וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים את הכסף האבוד שלכם?

בשיתוף איגרות האוצר, בשיתוף איגרות האוצר

9.7.2020 / 11:22

חברות רבות בישראל יציעו לכם לאתר כספים ונכסים אבודים בתמורה לעשרות אחוזים מהם או עמלות פתיחת תיק - למעשה מדובר בתהליך שאתם יכולים לבצע בחינם

איגרות האוצר. יח"צ,
איגרות האוצר/יח"צ

משרד האוצר הפיק את מערכת הר הכסף 2 ועוזר לציבור לאתר את הכספים שלהם - קופות חיסכון שנשכחו לדוגמא. אך מערכת זו לא מכילה מידע או סכומים ואף יכולה לייאש את הציבור שלא מבין את הנושא.

קיימת תחלופה נוחה יותר - מערכת איגרות האוצר באמצעותה תוכלו לאתר את הכספים בצורה כמעט מיידית. תהליך הסריקה לוקח עד 3 ימי עסקים ומפיק לכם דוח מסודר ומקיף. עלות האיתור בחינם.

קיימות חברות אשר ינסו לאתר לכם את הכספים בתמורה לעמלה ויציעו לכם בדיקה ראשונית חינמית שלא עולה כסף אך במידה וימצאו לכם את הכספים אותם גופים יחתימו אותכם על הסכם לפיו תצטרכו לשלם עד 25% מהסכום שאותר עבורכם. סכום שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים במידה וקיימות לכם קופות פיצויים או קופות גמל גדולות שננטשו במהלך השנים אחורה.

היזהרו והישמרו מחברות כאלו.

אך המערכת של איגרות האוצר תפיק לכם דוח מסודר המכיל את כל הקופות הפעילות והננטשות, רווחים, הפסדים, תוכניות היכן הכספים ממוקמים ואפילו מי היו המעסיקים שהפרישו.

התהליך מהיר ולוקח עד כמה דקות של הזנת הפרטים. התהליך נדרש לצורך אימות וזיהוי על מנת לוודא שאתה בעל הקופה ולא מתחזה שאכן רוצה לשאוב את המידע שלך.

בתקופות מסוימות המערכת סובלת מעומסים שלפעמים עוד יום עוד יומיים שווים את המאמץ והכי חשוב הכל בחינם למען הציבור.

היכנסו לקישור המערכת והתחילו תהליך איתור בחינם ממש מכאן

בשיתוף איגרות האוצר, בשיתוף איגרות האוצר
  • עוד באותו נושא:
  • כסף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully