וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון הדיור החדשני בישראל

בשיתוף אווה קרוואנים, בשיתוף אווה קרוואנים

13.7.2020 / 9:02

וירוס הקורונה והמשבר הכלכלי שהגיע בעקבותיו שינה את חייהם של רבים ברחבי העולם וגם פה בישראל. אחת התופעות החדשות שצמחו בעקבות הקושי הכלכלי המעיק היא "אופנה חדשה", קרוואנים למגורים

אווה קרוואנים. יח"צ,
אווה קראוונים/יח"צ

אם עד היום קרוואנים למבוגרים היו מיועדים בעיקר לשימוש בזמן טיולים במשך מספר ימים, כיום יותר ויותר אנשים, זוגות וגם בעלי משפחות מעדיפים להקל על עצמם מבחינה כלכלית ולגור בבית מרווח על גלגלים.

במערכת "המומחים" ביקשנו לשמוע על התופעה ההולכת ומתרחבת ולשם כך פנינו אל פבל נפטלייב, הבעלים של חברת "אווה קרוואנים" ומי שבונה, משכיר ומוכר קרוואנים למגורים בכל מיני גדלים. מפיק חבר המערכת פגש את פבל לשיחה והיכרות פנימית עם הבתים החדשים, הוא נדהם לגלות כי מדובר באזורי מחייה נוחים במיוחד.

את עולם הרכבים פבל נפטלייב חי ונושם כבר למעלה מעשור ובשנה האחרונה הוא למד לעומק את עולם הקרוואנים לאחר שקרא את התמונה הכלכלית המשתנה, על כך הוא סיפר לי: "אני חי את השטח ובמשך חודשים פנו אלי לא מעט אנשים, יחידים וגם בעלי משפחות עם ילדים בדבר קרוואנים למגורים מאחר והנטל הכלכלי של שכר דירה גבוה החל להכביד עליהם יותר מדי.

אווה קרוואנים. יח"צ,
אווה קראוונים/יח"צ

עשיתי שיעורי בית ותוך זמן קצר החלטתי לעשות הסבה, ממכירות של מכוניות רגילות נכנסתי במלוא הכוח אל עולם הקרוואנים ואני צופה כי הפתרון היעיל והנוח הזה הולך לצבור עוד תאוצה".

אחד היתרונות הגדולים של קרוואנים זו העובדה כי הם ניידים וניתן לנוע ולהתיישב איתם בכל מקום אפשרי, כל מה שצריך זה רכב פרטי או מסחרי עם וו גרירה שמאפשר ניידות מלאה.

"יש לי עשרות קרוואנים במספר מתחמים מיוחדים", סיפר לי פבל והוסיף, "למשל בצפון בחוף האון בטבריה ישנו מתחם סגור ובטוח וישנם נוספים בכל מיני אזורים במדינה".

הקרוואנים הנגררים שפבל מוכר שוקלים עד 400 טון והוא מחזיק בכמה דגמים שונים, את חלקם מייבא מאיטליה וישנם גם דגמים חדישים ומתקדמים שבונה בעצמו עד שישה מטרים לקרוואן.

הקרוואנים מחולקים לפי גודל ומקומות שינה כאשר ישנם המותאמים ליחידים, לזוגות ולמשפחות כאשר ניתן לבחור בין 3, 4, 6 ו 7 מיטות בקרוואן, חלקן מיטות קומותיים. "ישנה תפיסה לפיה אין מספיק מקום בקרוואנים למגורים והדבר פשוט אינו נכון, לשם הדוגמה, מיטת הורים זוגית בקרוואנים שלי היא בגודל של 1.90 על 1.40 והסטנדרט של חדר השינה הוא 5.30 על 2.20, בדומה לכל בית רגיל", סיפר לי פבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אווה קרוואנים. יח"צ,
אווה קראוונים/יח"צ

בכל קרוואן מצאתי שירותים, מקלחת ומזגנים, הדבר היחיד שצריך לדאוג לו הוא חיבור לחשמל או גנרטור.

"כבר פגשתי בלקוחות שהיו בטוחים כי הם נכנסים להתגורר בקרוואן רק לזמן קצר, אולם היכולת לנוע עם בית על גלגלים לכל מקום והעובדה כי פתאום ירדו להם הוצאות כלכליות גדולות של שכר דירה גבוה, ארנונה מטורפת ועוד, גרמו להם לרצות להישאר עוד ועוד בבית שהוא בית לכל דבר", סיפר לי פבל.

את הקרוואנים השונים ניתן לרכוש, להשכיר לתקופה בלתי מוגבלת וגם להשכיר לחופשה באמצע וסופי השבוע במתחם חוף האון בטבריה, מתחם מסודר ונקי אותו פבל מנהל באופן עצמאי.

"אווה קרוואנים", בתים על גלגלים בכל מיני גדלים, באיכות ונוחות מתקדמים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני במספר: 055-993-0999

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אווה קרוואנים, בשיתוף אווה קרוואנים
  • עוד באותו נושא:
  • קרוואנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully