וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית אבנרי: המקעקע שהפך תחביב למקצוע

בשיתוף עמית אבנרי, בשיתוף עמית אבנרי

9.7.2020 / 13:04

למרות שאהב להתקעקע מגיל צעיר לא תכנן עמית אבנרי להיות מקעקע. לאחר שהתחיל לימודי אמנות בחר לשנות כיוון וכעת הוא מצא את המקצוע המועדף עליו

עמית אבנרי קעקועים. יח"צ,
עמית אבנרי/יח"צ

ברוב המקרים, אנשים המעוניינים בקעקוע חדש, עושים זאת על מנת להתחדש וליהנות מאלמנט מעוצב חדש על הגוף שלהם. עם זאת, ישנם אנשים שזמן רב 'מתבשלים' עם רעיון הקעקוע, זאת מאחר והם מחפשים קעקוע בעל משמעות, אחד כזה אשר ייצג אותם ויהיה אגדי. יצאנו לשטח לבדוק היכן אפשר להשיג קעקוע מקורי, אחד כזה שלא רואים יותר מדי בשטח והגענו אל עמית אבנרי בן ה-20, אמן קעקועים שעובד עם ציורים מקוריים לצד סקיצות מקוריות.

אבנרי עובד בסגנון מינימליסטי של בלק וורק עדין, בעיקר בסגנון היפני המסורתי, היווני והבוטני. מדובר באמן קעקועים אשר מחפש לעשות רק את האמנות שלו ולהתקדם בה. הסטודיו הפרטי שלו נמצא בכפר שמריהו והוא נמצא בעסק הזה משנת 2019. אבנרי נחשף לעולם הקעקועים לאחר שעסק בציור כל חייו. הוא החל מכינה ב-בצלאל של אמנות קלאסית ובאמצע השנה 'חמק' לעולם הקעקועים.

על מנת להפוך למקעקע מוצלח הוא לקח חלק בפרויקט של רמי דיאבלו, אחד המקעקעים המצליחים בישראל: "הוא לימד אותי ולקח אותי כפרויקט, הייתי אצלו בשיעורי תיאוריה ולשמחתי התאהבתי בתחום. אהבתי מאד להתקעקע בצעירותי, אבל אף פעם לא חשבתי על זה כאופציה, שאהיה מקעקע" אמר אבנרי בשיחה עם צוות המומחים.

עמית אבנרי קעקועים. יח"צ,
קעקוע של עמית אבנרי/יח"צ

לאבנרי יש קהל מאד מסוים שהוא פונה אליו, מדובר בעיקר בלקוחות בגילאי 18-35. הייחודיות שלו היא שהוא עובד על האמנות שלו וממשיך לעסוק בה בלבד, אינו פונה למחוזות אחרים, לפחות לא בשלב זה, כך שמדובר באמן צעיר שכל הדרך עוד לפניו. אבנרי סיפר שדי במקרה הגיע לעולם הקעקועים: "כל חיי חלמתי לעשות תואר באמנות, רציתי להיות צייר קלאסי, אני מאד אוהב לצייר על קנבאס - זה היה חלום. במשפחה שלי, חלק התעסקו באומנות ואילו חלק אחר בכלכלה אבל אני ברחתי לתחום של הקעקועים, בחרתי לעשות אומנות. החלום שלי הוא להיות אומן ולא משנה באיזה דרך''.

למה אתה מתחבר בדיוק?

"אני מאד מתחבר לצמחים, ציורים יפנים מסורתיים ויוון העתיקה. התוכן אולי אפל אבל העבודה עדינה, כלומר התכנים שלי הם עם קונוטציה שלילית כמו גולגולת, אבל כשאני מעביר אותם אל העור בסגנון הייחודי שלי - זה מתאזן. אני מאמין שאמשיך לקעקע רוב חיי כי זה בין הדברים שאני הכי אוהב לעשות".

מה משך בתרבות היפנית והיוונית?

" כל חיי ציירתי תרבויות שונות ועסקתי בתרבויות מהעולם הזה. כילד, הייתי קורא ספרים של אמנים יפנים, כך נחשפתי לאומנות הזאת. אני מאד מתחבר לאומנות היפנית הישנה ולפולקלור שלהם, לכל הדמויות מהתרבות הזאת. כמו כן אני מאד מחובר לאלים היוונים ואוהב מאד לצייר זאת".

כשמדובר על קעקועים, גם השמיים הם לא הגבול. אין באמת סוף למה שאפשר לקעקע, תוך שכיום המגמה היא לקעקע קעקועים יצירתיים ומקוריים, ולא כאלו הנבחרים מתוך קטלוגים קיימים. אחת הדילמות של אלו העתידים לקעקע קעקוע חדש, היא האם לבחור באלמנט ציורי-עיצובי, או לבחור דווקא בקעקוע בעל משמעות אישית ורגשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עמית אבנרי קעקועים. יח"צ,
קעקוע של עמית אבנרי/יח"צ

המון פעמים ישנם אנשים שרוצים לעשות קעקוע, והם מתחברים יותר לרעיון הקעקוע מאשר לקעקוע בעצמו. כאן אבנרי נכנס לתמונה ומעניק ללקוחות שלו את השקט הנפשי והזמן הנחוץ ללכת על הציור המתאים ביותר. אחד הלקוחות המרוצים של אבנרי, אסף וינטר, סיפר: ''עמית קיעקע עליי קעקוע פשוט מטורף. אני בטוח שיש לפניו עתיד מזהיר בתחום הזה".

הלקוחות אשר מגיעים לסטודיו, או מתקשרים בכדי להתייעץ עם עמית אבנרי, זוכים לשיחה כנה על האופציות שעומדות לרשות המקועקע. הרי זה ברור שכל אחד רוצה להגשים את הפנטזיה האישית שלו ולצאת עם משהו שהעולם עוד לא ראה כמותו ועם היכולת לצד הדיוק של אבנרי, אפשר להגיע למקומות שלא חלמתם עליהם.

טל : 0528811897

אינסטגרם

בשיתוף עמית אבנרי, בשיתוף עמית אבנרי
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully