וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן הקעקועים הישראלי שקיבל הכרה בינלאומית

בשיתוף Tattoo'Na, בשיתוף Tattoo'Na

13.7.2020 / 14:00

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות אנשי המקצוע המובילים בתחומם בישראל, הגיעו אלינו שמועות על מקעקע יוצא דופן בנוף המקומי ומי שכבש גם את במת ה"קומיקון", תערוכת הקומיקס הכי גדולה בעולם. מדובר באסף רייפר, הבעלים של סטודיו לקעקועים בשם "Tattoo'Na"

טאטונה. יח"צ,
Tattoo'Na/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ ל Tattoo'Na כדי לפגוש את אסף רייפר בזמן עבודתו, הוא חזר נפעם מאיש מקצוע שהחל לקעקע מתוך מקום של תשוקה ליצירה וסוחף אחריו לקוחות רבים.

אסף רייפר בן 27 הוא הבעלים של סטודיו לקעקועים " "Tattoo'Na שנמצא ברחוב גן העצמאות 2 בקריית מוצקין. אל עולם ציורי הגוף הוא נכנס לאחר שלמד אומנות ואנימציה וקיבל דרייב ליצור ולעבוד מול אנשים ולא מול לוחות שרטוט או מחשבים בלבד.

כאשר הגעתי אליו לסטודיו לקעקועים לא יכולתי שלא להתרגש מהדוגמאות לקעקועים הרבים שכבר ביצע על אלפי נשים וגברים.

טאטונה. יח"צ,
אסף רייפר/יח"צ

הקו אשר מאפיין את עיקר עבודתו של אסף הוא קומפוזיציה של סגנון הקומיקס וניו סקול, קשת רחבה של Cartoons צבעוניים ומוקצנים כמו ציורי גרפיטי שעל הקירות.

סגנון זה מבדיל את אסף ממקעקעים אחרים בתחום כאשר קל מאוד לזהות את היד שלו לעומת סגנון הריאליזם שרץ חזק מאוד ברוב רובם של מכוני הקעקועים השונים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טאטונה. יח"צ,
Tattoo'Na/יח"צ

שאלתי את אסף מהיכן הוא שואב את ההשראות שלו, הוא סיפר: "אני מושפע מכל פלטפורמה שקשורה לאומנות, לאו דווקא ציורים אלא אומנות מודרנית על כל הקשת הרחבה שלה. כמובן שמאוד אוהב ודואג להתעדכן בכל הנוגע לשינויים הקשורים לאנימציה וקומיקס, זה "הבייבי" שלי, אבל בכל דבר אפשר למצוא דברים מעוררי השראה".

חוות הדעת של לקוחות באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מצביעים על מקעקע מקצועי שעושה את עבודתו בצורה מדוקדקת לפרטי פרטים בצורה אדיבה וסבלנית.

תומר כהן כתב: "אסף רייפר בחור מקצועי, קפדן, נאמן , אחראי ליצירותיו, לעולם לא יוציא קעקוע לא גמור ותמיד נותן עצה והארה לגבי כל קעקוע".

אורית חלומי כתבה: "מקעקע מספר 1, מקצוען אמיתי בכל מה שקשור לעולם הקעקועים והפירסינג. תמיד מקבל את הלקוחות עם חיוך וכוס קפה, פתוח וקשוב לרצון הלקוח במקצועיות ואדיבות ומגיע לתוצאה הטובה ביותר והמחירים נוחים מאוד".

טאטונה. יח"צ,
Tattoo'Na/יח"צ

את ההכרה כמקעקע ייחודי קיבל אסף גם על הבמה הבינלאומית. הוא מוזמן באופן קבוע לכנסים שונים ברחבי אירופה ובשנה שעברה הוא היה המקעקע הראשון והישראלי הראשון שהתארח בקומיקון בפריז.

מדובר בתערוכת הקומיקס, סרטי מדע בדיוני ופנטזיה הכי גדולה בעולם, בין היתר מי שהופיעו לצד אסף על הבמה היה סר פטריק סטיוארט, שחקן התיאטרון, קולנוע וטלוויזיה המפורסם ושחקנים נוספים שגילמו גיבורי על בסרטים הכי נחשבים. ההופעה של אסף בקומיקון היא בגדר חותמת רשמית על היותו מקעקע יוצא דופן בנוף המקומי.

לצידו של אסף בסטודיו "Tattoo'Na" פגשתי בעוד שתי מקעקעות מוכשרות, ספיר מקעקעת בסגנון ניו סקול ואוקסנה מקעקעת בסגנון ריאליזם וביחד כל השלושה מעניקים שירות לבבי ומרשים של מקצועות ואדיבות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני במספר: 052-246-0900

עמוד הפייסבוק

"Tattoo'Na", סטודיו מרשים לקעקועים בניהולו של אמן ציורים צעיר וייחודי שעשה לעצמו שם בזכות יד מקצועית בסגנון קומיקס וניו סקול.

עמוד האינסטגרם של אסף

עמוד האינסטגרם של הסטודיו

עמוד הפייסבוק של אסף

בשיתוף Tattoo'Na, בשיתוף Tattoo'Na
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully