וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הצפון, המדביר שידאג לכם לקיץ שקט ממזיקים: אדיר המדביר

בשיתוף אדיר המדביר, בשיתוף אדיר המדביר

12.7.2020 / 13:18

עונת הקיץ הבאה עלינו לטובה מועדת לפורענות מבחינת החרקים והמזיקים שמגיחים אל ביתנו, ולכן הפתרון היעיל והבטוח הינו הזמנת חברת הדברות מוסמכת על מנת לטפל בבעיה

אדיר המדביר. יח"צ,
אדיר ואודי/יח"צ

מערכת המומחים מצאה עבורכם את המדביר האיכותי ביותר באזור הצפון - ''אדיר המדביר''. אדיר מתמחה בכל סוגי ההדברות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי: הדברת מזיקים, תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון, לכידת מכרסמים ונחשים. צוות המדבירים של החברה כולל את אדיר ואודי, אחים שותפים למקצוע כמדבירים מקצועיים ומנוסים.

אדיר הינו בעל רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. בשיחה שערכנו איתו הוא מספר כי מדובר בקריטריון החשוב ביותר שיש לבדוק לפני שמזמינים מדביר "הרישיון הוא 'תעודת הביטוח' של הלקוח שהמדביר שהוא הזמין מתמחה בהדברות מקצועיות והוא אדם שאפשר לסמוך עליו. לצערי הרב אנשים רבים מנצלים את המצב ומתחזים למדבירים מקצועיים, אך הם לא מחזיקים ברשיון הדברה. מדובר בסכנה בריאותית וסביבתית, שכן אין לאותו אדם ידע הולם ויתכן והוא ישתמש בחומרים מסוכנים שמסכנים את בני הבית ואת הסביבה."

אדיר המדביר. יח"צ,
אדיר המדביר/יח"צ

בהזמנת הדברה, צוות המדבירים המיומן של החברה יגיע לביתכם במהירות האפשרית, ותחילה יבצע ניטור לאיתור הבעיה. הניסיון העשיר וההכרות המעמיקה עם אופיים של המזיקים השונים מאפשרת לאדיר ולאודי לזהות במדויק את סוגו, מינו והיקף הנגיעות. לאחר בדיקת סימני נגיעות באמצעים אביזרים מתקדמים ואבחון הבעיה, המדביר יתאים את שיטת ההדברה בהתאם למקור הבעיה והתנאים הסביבתיים. בסיום ההדברה המדבר ינחה את הלקוח כיצד עליו לפעול על מנת לשמר את תוצאות ההדברה ולמנוע את הופעת המזיקים בעתיד.

כל שירותי ההדברה המבוצעים בחברת ''אדיר המדביר'' זוכים לאחריות מלאה מפני מזיקים לטווח של חצי שנה - שנה. כל חומרי ההדברה בהם משתמשים בחברה מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדיר המדביר. יח"צ,
אדיר המדביר/יח"צ

הייחודיות של ''אדיר המדביר'' טמונה בעובדה שאדיר נושא ברישיון מתאים ללכידת נחשים מטעם רשות הטבע והגנים. כאמור, הקיץ הוא העונה הנפוצה ביותר להתמצאות נחשים בגינות. בהזמנת קריאה, אדיר מגיע עם כל הציוד הנדרש, הכולל מוט לכידה ורשת מיוחדת לתפיסת הנחש. לאחר סריקה יסודית של האזור ומציאת הנחש, אדיר לוכד אותו במקצועיות ומרחיק אותו מבית הלקוח, אך מקפיד כמובן לשחררו ברחבי הטבע הפתוח ללא פגע. במקרה והנחש לא נמצא במהלך הסריקה, ללקוחות ישנה אחריות מלאה, הכוללת קריאה חוזרת במקרה של הימצאות נחש בגינה.

נושא השירות ללקוחות הוא אבן היסוד של אדיר בעבודתו "אני משתדל להעניק את הטיפול הטוב ביותר עבור הלקוח" הוא מספר "הלקוחות שלי יודעים שאני זמין עבורם 6\24. לעיתים אני מוזמן לקריאות בשעות הלילה המאוחרות, ובשל הדחיפות אני מגיע מיידית על מנת לדאוג שאנשים יוכלו להיות 'בראש שקט' בכל הקשור למזיקים."

הקיץ הקרוב עלול להיות חברו הטוב של המזיקים בסביבת מגוריכם, ועל כן מומלץ להזמין שירותי הדברה מקצועית בהקדם על מנת להקדים תרופה למכה.

לפרטים נוספים והזמנת הדברה חייגו 0508249093

בשיתוף אדיר המדביר, בשיתוף אדיר המדביר
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully