תחת קורת גג אחת. לא משנה אם הצורך של הלקוח הוא בהצללת חלון, פאטיו, מרפסת, חניה, חצר או גג, או בביצוע פרויקטים מורכבים, לקרן אור הצללות יש את הפתרון" אמר לנו ים סטרקיל, שביחד עם אחיו סוואל מחזיקים את העסק כדור המשך לאביהם שייסד את החברה.

תהליך הרכישה הוא די פשוט: אחד מהסוכנים של קרן אור הצללות מגיע אל הלקוח, ללא עלות והתחייבות, רואה את המקום ותוך כדי מחשבה משותפת הם יוצרים את הפתרון האידיאלי עבור הלקוח, מעניקים הצעת מחיר במקום ומשם זכות הבחירה היא של הלקוח האם להמשיך או לא.

"אנחנו דוגלים בשירות הטוב ביותר שקיים, זה אחד הדברים הכי חשובים לנו. יש הרבה אנשים שמספקים את אותו המוצר, אבל לא באותה איכות, ולכן חשוב לנו שהלקוחות שלנו ידעו את זה ויהיו מרוצים''. אמר ים סטרקיל והוסיף: "אנו מתגאים במוצרים האיכותיים שלנו המתאימים לכל לקוח עם רמת גימור גבוהה ויחס אישי. פשוט בונים חלום מתוקצב מול הלקוח והמטרה היא לתת מענה לכל כיס על הצד הטוב ביותר, כולל שירות''.

קרן אור הצללות. יח"צ,
רעפים של קרן אור הצללות/יח"צ

לחברה צוות עובדים בעלי ניסיון רב בתחום הסוככים המספקים שירות מקצועי, מהיר, יעיל ונוח תוך כדי עמידה בלוחות זמנים המותאמים מראש מול הלקוחות. רינה ממושב קדימה צורן אמרה לנו: "מילה שלו זה מילה, בן אדם מקסים והגון. אני שמחה שיש עוד אנשי מקצוע כאלה. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו. הוא היה מעולה, שירותי מאוד, הגיע בזמן עם כל הציוד ומה שנדרש, ביצע את העבודה במקצועיות, הסביר מה הוא הולך לעשות, נתן מחיר טוב ודאג שנהיה מרוצים - אני ממליצה עליו בחום לכולם".

טלפון: 053-2707344 , 050-7877709

מייל: kerenor.p.1@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

בשיתוף קרן אור הצללות, בשיתוף קרן אור הצללות
  • עוד באותו נושא:
  • גינות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully