וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלנית הסעות: הדרך לא יכלה להיות נוחה יותר

בשיתוף כלנית הסעות, בשיתוף כלנית הסעות

9.7.2020 / 11:05

רוצים להתחיל את האירוע בזמן ולהבטיח שהאורחים יהנו מהדרך (וגם יוכלו לשתות באירוע)? צריכים שהעובדים שלכם יגיעו בזמן לעבודה? כלנית הסעות מספקת שירות דייקני ומהיר

כלנית הסעות. יח"צ,
כלנית הסעות/יח"צ

בתקופה בה תאונות הדרכים, לצערנו הרב, הפכו לדבר שבשגרה ועומסי התנועה קשים מנשוא, החלטנו לבחון את נושא ההסעות המאורגנות. חשיבה על ההנאה של האורחים באירוע, לא משנה אם זו בר מצווה, ברית/ה או חתונה, מובילה הרבה אנשים לבחור באופציה של חברות המספקות שירותי הסעות לאירועים, במטרה לחסוך מהמוזמנים את הצורך להימנע משתייה, עקב הנהיגה חזרה הביתה וגם שומרת על הבטיחות בדרכים, שכן הסיכוי לתאונות פוחת כאשר משתמשים בשירותי הסעות.

יחד עם זאת, כאשר משתמשים בשירותי הסעות, מבטיחים שהאירוע יתחיל בזמן, לא יהיה צורך לחכות למאחרים וגם פותרים את בעיות התחבורה. צוות המומחים שלנו בחן עשרות חברות הסעה והגיע למסקנה כי עם חברת ''כלנית הסעות'' תזכו לשירות הטוב ביותר והכי חשוב, עם הזמנים המדויקים ביותר.

כלנית הסעות. יח"צ,
כלנית הסעות/יח"צ

מדובר בחברת הסעות ותיקה ומנוסה שמספקת שירותי הסעות בבאר שבע, אזור הדרום ובתל אביב. בכלנית הסעות שמים דגש על חווית דרכים נוחה ומפנקת ומעל הכל, על בטיחות ונוחות הנוסעים. בעלי החברה אמר לנו: "בענף ההסעות חשובה מאוד אחריות והקפדה על הפרטים הקטנים. אנו בכלנית הסעות מתגאים בניסיון והמיומנות שצברנו. בחברה שלנו יש נהגים סבלניים ומקצועיים אשר מעניקים לנוסעים נסיעה אחראית ובטוחה''. ואכן, נראה כי הרכבים המתקדמים של כלנית הסעות מטופלים ומתוחזקים בקביעות ובאופן שוטף.

בין הרכבים תוכלו למצוא שירותי אוטובוסים (55 מקומות), מיניבוסים (20 מקומות), מידיבוסים (32 מקומות), טרנזיטים ורכבי VIP . כל הרכבים ממוזגים ונקיים כך שחוויות הנסיעה שלכם תעבור בצורה חלקה ונעימה ביותר. בנוסף, כלנית הסעות מספקת מגוון רחב של שירותי הסעות הכוללים הסעות לטיולים, אירועים וגם למקומות עבודה. כידוע, בכל מקום עבודה היום קיימת חשיבות עליונה של הגעת עובדים בזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כלנית הסעות. יח"צ,
כלנית הסעות/יח"צ

בדרך כלל עובדים מגיעים עצמאית לעבודה אך מה קורה אם מדובר בשעות ללא תחבורה ציבורית וללא אפשרות הגעה בתחבורה כלל? כאשר מספר עובדים במקביל צריכים להגיע למשמרת, חשוב מאד שהנהג יהיה אחראי להביא את העובדים בזמן ובבטחה. במידה והנהג לא אחראי מספיק, יכולות להיות השלכות על מקום העבודה עצמו, מאחר ועובדים שלא מגיעים בזמן משאירים את חבריהם, העובדים האחרים, מתוסכלים ובטווח זמנים ארוך - תפוקת העובדים לא תהיה טובה. בכלנית הסעות זה לא קורה מאחר והחברה עובדת עם גופים בכירים כמו אגד תיור ואגד הסעים, אשר דיווחו על שביעות רצון וזמינות גבוהה מאד.

כלנית הסעות. יח"צ,
כלנית הסעות/יח"צ

בכלנית הסעות מבצעים הסעות עובדים מנקודות איסוף בתל אביב אל מקום העבודה של העסק המבוקש. נהגים אחראים, זהירים ודייקנים. אחד הלקוחות של כלנית הסעות, טום בראון, סיפר: "היינו צריכים להגיע לחתונה בראשון לציון, הזמנו את ההסעה מבאר שבע באותו היום והם הגיעו אלינו בזמן. הייתה נסיעה רגועה ובטוחה, לא יכולנו לבקש הסעה טובה יותר. שירות הסעות מומלץ ביותר''.

לחברת כלנית הסעות תו תקן איזו 9001 ו-9301 ועם מענה 24/7 מבחינת הלקוחות, לצד שירות ברמה גבוהה - היא צריכה להיות הבחירה הבאה שלכם בתחום ההסעות.

טלפון: 050-8664000

כתובת: השלום 31, באר שבע

דוא"ל kalanit.tour18@gmail.com

אתר

פייסבוק

בשיתוף כלנית הסעות, בשיתוף כלנית הסעות
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully