וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת הבית: חנות תשמישי הקדושה של הסלבס שכובשת את הרשת

בשיתוף ברכת הבית, בשיתוף ברכת הבית

12.7.2020 / 14:41

תשמישי הקדושה הם מוצרים בעלי ערך שלא יסולא בפז. עם זאת, רוב התשמישים מגיעים בעיצוב אחיד וסטנדרטי. חנות תשמישי הקדושה "ברכת הבית" מביאה משב רוח מרענן למוצרי הקודש באמצעות עיצוב מודרני מרהיב של סטים מהודרים הכוללים הטבעת שמות המעניקים ייחודיות לכל מוצר

ברכת הבית. יח"צ,
מוצרי ברכת הבית/יח"צ

כמעט ולא ניתן לשוטט ברחבי הרשתות החברתיות בחודשים האחרונים מבלי להיתקל בלהיט של ''ברכת הבית'' בקרב מפורסמים וידוענים רבים. הסטים המהודרים ותשמישי הקדושה של החנות זכו להזמנות נלהבות מאייל גולן, עומר אדם, ליאור נרקיס, מושיק עפיה, דניאל גרינברג, עדן ושוקי בן זקן ועוד רבים וטובים שקצרה היריעה מלפרט את שמותיהם בכתבה אחת.

הסלבס הם רק הקצפת של הלקוחות הרבים שמזמינים את תשמישי הקדושה של ''ברכת הבית''. בחברה מתמחים בייצור אישי של תשמישי קדושה, סטים מהודרים בהתאמה אישית, טליתות וכיסויים בעיצוב אישי, תפילין מהודרות וסידור כתר בציפוי כסף כולל הטבעת שם אישית ואף מארזים מיוחדים לחתנים ולכלות. בנוסף, בחנות ניתן להזמין ולעצב כל מוצר בהזמנה אישית על פי בחירת הלקוח.

ברכת הבית. יח"צ,
מוצרי ברכת הבית/יח"צ

לרשות החנות מכונת רקמה מיוחדת באמצעותה נרקמים שמות הלקוחות על כל הכיסויים הנמכרים ואף מכונת הטבעה של שמות הלקוחות על ספרים וסידור תפילה בציפוי כסף 925.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור נרקיס וצוות ''ברכת הבית''. יח"צ,
ליאור נרקיס וצוות ברכת הבית/יח"צ

ב''ברכת הבית'' מבצעים כתיבת תפילין, מזוזות וספרי תורה. על כתיבתם אמון סופר סתם בעל תעודת הסמכה של ישיבת ''כיסא רחמים'' של הרב מאזוז והרב שלמה מועלם. הכתיבה מתבצעת במקום לפי כל דקדוקי ההלכה המחמירים ועוברת בדיקה ידנית קפדנית ובדיקת מחשב.

הייחודיות של מוצרי ''ברכת הבית'' היא התאמת המוצרים לקו האופנתי העכשווי, באמצעות סטייל ייחודי ושיקי במיוחד של תשמישי הקדושה, שהיו מאופיינים עד כה בעיצוב אחיד וללא מעוף אופנתי. ישנו מגוון רחב של עיצובים שונים אותם ניתן לבצע על פי בחירת הלקוח. כאשר הצצנו בסגנונות השונים התקשינו לבחור בעיצוב היפה ביותר, שכן הכול מעוצב לעילא ולעילא.

ברכת הבית. יח"צ,
מוצרי ברכת הבית/יח"צ

איכות המוצרים והעיצוב המיוחד שלהם אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החנות, שמרעיפים שבחים רבים אודות חווית הרכישה במקום. כך מספרת רחלי, לקוחת החנות: "הזמנתי לבן זוג שלי סט של תפילין וטלית, אני רוצה להגיד לכם שאין כמו השירות של ''ברכת הבית'', המוצרים מגיעים מושלמים יותר מאיך שהם נראים בתמונה." מירן, לקוחה נוספת מתארת גם היא את חווית הרכישה בחנות "המענה היה מהיר מאוד ותוך זמן קצר קבלתי את הכול באופן מסודר עם שליח עד הבית. שירות אדיב ומקסים, סבלנות, דאגה לאורך כל הדרך שהכול יהיה מוכן בזמן ובדיוק כמו שבקשתי הכול מסודר ומהודר בצורה הכי יפה שיש. זכיתי לשמח את הבן זוג שלי ביום הולדת, שמחה ומאושרת זה נתן עוד יותר חלק גדול מהכול."

מושיק עפיה עם מוצרי ברכת הבית. יח"צ,
מושיק עפיה עם מוצרי ברכת הבית/יח"צ

בחנות מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ בהזמנות דרך דף הפייסבוק והאינסטגרם.

תשמישי הקודש זוכים לעדנה מחודשת בזכות קולקציית העיצובים המרהיבה של "ברכת הבית". הצפייה במוצרי הקדושה של ''ברכת הבית'' גרמה לעורך המערכת לפתח חשק עז לחידוש מארז התפילין שלו, כאשר שמו מתנוסס במרכזו בגאווה.

לפרטים והזמנות

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ברכת הבית, בשיתוף ברכת הבית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully