וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שמבטיח לחסוך לכם כסף בתחום הביטוח

בשיתוף טראסטי, בשיתוף טראסטי

14.7.2020 / 8:34

בתקופה זו, כשאנשים רבים מפוטרים, בחל"ת ועצמאים מוצאים עצמם חסרי אונים, יוצאים להפגין ברחובות, רבים מאיתנו אובדי עצות, מחפשים דרכים חדשות להוזיל עלויות בתחומים שונים

כסף. freepik,
שטרות/freepik

כשמנסים לחסוך כסף על ידי צרכנות נבונה יש את המובן מאליו. לפני שקונים או שוכרים דירה או בית חדש, מבקרים, מבררים ובודקים התאמה של כמה דירות, ואפילו בודקים את אמינות המוכר או המשכיר. לפני קניית רכב חדש, עורכים סקר שוק, משווים מחירים, אם זה רכב יד שניה, שולחים את הרכב למכון בדיקה, לפני סגירת חופשה משפחתית, משווים מחירים ואף נכנסים לאתרי הצעות נופש שונים לפני שסוגרים דיל או טיסה, גם לפני קנית מוצרי חשמל או טלפון נייד נכנסים לאתר, משווים מחירים ורק אז קונים. גם בעת עריכת קניות בסופר- משווים מחירים ובוחרים את המקום המשתלם ביותר.

יש את תחום הביטוח שבו אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף, באופן דיי פשוט. כאן נכנס לתמונה אתר TRUSTY, מערכת חכמה ופשוטה המאפשרת לכם לקבל מגוון הצעות ביטוח מעשרות סוכני ביטוח מומלצים בקליק. מדוע אנשים אינם טורחים לעשות השוואה של מחיר והבדלים בין הצעות ביטוח לפני מחויבות ארוכת טווח כמו פוליסת ביטוח?

יש לכך סיבות רבות ומגוונות. ראשית, המחשבה כי מדובר בדרך מורכבת לחסוך כסף, נוספת לכך אי הבנה של אנשים רבים בתחום הביטוח וכתוצאה מכך חוסר יכולת להשוואות בתחום שבו הידע שלך מועט. לאורך שנים חברות הביטוח דאגו שהדברים יהיו מורכבים ומסובכים כדי שלא נוכל להשוות ולבדוק. אבל, למעשה, אתר טראסטי מקל ומפשט את השוואת המחירים בתחום הביטוח והופך אותו לפשוט, מהיר וקל.

בימים אלו, כשתופעת המתחזים ושימוש של אתרים שונים בשם של רשות שוק ההון בעיצומה, יש כמה כלים פשוטים שיאפשרו לכל אחד לוודא שלא ייפול קורבן להונאה או עוקץ של מוקד מכירות: חשוב לדרוש לראות רישיון סוכן ביטוח, ואם רוצים לעשות בדיקה מקיפה של הביטוחים שלכם עשו זאת רק אצל סוכן ביטוח מקצועי ובעל רישיון שהוא איש האמון שלכם.

כשלא תמיד ברור על מי אפשר לסמוך ולמי יש רישיון ואמינות, לעיתים גם לא נעים לבקש לראות רישיון, כאן האיכות של אתר TRUSTY באה לידי ביטוי משמעותי. באתר כבר בדקו את כל הדברים החשובים עבורכם: לכל הסוכנים שבאתר יש רישיון סוכן ביטוח, משרד פעיל והם פועלים בפיקוח משרד האוצר.

בנוסף, סוכני הביטוח הנמצאים בפלטפורמה של TRUSTY נדרשים לעמוד בסטנדרטים שהכתיב האתר: מענה תוך 3 שעות מרגע הפנייה, מחירים אמיתיים ללא הפתעות בהמשך ויחס אישי עם קבלות והמלצות מלקוחות טובים כמוכם.

המערכת היא פלטפורמה אובייקטיבית ואינה מתערבת בדירוג הסוכנים או בהצעות המחיר. אתם משפיעים על דירוג הסוכנים במערכת ואת הדירוג הכולל הסופי, אנשים כמוכם קובעים, בהתאם לאיכות השירות שקיבלו.

האלגוריתם של האתר משלב את המחיר של חברת הביטוח ואת ההנחות של כל אחד מסוכני באתר ולאחר שיכלול מציג לכם את הצעת המחיר הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

מכיוון שלאנשים שונים יש ערכים שונים, באתר TRUSTY תוכלו לבחור את הצעת הביטוח על פי מספר סננים לפי מה שחשוב לכם: לפי הדירוג של הסוכן, לפי מיקומו הגאוגרפי, לפי פרמטרים של מחיר הכוללים עלות בשנה הראשונה של הביטוח, עלות ממוצעת לאורך השנים או המחיר הכולל הטוב ביותר.

מה עם תשלומי ביטוחים קיימים? לא בטוחים איך אפשר לייעל את תשלומי הביטוח שפעילים אצלכם כיום? באמצעות הר הביטוח, תוכלו להזין את פרטיכם באתר והמערכת של TRUSTY תציג עבורכם את הביטוחים שקיימים לכם כיום, תזהה נקודות חולשה בביטוחים הישנים שלכם ותשיג עבורכם הצעה טובה ומשתלמת יותר.

פערי ההמתנה הקיצוניים בין הרפואה הציבורית לזו הפרטית, מאלצים את הציבור לרכוש ביטוח בריאות פרטי כדי לקבל טיפול רפואי בזמן. יותר אנשים נפצעים מתאונות בבית ובקרבתו מאשר בתאונות דרכים, התמודדות עם מחלה קשה מצריך לא מעט הוצאות כספיות, בתוך כל אלו חשוב להתאים את ההגנה הכלכלית הטובה ביותר.

אז אם אתם רוצים לברר כמה עולה https://trusty.co.il/insurance/life' target='_blank'>ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח דירה, ביטוח רכב, אולי ברוח התקופה אתם מתעניינים בביטוח בריאות מקיף ואיכותי?

יש מערכת אחת חכמה ופשוטה המאפשרת לכם לקבל מגוון הצעות ביטוח משתלמות מסוכני ביטוח מומלצים- ככה משווים היום ביטוח (כל הסוכנים המוצעים בעלי רישיון סוכן ביטוח בפיקוח משרד האוצר).

בקליק אחד תקבלו מענה מהיר (תוך 3 שעות מרגע הפנייה), מחיר ללא הפתעות ותוספות ויחס אישי עם קבלות והמלצות מדודות ואמיתיות (המערכת אובייקטיבית ואינה מתערבת בדירוג הסוכנים).

מערכת שתייעל ותחסוך לכם הרבה כסף בתקופה קשה ומאתגרת זו שאנו חיים בה כיום.

הכתבה מוגשת מטעם אתר טראסטי : https://trusty.co.il/

בשיתוף טראסטי, בשיתוף טראסטי
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully