וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול רפלקסולוגי: "ORcenter" (אורנה גואטה) - הקליניקה המובילה שאתם חייבם להכיר

בשיתוף ORcenter, בשיתוף ORcenter

9.7.2020 / 13:24

כאבים, דלקות, חום - כל אלה ועוד יכולים להיות אמצעים בהם הגוף מודיע לנו כי קיימת בעיה. רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המכירה בקשר בין הגוף והנפש ועוזרת לאתר ולפתור את הבעיות

רפלקסולוגיה. freepik,
רפלקסולוגיה/freepik

תופעות וכאבים שונים עלולים להיות אמצעי בו הגוף מתריע בפנינו על בעיה. לדוגמא, כאב ראש עלול לנבוע מתזונה לא בריאה או מרעלים המצטברים בגוף - כאן כאב הראש הוא רק אמצעי להצבעה על הבעיה והבעיה היא הצטברות רעלים, או תופעות של חום, דלקות ועוד... כולם באים לאותת לנו על בעיה שמקורה בגוף או בנפש. בקליניקת ORcenter"" דוגלים בטיפול רפלקסולוגי על ידי לחיצות ועיסוי מותאם לכפות הרגליים אשר יביאו לריפוי הגוף. רפלקסולוגיה היא אחת משיטות הרפואה האלטרנטיביות, שיטה זו דוגלת בריפוי מעמיק ובאיתור הגורם העיקרי לבעיה.

עוד קצת על הרפלקסולוגיה...

רפלקסולוגיה פירושה "השתקפות", שיטת טיפול הוליסטית שמקורה במזרח אשר דוגלת בהשתקפות של הגוף דרך כפות הרגליים. שיטה זו מבוססת על תורת הגוף והנפש - שמאמינה כי לגוף ולנפש יש השפעה זה על זו והם פועלים יחד, לכן, כשהנפש או מערכת פיזית בגוף לא מתפקדות בצורה טובה נשלח מסר אל נקודות כף הרגל המחבר בינם לבין מערכות הגוף - כל נקודה משפיעה על איבר מסוים ולהיפך ובתהליך טיפול רפלקסולוגי יש להבחין בסימפטום ולסייע בהפחתתה שמקורה בגוף או בנפש.

חשיבות בחירת המטפל

הליך הטיפול

טיפול רפלקסולוגי עשוי להיות מרגיע, משחרר ולצד זה גם טיפולי. כמו בכול טיפולי העיסוי, על המטופל לשתף פעולה ולהיות רגוע ושלוו. לכן, הקליניקה תורמת לאווירה על ידי מוזיקה מרגיעה, ריחות טובים ושמנים שבהם המטפל יעסה את רגליו וידיו של המטופל בעדינות תוך ניסיון לאבחן את בעיות הגוף או הנפש של המטופל. העיסוי והלחיצות יתחזקו בנקודות הנדרשות במידת הצורך על ידי טכניקות מגע שישפיעו על הגוף ויעזרו בהפחתת תסמיני המטופל.

תועלות הטיפול

לא סתם המודעות לשיטת טיפול הוליסטית הולכת וגדלה: ממחקרים ניתן לראות כי לטיפול הרפלקסולוגי יש השפעה רבה על התפקוד הכללי של הגוף והנפש. הרבה אנשים שטופלו אצלינו בקליניקה ORcenterמספרים על מצבים שבהם הרגישו שינוי מקצה לקצה בריפוי או בהפחתת מצבים של כאבי ראש, כאבי שרירים, הקלה בזרימת הדם, תפקודי מעיים, חילוף חומרים, שיפור המערכת החיסונית עד כדי הקלת סיבוכים של מחלת הסכרת, לצד זה כאילו שגם נעזרו בטיפול להקלה על מצבים נפשיים כמו דיכאון וחרדה.

למי הטיפול מתאים?

בסך הכול מדובר בטיפול נעים ומרגיע לכן אנו בקליניקת ORcenter מתאימים את הטיפול לכול הגילאים מתינוקות ועד מבוגרים, וכמובן אנו ממליצים את הטיפול לנשים בהריון, אשר בכול משך תקופת ההריון עד ללידה מלווה איתה שינויים ותופעות אין סופיים המשפיעות על הנפש והגוף. שכן רצף טיפולים של פעם בתקופה יוביל לתוצאה אידיאלית של איזון בין הנפש לגוף ולתפקוד מלא ובריא.
טיפול רפלקסולוגי הוא לא עוד מטיפולי ספא או הטיפוח, מדובר בטיפול רפואי המשפיע על תפקוד הגוף והנפש כאחד. לכן, כמו שלא הייתם בוחרים מנתח או מיילדת בקלות ראש כך, יש לבחור בקפידה את המטפל או המטפלת שלכם שהולכים לאבחן ולטפל בתפקוד הגוף שלכם לעומק, חשוב מאוד שהמטפל יהיה בקיא ומוסמך בכול אשר נוגע לתחום, גם ברפואה המשלימה וגם ברפואה הקונבנציונאלית ויתעל זאת לטובת טיפול מסור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המלצות של מטופלי ORcenter

מ.ק. , רופאה בת 70

בשנים האחרונות אני סובלת מהפרעות שינה, ויקיצות חוזרות ונשנות במהלך הלילה. הפרעות השינה פגעו במידה רבה ברמת החיים שלי ובשלב מסוים התחלתי גם לחשוש שהן יסבו לי פגיעה בעבודה, בכל זאת, כרופאה אסור לי לקחת סיכונים מיותרים. לאחר מספר ניסיונות כושלים לשיפור שעות השינה, החלטתי להיפתח לעולם הרפואה האלטרנטיבית ובחרתי בשיטת רפלקסולוגיה. במהלך הבירורים קיבלתי 2 המלצות ממכריי לנסות את הטיפול בקליניקת ORcenter, וציינו כי מדובר במטפלת עם ניסיון רב בתחום ותוצאות שמדברות בעד עצמם. אני חייבת לציין שאחרי מספר מצומצם של מפגשים כבר התחלתי תהליך של שינוי משמעותי, איכות השינה שלי השתפרה משמעותית: שינה רציפה בלי מקטעים, בלי הפרעות ובלי כדורי שינה. לאחר עוד מספר טיפולים, התחלתי לישון שינה רציפה ושלווה. כיום, גם שאני נהנית משינה טובה אני לא מוותרת על טיפול פעם בתקופה אצל אורנה, כדי לשמר את האפקט שנוצר.

ו.מ. אם חד הורית ל- 2 ילדים, עובדת במשרה מלאה

אני סובלת ממיגרנות קשות חוזרות ונשנות עוד מילדות. בתקופת התיכון, כאבי הראש גרמו לי להפסד גדול של ימי לימודים בגלל חוסר יכולת תפקוד של הגוף, גם כשניסיתי לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה דרך תזונה בריאה וגמילה מצריכת מרובה של בשר, שוקולד, פחמימות ריקות ועוד כל זה לא עזר והמשכתי לסבול מכאבי ראש חזקים גם אחרי הלידות. מה שהוביל למחסור בימי עבודה וחוסר יציבות בשגרת היום שלי. ביום שבו החלטתי לתת סיכוי לטיפול רפלקסולוגי היה היום שנולדתי מחדש, כבר לאחר מספר טיפולים אצל אורנה, הרגשתי הפחתה גם בתדירות ההתקפים וגם בעוצמתם מה שהוביל למצב נשלט שבו אני מצליחה יותר לתפקד.

אני ממליצה בחום לאנשים שסובלים ממיגרנות קשות להשאיר את משככי הכאבים ושאר התרופות למיניהם בבית מרקחת ולטפל בבעיה מהשורש באמצעות טיפול רפלקסולוגי יעיל שיעזור לכם בשמירה על אורח חיים בריא.

זה הזמן לתרגל אורח חיים בריא ולטפל בגוף ובנפש דרך רפלקסולוגיה שתשמור לכם על הבריאות לטווח הארוך.

אורנה גואטה מטפלת בגוף ובנפש בשיטת רפלקסולוגיה ORcenter- 050-6823041

בשיתוף ORcenter, בשיתוף ORcenter
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully