וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגהום/ YogahOMe - סטודיו באוירה ביתית למפגש אינטימי עם העולם הקסום של היוגה

בשיתוף יוגהום, בשיתוף יוגהום

13.7.2020 / 16:19

אוריתה רוגוז'ינסקי, התאהבה ביוגה מיד לאחר סיום הלימודים בסמינר הקיבוצים והיא מעבירה את האהבה הלאה בסטודיו ברמת אביב

יוגהום. יח"צ,
יוגהום/יח"צ

לרגל יום היוגה הבינלאומי, עורך מערכת "המומחים" הפתיע את חברי הצוות כולו כאשר ארגן סדנת יוגה שזכתה להצלחה מסחררת. חותם ההתנסות המופלאה ממשיך לבטא געגוע ולהדהד בשיח במסדרונות המערכת ימים רבים לאחר קיומה.

ביקשנו ללמוד עוד על הנושא ולהמשיך להתנסות, לכן פנינו אל אוריתה רוגוז'ינסקי, בעלת סטודיו ליוגה ברמת אביב החדשה. אוריתה הקסימה אותנו בזכות התשוקה שלה ליוגה ושמחה להעביר לנו התנסות יקרת ערך ביתרונות הרבים שאימון יוגה מעניק.

יוגהום. יח"צ,
יוגהום/יח"צ

יוגה היא שיטת אימון פיזית, נפשית ורוחנית אשר מבוססת על תפיסת חיים עתיקת יומין שמקורה בהודו. היא נפוצה למערב בגרסאות פרקטיקה שונות, שכולן באות לאפשר התנסות בסגולות המהותיות שלה כדרך להעמקה ולצמיחה רוחנית.

כבונוס, ההשלכות של התרגול תורמות בין השאר: להפגת מתחים, לריפוי מכאובי גוף, הגברת הנוכחות המודעות והעירנות, מפחיתה לחץ דם, תרומה לשינה טובה יותר, משפרת תפקוד קוגניטיבי, פיתוח חוסן נפשי, ושחרור מהתמכרויות לדפוסים ולהרגלים אוטומטיים לא מועילים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוגהום. יח"צ,
יוגהום/יח"צ

אוריתה שהגיעה אל עולם היוגה כבוגרת סמינר קיבוצים בחינוך גופני במגמה להתעמלות בריאותית, הוקסמה: "לאחר אימון היוגה הראשון הבנתי שיש פה משהו שהוא הרבה מעבר לביצוע תנוחות ולתרגול גוף, משהו מעבר לידיעה פיזית או שכלית, והמסתורין הזה מאוד סקרן ומשך אותי ומאז לא הסתכלתי לאחור" - סיפרה אוריתה.

"היוגה עבורי היא תרגול רב מימדי של גוף,נפש ורוח, שאני מעבירה כשיח עם המסתורין של מסורת הקבלה ויהדות. היוגה היא דרך וחכמת חיים שתומכת באדם בכל הרבדים של מפגשי החיים, ומסייעת להתפתחות ולחווית אחדות ושלמות פנימית. יוגה היא מיומנות השקטת המחשבות ומיקוד הפעילות ההכרתית המעייפת.

"בעזרת תרגול היוגה אנו לומדים להיות נוכחים ברגע הזה, ויכולים לבחור ולפעול ביעילות בהווה מבלי לחזור על טעויות שמאסנו בהן. כאשר מפתחים מודעות מלאה וערה ברגע הזה, באמצעות מדיטציה בתנועה, נפתחת האפשרות לשחרר את המחשבות הטורדניות, להשאיר את דפוסי העבר מאחור, ולהתמקד בלאפשר התרחבות תודעתית ואישית אל אופק העתיד לבוא.

יוגהום. יח"צ,
יוגהום/יח"צ

"רובנו חיים בתודעת חסר, תודעת הישרדות ופחד, והיוגה כתרגול הוליסטי, מחברת אותנו שוב ליכולת מימוש שפע המהות שלנו עצמנו, כאנשים חסונים, בטוחים ושלווים יותר. השאלה המרכזית בכל גישות הרוח השונות היא: מי אנחנו? לפי מסורת היוגה אנחנו נשמה נצחית בגוף חולף, תובנה שפירותיה הן שחרור מתחים וכאבים בגוף ובנפש, ושגשוג שמחת החיים והתרחבות הלב".

"בתור מורה אני בסך הכל צינור להוראת היוגה, היא לא שלי. כל מורה מביא ערך מסויים דרך היחודיות שלו. אני מנסה להיות כלי נקי מחבר ומשחרר מכל מה שהוא אשליה של זהות . מבחינתי מדובר בחיבור לעצמי, לבורא ולמהות שהיא אין סופית".

הודות לאוריתה רוגוז'ינסקי זכינו למפגש השראה מרתק עם מורה ייחודית ליוגה, כזו שנוגעת בעדינות במעמקי הנשמה ומתווה דרך מרפאה למפגש עם עומקים פנימיים נסתרים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-5424555

או לפנות לאתר: http://osh-design.co.il/orita.html

עמוד פייסבוק

בשיתוף יוגהום, בשיתוף יוגהום
  • עוד באותו נושא:
  • יוגה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully