וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד מוטורס: סוכנות רכבי היוקרה והספורט המובילה בישראל

בשיתוף ארד מוטורס, בשיתוף ארד מוטורס

12.7.2020 / 15:56

בשנים האחרונות שוק רכבי היוקרה זוכה לעדנה מחודשת, והוא כבר מזמן לא נחלתם הבלעדית של האלפיון העליון. עורכי המערכת יצאו לבדוק עבורכם את סוכנות רכבי היוקרה המובילות בישראל, ''ארד מוטורס''

ירין ארד, תל אביב-יפו, ישראל. יח"צ,
ירין ארד, תל אביב-יפו, ישראל/יח"צ

סוכנות רכבי היוקרה והספורט "ארד מוטורס" הוקמה לפני מספר שנים על ידי ירין ארד, בעל ניסיון רב בתחום הרכבים כולל שיתופי פעולה עם חברות רבות ברחבי העולם ובארץ. "אני מחובר לתחום המכוניות כבר מגיל קטן, מאז פיתחתי אהבה גדולה לתחום מכוניות היוקרה, ולכן זה היה אך טבעי מבחינתי להיכנס לתחום ופתחתי את הסוכנות במטרה לתת מענה לציבור חובבי מכוניות היוקרה והספורט בישראל."

בסוכנות "ארד מוטורס" מתמחים ביבוא אישי ושיווק מכוניות יוקרה וספורט מהחברות המובילות בעולם, כגון ''פורשה'', ''ב.מ.וו", "אאודי", "מרצדס" "מזראטי" "לנד רובר" ועוד. בחברה מספקים שירותי טרייד אין ומימון לרכישת הרכבים. כיום הסוכנות נחשבת כסוכנות רכבי היוקרה מהמובילות בישראל.

המזל לא תמיד האיר פנים לירין, שעל אף העבודה הקשה שהשקיע, כמעט איבד את הכל לאחר שנפל קורבן לעוקץ שכבר הגיע לארה''ב שהרס לו את החלום הגדול רגע לפני שהתגשם. "אחרי שעליתי על אפליקציית TURO שהיא נועדה לצורך השכרת רכבים מאנשים פרטיים וסוכנויות פרטיות, החלטתי להיכנס כשותף מוביל במיזם ענק לפתוח סוכנויות פרטיות להשכרת רכבי יוקרה וספורט לא היה לי ספק שזה יכול להצליח בגדול, ידעתי שזה יגמור את הסוכנויות הגדולות כמו שUBER גמרו את המוניות וAIRBNB גמרו את בתי המלון. זיהיתי את הפוטנציאל להצליח בעזרת האפליקציה, גייסתי משקיע אמיד מישראל שגר בעבר בארה"ב ועם לא מעט קשרים בערים הגדולות, שהצגתי לו את התוכנית העסקית הייתה תשובה חיובית בפחות מ24 שעות! ההחזר של ההשקעה אחרי כל החישובים שעשינו עמד על שנה וחצי בלבד! התוכנית הייתה להתחיל את זה ברבעון הראשון של 2019 והיום להיות אחת הסוכנויות להשכרת מכוניות יוקרה וספורט המובילות ועם הרייטינג הגבוה ביותר בלוס אנג'לס ומיאמי. היינו בקשר עם דילרים לקניית המכוניות במחירים מוזלים מהאוקשיין ועם אנשים קרובים שמתגוררים בארה"ב במטרה שיעבדו במקום.

ירין ארד, לוס אנג'לס, ארה''ב. יח"צ,
ירין ארד, לוס אנג'לס, ארה''ב/יח"צ

"לצערי נגנבה מכונית פאר יוקרתית בבעלותי שבישראל, באמצעות מעשה נוכלות. כמובן שכתוצאה מכך בעקבות מכירת המלאי הקיים בהפסד, הרכב הגנוב, הוצאות המיזם והפגיעה הכלכלית בשביל להמשיך את המיזם הכל ירד לטמיון ."

ירין עמד בפני החלטה דרמטית, האם להמשיך לנסות על מנת לפרוץ בארה''ב או לחזור לארץ ולהמשיך בפיתוח הסוכנות שטיפח עם השנים "בסופו של דבר הלכתי עם הלב והחלטתי לחזור לסוכנות בישראל ולעבוד עם אנשים שאני אוהב וסומך עליהם. נכנסתי חזרה לעסק "בכל הכוח" כאשר רק מטרה אחת עמדה לנגד עיני - להפוך את ארד מוטורס לסוכנות רכבי היוקרה והספורט מהמובילות בישראל."

הייחודיות של סוכנות ''ארד מוטורס'' טמונה בעובדה שהשירות במקום והיחס האישי המוענק ללקוחות החברה הם אבני היסוד של הסוכנות. ירין מספר כי הלקוחות שלו הם כמו בני משפחה עבורו, חלקם הפכו לחברים מאוד טובים עם השנים, והקשר העמוק שמתפתח ביניהם הינו משמעותי מאוד "צריך להבין כי בתחום רכבי היוקרה הלקוח מעוניין לדעת שתמיד יש לו לאן לחזור כמובן מי שקונה רכב לא נשאר איתו לנצח, בכל מקרה של חוסר שביעות רצון או תקלה. אני זמין עבור הלקוחות שלי בכל העת ומשתדל לפתור ביעילות ובמהירות כל בעיה שעולה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ירין ארד, ברלין, גרמניה. יח"צ,
ירין ארד, ברלין, גרמניה/יח"צ

ירין מוסיף כי " במכוניות היוקרה הלקוחות זקוקים לליווי מקצועי יותר ממכוניות סטנדרטיות. רשימת התוספות היא יותר רחבה, המחירים שלהן משמעותיים יותר, ואף הטיפולים של הרכבים אלו טיפולים מיוחדים. אני מספק ללקוחות שלי מענה מקיף על כל סוגיה על מנת להעניק להם את השירות המלא."

כמו כן, חובבי רכבי היוקרה והספורט נוהגים להשתדרג אחת לכמה שנים. בסוכנות ארד מוטורס מספקים שירותי טרייד אין גם על מכוניות יוקרה, כך שכל העת ניתן להשתדרג ברכב חדיש ויוקרתי באמצעות החזרה של הרכב הישן.

בימים אלו עמלים בסוכנות על הקמת מתחם תצוגה רחב היקף בתל אביב, בו יוצגו לראווה מיטב ממכוניות הפאר שברשות הסוכנות.

הייתה לנו שיחה מרתקת עם אחד ממומחי רכבי היוקרה המובילים בישראל, שהצליח להתגבר על המשבר ולהפוך את הסוכנות שבניהולו לאימפריה בקרב חובבי מכוניות היוקרה בישראל. אין לנו ספק כי עוד נשמע עליו רבות בעתיד, מילה של מומחים.


לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ארד מוטורס, בשיתוף ארד מוטורס
  • עוד באותו נושא:
  • כלי רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully