וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''טיאנשיה'' מציגה: פתרונות הצללה בהתאמה אישית

בשיתוף טיאנשיה, בשיתוף טיאנשיה

9.7.2020 / 11:57

מציאת הפיתרון הנכון לאספקת צל היא צעד חשוב בדרך לאירוע מוצלח - במיוחד בקיץ הישראלי. חברת טיאנשיה מספקת שלל מוצרים שיתאימו לכל אירוע

טיאנשיה. עידן אסא,
טיאנשיה/עידן אסא

בזמן שמאות אלפי מתושבי ישראל חזרו לגדוש את חופי הים, בדיוק כאשר הטמפרטורות החלו שוב להמריא ולעיתים להיות אף בלתי נסבלות, אנו רואים במגוון מקומות שפע של מערכות הצללה יפות ועמידות אשר מותאמות בדיוק למזג האוויר הישראלי. אותן מערכות הצללה איכותיות מוסיפות הרבה צבע להשלמת התפאורה ויוצרת אווירה לבאי החוף ואנשי הקמפינג.

ב''טיאנשיה'', מותג בינלאומי בתחום, לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ויצאו עם חנות אונליין שתפורה על כל אחת ואחד מכם. מציליות מקצועיות לחוף הים ועד לכריות מפנקות לתינוק ולבית - יש להם את כל מה שאתם צריכים ובמחירים הוגנים. כאשר אתם מתכננים אירוע חוץ עליכם לחשוב על פתרון הצללה מספק, ועדיף שייראה יפה ומותאם לאווירה, אחרת כל מה שיזכרו מהאירוע המושקע זה רק את השמש הקופחת והתגובות של הקרובים שלכם, שיהיו בינוניות במקרה הטוב.

(צילום וידאו: REL Video productions)

מה קורה אם לא מצאתם משהו שרציתם? פנו אליהם ויתפרו עבורכם. לאחר עשרות אירועים בלוקיישנים המפוזרים בכל רחבי הארץ, ב"טיאנשיה" מודעים לגודל הדרישה ומביאים שלל פתרונות מדויקים עבור כל מי שעוסק בתחום האירועים ומעוניין בפתרונות הצללה דקורטיביים. ב"טיאנשיה" ידאגו להלבשת האירוע שלכם בצורה המדויקת ביותר. הבעלים, מתן ביבי, אמר לנו: "העבודה בנפחים גבוהים מול עשרות ספקים, נותנת לנו את היכולת להציע מוצרים במחירים תחרותיים ולא להתפשר על איכות חומרי הגלם. אנחנו מקשיבים ללקוחות ותמיד ממשיכים להוסיף מוצרים חדשים לארסנל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טיאנשיה. עידן אסא,
טיאנשיה/עידן אסא

צוות המומחים שלנו תהה מה זה בכלל ?Tianxia לאחר בירור קצר הבנו שמדובר במילה מהשפה המנדרינית ובתרגום חופשי זה ''כל שתחת השמים''. העסק, אשר נפתח לפני 5 שנים, הוא דור שלישי לתעשיית ענף הטקסטיל ומתן ביבי, הבעלים, החליט לפתוח נישה משלו כאשר הכל בייצור כחול לבן. "אני לא מוכן לייבא שום דבר שאני יכול לייצר בארץ. הכל בייצור מקומי. זה לא אומר שאני מתפשר על החומרים, אני עובד עם החומרים הכי טובים שיש בשוק'', הוסיף מתן.

טיאנשיה. עידן אסא,
טיאנשיה/עידן אסא

קהל הלקוחות של טיאנשיה הוא כל מי שאוהב טיולים ולהיות בים. מה שמייחד את טיאנשיה הוא לתפור כל מיני דגמים. לא רק למכור מוצר ולעשות עימו כסף, אלא יש לו ערוץ עיצובי, נגיש ומותאם לכל הקהלים. ''הצעירים אוהבים ציליות עם שילובי צבעים למשל אז אני מנסה להביא דברים מעולם האופנה לעולם הקמפינג'' אמר מתן.

אחד הלקוחות שרכשו ציליה, טום זמיר, סיפר: "ציליה מעולה, מיוצרת בארץ עם בד עבה. מוטות איכותיים ואחריות לחמש שנים. הכי חשוב שהיא עושה אחלה צל, היינו תחתיה שלושה ימים בקמפיין ולא הרגשנו את השמש. הייתה לי חווית שירות יוצאת מן הכלל. הזמנתי גם פוף בערב יום שישי וקיבלתי אותו כבר ביום ראשון בבוקר, אחרי תיאום מראש. אפילו יצא מצב שהתלבטתי על הצבע הסופי ושלחו לי תמונות בוואצאפ עד שהייתי מרוצה''.

טיאנשיה. עידן אסא,
טיאנשיה/עידן אסא

ומה לגבי המחירים? צוות המומחים שלנו בדק ומצא את המחירים הכי תחרותיים בשוק, כך למשל Impressive 2 - מידות: 2.25*2.25 מטר. גובה: 1.65. עד שישה אנשים - 279 ש''ח.
Impressive 3 - מידות 3*3, גובה 2.2. (הדגם המשפחתי) - 379 ש''ח.

חשוב לציין כי הציליות בעלות מסנן קרינה UV בעלות תקן אוסטרלי. החנות מעניקה 5 שנים אחריות על המוצר "ככה אנחנו מאמינים באיכות שלו" אמר מתן וסיכם: "יש לי חלום להתרחב ולהעמיק את עולם הקמפינג מתוך תפיסה של ייצור מקומי. אנחנו שולטים בחומרים, בכמויות והבנה בשטח של מה שהלקוח צריך".

לאתר

לפייסבוק

לאינסטגרם

מייל matanbibi@gmail.com

טלפון ליצירת קשר: 052-8814748

בשיתוף טיאנשיה, בשיתוף טיאנשיה
  • עוד באותו נושא:
  • הצללה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully