וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוראיה - השמן שעושה קסמים בעור הפנים

בשיתוף סוראיה, בשיתוף סוראיה

9.7.2020 / 13:54

אף פעם לא מאוחר מדי לגלות דברים חדשים... אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ולהאמין בקסמים... ובגיל 40, גיליתי שאולי יש קסמים, כי אחרת איך אפשר להסביר את זה שעור הפנים שלי נולד מחדש!

שמן הקסמים של סוראיה. יח"צ,
שמן הקסמים של סוראיה/יח"צ

הכול התחיל לפני חצי שנה, כשחגגתי יום הולדת 40 ומשפחתי האהובה ארגנה לי מסיבת הפתעה מושקעת. לצד מתנות כמו ספרים, בושם וחופשה אחת (חלומית במיוחד, באילת), הסתתרה גם קופסא קטנה וחביבה ובתוכה בקבוק שמן ועליו רשום באותיות קידוש לבנה "שמן הקסמים של סוראיה", מתנה מחברה טובה.

אותה החברה צירפה גם ברכה מאוד מרגשת וחתמה אותה ב"נ.ב - תנסי את זה, זה יעשה לך קסמים בעור הפנים". חשוב לי לציין שעד לאותו הרגע לא כל כך האמנתי בקסמים, למעשה, עוד שהייתי ילדה, העדפתי ליצנים על קוסמים.

אבל בכל זאת, מדובר בחברה שהיא כמו אחות, שמכירה את כל הפרטים על המאבק היומיומי שאני מנהלת עם הכתמים השחורים מתחת לעיניים וכל שאר הפגמים הקטנים בעור הפנים - אז אם אותה החברה קנתה לי במתנה "שמן קסמים" היא בטח יודעת משהו שאני עוד לא גיליתי ולכן, החלטתי להקשיב לה ולהתחיל ולהשתמש בשמן, על בסיס יומיומי והקסמים החלו להתגלות.

שמן הקסמים של סוראיה. מוטי ווגמן שיווק ומיתוג -בית היצירה לעסקים,
שמן הקסמים של סוראיה/מוטי ווגמן שיווק ומיתוג -בית היצירה לעסקים

על כתמים, קמטוטים ומפגעים פוטנציאליים אחרים

עור הפנים שלנו חשוף לשורה ארוכה של מפגעים, כך שבכל גיל, אנו עלולות למצוא את עצמנו מתמודדות עם בעיות אשר קשורות לעור הפנים. בגילאי הנעורים אלו פצעי הבגרות (האקנה), אשר במקרה הטוב נגלה רק בודדים מהם על המצח ובמקרה הרע, לא נצליח לזהות שום "חלקה טובה" של עור נקי, בצבעו המקורי.

בגילאים מתקדמים יותר אלו יכולות להיות בעיות מגוונות כמו: צלקות אותן האקנה הותיר על גבי העור, כתמי פיגמנטציה וכתמים כהים מתחת לעיניים - ואי אפשר באמת להתחמק מזה שיום בהיר אחד מופיעים גם הקמטים והקמטוטים.

החדשות הטובות הן שכיום, יש לא מעט סוגי ניתוחים, תכשירים וטיפולים קוסמטיים שונים, אשר מבטיחים להחזיר לעור הפנים את הברק והזוהר אשר אפיינו אותו טרם לכן ואולי גם "על הדרך" לגרום לנו להיראות ולהרגיש צעירות יותר.

העניין הוא שההבטחות הללו לא תמיד מתקיימות ולנשים רבות בכלל אין את התקציב להשקיע בטיפולים שכאלו ולכן, אנחנו נאלצות להמשיך בקשרי התלות החד צדדיים עם המייק אפ. אבל כאמור, כל זה כבר הופך להיות פחות רלוונטי אשר מגלים את "שמן הקסמים של סוראיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמן הקסמים של סוראיה. יח"צ,
שמן הקסמים של סוראיה/יח"צ

הסוד שמאחורי שמן הקסמים של סוראיה

שמן הקסמים של סוראיה, מכיל שילוב של לא פחות מ-21 שמנים מלכותיים, אשר מופקים בתהליכים מיוחדים. עם כל הכבוד ל-20 השמנים האחרים המרכיבים את הנוסחה (ויש הרבה כבוד), יש שמן אחד, אשר מהווה את הכוכב הבלתי מעורער של המוצר - שמן זרעי הפפאיה.

השמן, כשמו, מופק מהזרעים של הפפאיה ומכיל חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 6, אומגה 9 ופפאין שהוא אנזים טבעי אשר בכוחו לרכך את העור ולתרום לשיפור מראהו - כוכב כבר אמרנו?

בכדי להגיע לתוצאה הסופית שהיא שמן הקסמים של סוראיה כפי שאנו מכירים אותו היום, התבצעו במעבדה ייעודית, שורה של תהליכים ובין היתר: החדרה של אנזימים ביולוגיים והחדרה של ויטמין C בכמויות גדולות.

כך למעשה, נוצר שמן הקסמים אשר הקסם הגדול ביותר אותו הוא טומן בחובו, בא לידי ביטוי ביכולת שלו לגרום ללא פחות מ-5 פעולות במקביל: צמצום והעלמת קמטים, הורדת כהויות מתחת לעיניים, העלמת כתמי פיגמנטציה, הלבנה של הפנים בעד 3 טונים וצמצום והעלמת צלקות אקנה.

רגעים קטנים של קסם

ונחזור רגע אלי, זוכרים? הסקפטית, שכילדה לא האמינה בקסמים. לשמחתי, כבר בשימוש הראשון, גיליתי שלשמן יש מרקם אשר מזכיר סרום, כך שהוא מספק תחושה מאוד נעימה וכיפית על העור.
כבר אחרי מספר ימים של שימוש בשמן, התחלתי לראות ולהרגיש בשינויים.

הכתמים מתחת לעיניים התבהרו, העור החל להיראות יותר חיוני ומסתבר שגם אנשים בסביבתי הבחינו בשינויים. התחלתי לקבל מחמאות, על כך שאני נראית זוהרת, שגיל 40 עושה לי טוב, שאני נראית ערנית (אני? ערנית??? מאז שנהייתי אמא מעירים לי בכל סיטואציה אפשרית שאני נראית כמו אחת שלא ישנה שבוע...)

חלפו עוד כמה ימים והכתמים השחורים שהיו לי מתחת לעיניים נעלמו כלא היו, העור גם נהיה הרבה יותר רך ונעים למגע וממש התחלתי ליהנות להסתכל על עצמי במראה.

בשורה התחתונה, יכול להיות שהייתי צינית וכנראה שיש קסמים אמיתיים, כי אחרת, אין לי אפשרות להסביר את שמן הקסמים של סוריאה ואת השינויים הלא פחות ממדהימים שהוא עשה לי בעור הפנים.

"שמן הקסמים של סוראיה - שהקסם שלך מתעורר לחיים"

ניתן להזמין דרך האתר: www.surayamagic.com ולבצע משלוח עד הבית

מידע נוסף ניתן למצוא בפייסבוק או באינסטגרם "שמן הקסמים של סוראיה"

ואפילו לקבל שיחת אבחון עור מקצועית ללא עלות במספר: 053-371-3268.

בשיתוף סוראיה, בשיתוף סוראיה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully