וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם היתרונות הבולטים של בניית פרגולה

בשיתוף My Wood, בשיתוף My Wood

14.7.2020 / 11:24

פרגולה נחשבת כתוספת נהדרת לכל חצר של בית, ולמעשה היא מבנה סטנדרטי ברוב הבתים הפרטיים בישראל. בכתבה זו, אותה עזר לנו יניב פוגל להכין מחברת My Wood, נבין מהי בדיוק פרגולה, למה היא משמשת, ומהם היתרונות המובהקים שלה

פרגולה. יח"צ,
פרגולה/יח"צ

מהי פרגולה?

פרגולה היא מבנה חיצוני עצמאי או מחובר לקיר הבית. מטרתה העיקרית היא לעשות הצללה מפני קרני השמש בקיץ, והגנה מפני הגשם בחורף. הפרגולה המסורתית נועדה לתמוך בצמחים מטפסים, כאשר העמודים התומכים בעלי הקורות הזוויתיות מאפשרים לגבעולים להתפתל סביבם, אך רבות מהפרגולות המודרניות משמשות כמקום בילוי ובידור לכל המשפחה, יותר מאשר פריט עיצובי.

הפרגולה בנויה בדרך כלל מקורות עץ שעברו טיפול מיוחד לשימוש חיצוני, או מעמודים עשויים מאלומיניום או מפלדה, ואת גג הפרגולה אפשר להתקין ממגוון רחב של חומרים. מבנה הפרגולה הוא בדרך כלל מרובע, אבל ניתן למצוא גם פרגולות עץ בצורות אחרות. חשוב לדעת, שמאחר והפרגולה היא תוספת בולטת מאוד בגינת הבית, צריך לשים לב ולעשות התאמה עיצובית בין הפרגולה לבין הבית והגינה.

היתרונות הבולטים של בניית פרגולה

לפרגולה יתרונות רבים וטובים, להלן היתרונות הבולטים ביותר:

הגנה מפני מזג אוויר

אם אתם לא יכולים לנצל את חצר הבית בגלל שאין בה צל בקיץ הישראלי הלוהט, אזי הפרגולה היא פתרון מושלם לבעיה זו. ברגע שהצמחים המטפסים יכסו את הפרגולה, תגלו שזכיתם בשטח מוצל ומוגן מפני השמש שמתאים מאד לבילוי בגינה בשעות היום. היתרון של הפרגולה הוא שאין לה קירות ולכן מתקבל אזור מאוורר ונעים. אם הצמחים שמטפסים על הפרגולה הם צפופים, ניתן להסתתר מתחת לפרגולה וליהנות מהגן גם כשמטפטף גשם קל.

הוספת צבעוניות לגינה

מבנה הפרגולה מאפשר לצמחים שצומחים בקרבתו לטפס עליו, להשתרג ולשזור את גבעוליהם לאורך עמודי הפרגולה. כמו כן ניתן לתלות על הפרגולה עציצי פרחים מוביילים צבעונים מזכוכית או קרמיקה, פעמונים וכדומה. כך אפשר להוסיף לגינה צבעים ויופי.

חסימת נוף אשר לא נעים לעין

לעתים, הנוף הנשקף מגינת הבית לא כל כך נעים לעין. על מנת להעלים נוף זה אפשר פשוט להקים פרגולה במקום אסטרטגי כך שהנוף שאיננו רוצים לראות יוסתר, והפרגולה תוסיף נעימות וחן לבית ולחצר.

שילוב עם מבנים אחרים

אחת הדרכים להשיג את המירב מהפרגולה הוא להשתמש בה כמבואה למבנה אחר. תארו לעצמכם כמה יפה יכולה להיראות מבואה ירוקה לבית, אשר יוצרת פרגולה שצמודה לדלת היציאה לחצר האחורית של הבית.

לסיכום

מכיוון שהפרגולה יכולה להוסיף עניין לנוף משעמם, לספק מקום למטפסים, להפיח חיים באזור סתמי, ולהוסיף הגנה מפני השמש והגשם - היא מעניקה ערך מוסף לבית ולסביבתו החיצונית. יחד עם זאת, בניית פרגולה היא לא דבר שעושים כל יום ולכן חשוב שנתכנן טוב מאיזה עץ אנחנו בונים אותה, איזה סוג של קירוי יהיה לה, ומה התוספות העיצוביות שאנחנו רוצים להוסיף לה.

אם אתם מתלבטים ולא בטוחים במה לבחור, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של חברת My Wood, שם תוכלו להתרשם מהדמיות ריאליסטיות כולל מחירים, של כל חלק וחלק בבניית הפרגולה. ההדמיות יעזרו לכם לבנות את הפרגולה שתמיד רציתם תוך תכנון התקציב שלכם בשקיפות מלאה. בנוסף, מדובר בחברה היחידה בישראל אשר תספק לכם הדמיה של הפרגולה שבחרתם ללא תשלום נוסף, דבר שיחזק עוד יותר את הביטחון ברכישה שלכם.

לפרטים נוספים התקשרו ל-072-397-6895 או היכנסו לאתר בכתובת http://my-wood.co.il/

בהצלחה!

בשיתוף My Wood, בשיתוף My Wood
  • עוד באותו נושא:
  • פרגולות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully