וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהל אבלים בתקופת הקורונה - לא מה שחשבתם

בשיתוף עידן הקריוקי, בשיתוף עידן הקריוקי

9.7.2020 / 14:28

קיום מנהג השבעה חשוב למשפחה האבלה אבל בתקופה זו הוא נתקל בקשיים עקב הצורך לשמור על הנחיות משרד הבריאות בתקופת הקורונה. אוהל אבלים הוא הפתרון לכך

אוהל אבלים. יח"צ,
אוהל אבלים/יח"צ

לוויה ושבעה הן אירועים טעונים בחייו של כל אדם המאבד לפתע אדם אחר שהיה יקר כל כך ללבו. אלה שני האירועים המרכזיים המסמלים את לכתו של אדם אהוב. כל פרידה שכזו קשה מנשוא, בייחוד בתקופה המורכבת של הקורונה. כי בתקופה זו אנו מרגישים לבד יותר מתמיד, בעודנו נאלצים להיכנס לבידוד ולהמתין עד יעבור זעם.

במצב זה, כאשר ההתקהלות אסורה ואנו מצווים לשמור על מרחק זה מזה, לא קל לקיים את השבעה. ועדיין, חשוב לערוך אותה למען משפחתו של הנפטר ולמען כבוד הנפטר עצמו. עם זאת, ישנו פתרון מתאים אחד לשבעה, והוא התקנת אוהל אבלים בתקופת הקורונה. כך כולם יוכלו להגיע את האוהל ללא חשש, לחלוק כבוד אחרון למת ולנחם את המשפחה האבלה.

אוהל אבלים: הפתרון המושלם לשבעה בימי הקורונה

כולנו יודעים שלא מומלץ לקיים את השבעה בבית הנפטר בימי הקורונה. הבית הוא מקום קטן בדרך כלל, ומועד לפורענות. ואם לא די בכך, הרי שבבית נמצאים לא פעם אנשים מבוגרים שנמצאים בקבוצת סיכון. וזה עוד מבלי שדיברנו על כך שלא קל להיצמד להנחיות ולשמור מרחק של 2 מטרים, כשכולם מתרכזים בסלון על הספה ובמקומות קרובים. מלבד זאת, לא פעם יש צורך להטריד את המשפחה ולשאול אם אפשר לבוא, או פשוט לוותר ולקיים את השיחה בזום. מסיבות אלה, אוהל אבלים בתקופת הקורונה הוא הפתרון המושלם. קבלו את כל הסיבות להזמין אוהל אבלים לשבעה:

1. האוהל מאפשר לכם לשמור על ההנחיות בתקופת הקורונה

דיברנו על בעיית המקום בבית? אוהל אבלים גדול דיו כדי שיתארחו בו מעל 10 אנשים בו זמנית, ועדיין ישמרו מרחק זה מזה כשהם עוטים מסכות. באוהל הגדול הממוקם בחצר אפשר לבצע כל פעילות הקשורה לשבעה, החל מצפייה באלבום תמונות ועד לקיום תפילות מנחה ומעריב. מעבר לכך, לאוהל יש פתחי אוורור טבעיים אשר מאפשרים למקום להתאוורר מבלי להפיץ חיידקים ומחלות. כמו כן, האוהל מאפשר למנחמים לשמור על הכללים מבלי להתקהל. ברגע שרואים שיש יותר מדיי אנשים באוהל האבלים, אפשר לצאת ולחכות בחוץ.

2. אוהל אבלים בכל מזג אוויר

אוהל אבלים עשוי מחומרים איכותיים, ואפשר להיות בו בכל מזג אוויר. בין אם יש שמש בחוץ שקופחת על הסביבה ללא רחמים, ובין אם גשם החל לטפטף, האוהל יגן על הסובבים מפני פגעי מזג האוויר או כל שינוי בלתי צפוי שאפילו החזאים לא הצליחו לחזות. האוהלים עשויים מחומרים עמידים שאינם נמסים גם בימי שרב, וכמובן עומדים איתנים כאשר יש רוח פרצים או גשם זלעפות.

3. עיצוב פנים האוהל

בניגוד לבית שבו כל הרהיטים כבר בנויים מראש, ואי אפשר "לשחק" כל כך עם העיצוב כדי לאפשר לכל המנחמים להתמקם בנוח ולשמור על מרחק אחד מפני השני, הרי שבאוהל גדול הכול אפשרי. כך למשל, ניתן להחליט שבפינה אחת אתם ממקמים את שולחן הכיבודים, ובפינה אחרת אתם עורכים פינות ישיבה הכוללות כיסאות, שטיחים וכריות לישיבה מרופדת יותר. היופי שבאוהל שמקבלים אותו נטול רהיטים, וניתן לעצב אותו בדיוק כמו שרוצים.

4. אינכם צריכים לדאוג לפירוק והרכבה

בעוד בבית הפרטי יש צורך לשמור על סדר מסוים, וכמובן לנקות לאחר שאחרוני המנחמים הולכים, הרי שבאוהל אתם פטורים מלטרוח ולהשקיע. חברה מקצועית עושה את כל הפעולות האלה עבורכם. צוות של פירוק והרכבה מגיע אל השטח, בוחן אותו ומתאים את האוהל הנכון. לאחר מכן הוא ניגש לפעולת הרכבת האוהל, ובתום השבעה הצוות מגיע שוב כדי לקפל את האוהל. כך שלמעשה מי שיושב שבעה אינו צריך לדאוג לעניינים הטכניים של הרכבת האוהל. הוא פשוט מקבל אותו לאורך כל השבעה ורשאי להשתמש בו לעצב את תוכו כראות עיניו.

5. יש מקום לפתרונות קירור

באוהל אבלים גדול יש מקום לא רק למנחים, אלא גם לפתרונות קירור בתקופת הקיץ. מסיבה זו, כאשר מזמינים אוהל, חשוב גם להזמין גנרטורים ואיתם מאווררים, מצננים או פתרונות קירור אחרים. בדרך זו מנעימים את זמנם של השוהים באוהל.

6. דואגים לשולחנות וכיסאות

לצד פתרונות הקירור, כדאי גם לדאוג למקומות ישיבה עבור המנחמים. לפיכך, כאשר מזמינים אוהל אבלים, כדאי גם להזמין שולחנות וכיסאות. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שלא חסר לכם דבר בעת קיום השבעה.

7. אוהלים בגדלים שונים

אוהלים לאבלים בתקופת הקורונה מגיעים בגדלים שונים לפי הצורך. אם מדובר באדם חשוב וידוע שהלך לעולמו, סביר להניח שיהיה צורך בהתקנת אוהל גדול. אבל אם מדובר באדם רגיל שהיה יקר בעיקר לקרובים אליו, קוב הסיכויים שהאבלים יזדקקו לאוהל קטן וצנוע יותר.

8. האוהלים מספקים לאבלים את המרחב הפרטי שלהם

אוהלי אבלים עושים את ההפרדה הנכונה בין מקום האירוח לבית הפרטי של האבל. לפיכך, אם חלק מהאבלים התעייפו במהלך השבעה, הם יכולים לפרוש מהאוהל אל הבית, לנוח מעט ולחזור עם כוחות מחודשים.

איך בוחרים חברה להשכרת אוהל אבלים?

תקופת השבעה היא תקופה רגישה ועמוסה, ולכן חשוב לבחור את החברה הנכונה להשכרת אוהלי אבלים, על מנת שניתן יהיה לעבור את התקופה הבלתי פשוטה הזו בשלום. אלה כמה דברים שחשוב להביא בחשבון כאשר בוחרים חברה להשכרת אוהלים:

• פונים לחברה מוכרת - כמו בכל דבר, אנו רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר. מכיוון שהתקנת אוהלים דורשת מיומנות רבה, מומלץ ללמוד קצת יותר על החברה לפני שפונים אליה.

• האם החברה מספקת ביטוח - גם אם מדובר באוהלים איכותיים, חשוב לוודא שהחברה אכן מספקת ביטוח על כל צרה שלא תבוא.

• מאילו חומרים עשויים האוהלים - כדאי לוודא שהחברה שאתם מזמינים ממנה את האוהלים בהחלט מספקת לכם אוהלים איכותיים העשויים מחומרים אשר מתאימים למזג האוויר הישראלי. כך תוכלו להיות בטוחים שהאוהל לא ייקרע או יתקלקל אם יעמוד יותר מדיי זמן בחוץ.

• המלצות - לא מכירים חברה מקצועית? כדאי לפנות למכרים וחברים שיכולים להמליץ לכם על חברה טובה להשכרת אוהלים.

• מחיר - כאשר משכירים אוהל, חשוב לברר את טווח המחירים ולבדוק אם הוא תואם למה שקיים היום בשוק. כמו כן, מומלץ לברר האם שירותי פירוק והרכבה כלולים במחיר האוהל.

• אדיבות השירות - בתקופה רגישה זו אתם רוצים שהצוות יגלה את מלוא ההבנה למצבכם. לפיכך, חשוב לבחור בחברה המספקת לא רק שירות מקצועי, אלא גם שירות מכול הלב: נדיב ורגיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

איך אפשר להתאים את אוהל האבלים לקורונה?

ולבסוף, אי אפשר שלא להתייחס לאמצעי הזהירות שחשוב לנקוט בתקופה מורכבת זו. שבעה בתוך אוהל אבלים היא הזדמנות טובה להזכיר לכל הנוכחים לשמור על הכללים. מומלץ לספק לאוהל מסכות חד פעמיות למקרה שמישהו שכח ואלכוג'ל על מנת להקפיד על ההגיינה ולצמצם את ההידבקות. כמו כן, מומלץ לתלות שלט בחוץ המתזכר את ההנחיות. לדוגמה, שלט המזכיר לנוכחים שיש להקפיד על שמירת מרחק של 2 מטרים זה מזה ועל כך שכל מי שהיו לו תסמינים כמו חום גבוה, קוצר נשימה או שיעול, אינו יכול להיכנס לאוהל. אמת, לא כל כך נעים לבוא ולנחם משפחה ולדעת שאי אפשר להתקרב יותר מדיי, אך חשוב להישמר בתקופת הקורונה ולסייע במניעת התפשטותה.

בשיתוף עידן הקריוקי, בשיתוף עידן הקריוקי
  • עוד באותו נושא:
  • אבל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully