וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב אירועים: רויטל מזרחי תגשים לכם חלום

בשיתוף רויטל מזרחי עיצוב אירועים, בשיתוף רויטל מזרחי עיצוב אירועים

9.7.2020 / 14:44

גם בתקופה זו בה האירועים הגדולים של חיינו נערכים בהיקף מצומצם, למה לא לתת את מושכות עיצוב האירוע לגורם מקצועי שיגשים לכם את חלום האירוע הבלתי נשכח ללא כאבי ראש מיותרים?

רויטל מזרחי עיצוב אירועים. יח"צ,
רויטל מזרחי עיצוב אירועים/יח"צ

זה לא פשוט לעשות הכל לבד, בטח כאשר מדובר על אירועים כל כך מיוחדים. צריך יד יצירתית או במילים אחרות - מעצבת אירועים מקצועית כי יש אירועים בחיים שלא תהיה לכם הזדמנות שנייה לחוות אותם שוב. אירועים כאלו, כמו בר מצווה, בת מצווה או חתונה, חייבים להיות מיוחדים, אפילו בלתי נשכחים. על מנת ליהנות מאירוע מושלם יש לדאוג לכל כך הרבה דברים, צריך לשמח, להפתיע, לתמרן בין כמה אנשי מקצוע ועוד. אז אם אפשר לתת את המושכות למי שבאמת מבינה במלאכת עיצוב אירועים - למה לא לעשות את זה?

צוות המומחים חווה לאחרונה הרבה מאד אירועים צנועים שנערכו בבתים לאור משבר הקורונה ויצא עם מסקנה ברורה: רויטל מזרחי עיצוב אירועים, תהפוך את הערב הגדול שלכם למוצלח במיוחד. כשאנחנו הולכים לאירוע אנחנו רוצים להתרגש ושיפתיעו אותנו. כיום, אין אירוע ללא אטרקציות ייחודיות: עמדת פרחים, עמדות צילום, בלונים, זיקוקים ועוד.... אלו הם רק חלק מהרעיונות שיכולים להפוך אירוע רגיל לאירוע שלא שוכחים. אם אתם מחפשים רעיונות נוספים - התייעצו עם רויטל מזרחי שתעניק לכם את כל התשובות.

רויטל מזרחי עיצוב אירועים. יח"צ,
רויטל מזרחי עיצוב אירועים/יח"צ

"עיצוב אירועים הוא עולם מיוחד, מלא באפשרויות ובמגוון של רעיונות. צריך לדעת לעשות את זה נכון, ואני כאן בשביל להפוך לכם את האירוע לבלתי נשכח" אמרה לנו רויטל מזרחי והוסיפה: ''המוטו הוא לראות את ההצלחה של הלקוח, אני מאד שמחה כאשר הלקוח מרוצה מהתהליך עצמו. אני כבר כמעט 20 שנה בתחום ועבדתי עם מיטב המעצבים בשזירת פרחים באולמות השונים".

כאמור, אנשים עורכים אירועים צנועים בימים אלו וזה בא לידי ביטוי בכך שרויטל מלווה את הזוגות בכל התהליך. היא מקושרת לספקים ומפיקה להם את האירוע. היא מתאימה את החופה למקום, מגיעה לפגישות ייעוץ, בונה עם הזוגות את קונספט האירוע שהם רוצים, החל מסוג הפרחים אשר יעטרו את האירוע, סגנון העיצוב, בחירת הצבעים באירוע, בחירת מפות ומפיות, השכרת שולחנות וכיסאות, צלחות, כוסות, סכו"ם ועוד - דבר שיהפוך כל אירוע אינטימי בחצר לאירוע יוקרתי ומרשים, ממש כמו באולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רויטל מזרחי עיצוב אירועים. יח"צ,
רויטל מזרחי עיצוב אירועים/יח"צ

התהליך מתחיל בכך שהזוג מגבש לעצמו את מה שהוא רוצה ועם תקציב נורמלי, חשוב לו שיהיה אירוע מכובד. רויטל מזרחי עוזרת לזוג בהשכרת ציוד, הזמנת אטרקציות ועוד. "מי שעורך אירוע בבית לא יודע מאיפה להתחיל" הוסיפה מזרחי ואמרה: "אני מלווה אותם בחלק הזה, יש עמדות שזירת פרחים בקבלת הפנים. האורחים מגיעים ומקבלים מתנה, כולם נרגשים כשהם נכנסים, הם מקבלים משהו שלא עולה להם כסף והם מרוצים מכך. זה מתאים גם לאירועי שישי בצהריים".

המוצר שמזרחי מעניקה הוא הרבה מעבר למחיר: "ברגע שבחרו בי לעיצוב אני פתוחה לכל השאלות, מלווה לקוחות לאורך כל התהליך, אני כבר נמצאת שם ומלווה אותם בדברים הקטנים". אחת הלקוחות של רויטל מזרחי היא לירן כץ שסיפרה: "זה היה מושלם. אני מודה לה על אירוע מעבר לכל הציפיות, להגיע מאפס לשלמות. אני מעריכה כל מחשבה, כל נגיעה, כל השקעה - היה לנו מדהים. אין על רויטל, היא העניקה לנו עיצובים מדהימים, אין ספק בכל שהיא אמנית".

רויטל מזרחי עיצוב אירועים. יח"צ,
רויטל מזרחי עיצוב אירועים/יח"צ

חוץ מתחום האירועים, רויטל מכינה מתנות מיוחדות עם מיתוג אישי כולל משלוחים. מדובר ב" רגעים קטנים של אושר" - מארזים אשר מורכבים מפרחי סבון, פרחי משי, שוקולדים, מתוקים, בלונים ועוד, בהתאם לתקציב הלקוח. כמו כן היא גם מעצבת חדר יום הולדת בבלונים ומבצעת משלוחי בלונים עם ברכה.

בנוסף, בימים אלו, רויטל מזרחי עורכת מפגשים וסדנאות של שזירת פרחים. מדובר בסדנה שהיא עולם ומלואו אשר פותחת דלת לעולם הפרחים. בסדנה של מזרחי תזכו ללמוד שזירה מקצועית, סידורי פרחים, זרי כלה, עיצובי שולחן, חופות ועוד. הסדנה מכשירה את המשתתפים בה להתחיל לעבוד בתחום הפרחים - בחנות פרחים, באופן עצמאי או בחברות עיצוב. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם רויטל מזרחי ותתחילו לתכנן אירוע שלא תשכחו.

טלפון ‏052-526-1526‏

אינסטגרם

אתר

מייל
revitalm100@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף רויטל מזרחי עיצוב אירועים, בשיתוף רויטל מזרחי עיצוב אירועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully