וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמים בשמש: "אדרי סוככים", פתרונות הצללה לגינות וחצרות

בשיתוף אנדרי סוככים

12.7.2020 / 16:44

מדינת ישראל התברכה במזג אוויר חמים ובשמש יוקדת במיוחד. לצד היתרונות הרבים, השמש עלולה לגרום לנזקים כבדים לבריאות, ולכן יש להקפיד להיזהר מחשיפה ממושכת לקרניה. בדיוק לשם כך, חברת "אדרי סוככים" מספקת פתרונות הצללה מקצועית לגינות ולחצרות בשוק הפרטי והמוסדי

אנדרי סוככים. יח"צ,
אנדרי סוככים/יח"צ

חברת "אדרי סוככים" נוסדה לפני כעשור, על ידי ישראל אדרי, מומחה בייצור והתקנה של פתרונות הצללה ורשתות צל. החברה מתמחה במתן מענה מקצועי ויעיל להגנה מפני השמש ואף מגשמים, המעניקים הגנה מושלמת מפגעי מזג האוויר לבית או לעסק. החברה עוסקת בשיווק ובהתקנה של פתרונות הצללה מכל הסוגים כגון סוככים, פרגולות, מרקיזות, סגירות חורף, פרגולות אלומיניום. ב''אדרי סוככים" מתאימים במיוחד עבור לקוחותיהם את פתרונות ההצללה לפי הצורך והתנאים בשטח.

פתרונות ההצללה של "אדרי סוככים"

בחברה מציעים שלל פתרונות הצללה לחצר באמצעות היצע רחב, בהתאם לטיב השטח והאזור, החומר והתקציב ניתן לבחור את המוצר הטוב ביותר והפרקטי ביותר למטרה שלכם.

בכל הנוגע לבתים פרטיים, אם מדובר על שטח קטן תוכלו לבחור בסוככי זרועות קטנות, או סוככי מסילות - אלו מוצרים זמינים, יעילים ולא יקרים אך מוגבלים לשטח קטן. אם מדובר על שטח גדול יותר וברצונכם לבצע הצללה על כל המרפסת לדוגמא תוכלו לבחור בפרגולה איכותית וחזקה מעץ שתעניק מראה פראי של טבע.

פרגולה חשמלית נאספת 'סנטק. יח"צ,
פרגולה חשמלית נאספת "סנטק"/יח"צ

בנוסף, בחברה מתמחים בהתקנת סוככים חשמליים, בייחוד מסוג ''פרגולה חשמלית נאספת". מדובר באחד מהחידושים הייחודיים ביותר בענף ההצללה, המספק פתרון נהדר למעוניינים בפתרון גמיש לכל עונות השנה. פרגולה חשמלית נאספת עשויה משלדת אלומיניום, כאשר במרכזה יריעת PVC. מומלץ במיוחד לשדרג ולהוסיף תאורת LED מובנית בהתאמה אישית של צבע ובעוצמות תאורה שונות על הפרגולה.

בשיחה עם ישראל, מנהל החברה, הוא מדגיש כי נושאי המקצועיות והשירות הן אבני היסוד מבחינתו "ראשית כל, הדבר החשוב ביותר בעיני הוא לתת ללקוח מענה מקצועי מספק בהגנה מפני השמש. אנחנו תמיד משתדלים לנהוג בהגינות כלפי לקוחותינו. לשמחתי הרבה, החברה גדלה על בסיס היושרה מול לקוחותינו. בניגוד לחלק מהחברות האחרות, אצלנו יש ללקוח תמיד למי לפנות. אנחנו תמיד עומדים מאחורי המוצר והשירות שלנו."

איכות העבודה והשירות של ישראל אינם נעלמים מעיניהם של לקוחותיו, שמרעיפים עליו שבחים רבים, כך סיפר אחד הלקוחות, טירן: "על ישראל יש לי רק דברים טובים לומר, קסם של בחור שנותן שירות ויחס חם ללקוח ואני מרוצה מאוד. הוא ביצע עבורי החלפת בד למרקיזה בביתי, הגיע עם כל הציוד הנדרש, פירק את הכיסוי הקיים ופינה את הפסולת, לאחר מכן החל בהתקנת כיסוי המרקיזה. פדנט מאוד בעבודתו, הכל יושב "בול" במקום, הבד מתוח ומוחזק היטב, המחיר שגבה היה הוגן ואין ספק שמעתה אני פונה רק אליו בכל הקשור למרקיזה שלי, בעל מקצוע נהדר שראוי רק לשבח."

בפתרונות הצללה חשוב מאוד להפקיד שאיכות המוצר תהיה ללא פשרות, ושהמוצר אותו אתם רוכשים יתאים לעיצוב הבית או הגינה שלכם. בשל חשיבות העניין, חשוב להתייעץ עם חברה עתירת ניסיון ובעלת מוניטין, שמספקת אחריות מלאה למוצריה.

אנדרי סוככים. יח"צ,
אנדרי סוככים/יח"צ

"אדרי סוככים" פתרונות הצללה וקירוי

ליעוץ והזמנות 050-488-1100

לעמוד הפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הצללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully