וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 בידוריות קריוקי מומלצות לשנת 2020-2021

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

9.7.2020 / 9:16

אם אתם צריכים בידורית מקצועית, הבאנו לכם 5 דגמי בידורית קריוקי חדשות ומומלצות לשנת 2020-2021, הנה הדירוג לפניכם

בעקבות הביקוש הגדול מצב ציבור הבליינים ואף המוזיקאים, כיום תוכלו למצוא מגוון גדול של דגמי ערכות קריוקי חדשות ומקצועיות במיוחד. במטרה להצליח לבחור נכון את בידורית הקריוקי המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם, ערכנו עבורכם רשימה מסודרת ועדכנית ביותר של בידוריות קריוקי המומלצות לשנת 2020-2021.

בידורית מקצועית 12 Klark&Helmer Splendor Z. יח"צ,
בידורית מקצועית 12 Klark&Helmer Splendor Z/יח"צ

בידורית מקצועית 12" Klark&Helmer Splendor Z

במידה ואתם מעוניינים בבידורית בעלת איכויות עילאיות בעוצמות וסאונד שטרם הכרתם ושיאפשרו לכם ליהנות מערבי קריוקי מוצלחים במיוחד, חשוב שתכירו את האפשרות של בידורית Klark&Helmer Splendor Z. אנשי מקצוע רבים אשר עוסקים בתחום ההפעלות בוחרים בבידורית זו בשל אמינותה ואיכותה ביחס למחיר הנמוך. עוצמת השמע מגיעה ל 800 וואט עם אלמנט וואפר בגודל של 12 אינצ'. נתונים אלה יאפשרו לכם לעשות שימוש בבידורית בחללים פתוחים וגדולים ללא בעיה.

כמו כן בידורית זו כוללת 2 מיקרופונים אלחוטיים איכותיים במיוחד, אפשרות הטענה מה שמאפשר לכם לעשות בה שימוש בכל מקום שתרצו וכמובן עגלת טרולי שתאפשר לכם לעשות זאת בקלות וביעילות. תצליחו לעשות שימוש בבידורית כחמש שעות רצופות ללא הטענה כלל.

מעבר לכך, בבידורית זו קיים מיקסר מלא, הכולל אפשרויות לכיוון הסאונד, ברמה פרטנית, וכן לשנות את סוג האפקט לשירה.

איכותה של בידורית זו באה לידי ביטוי גם באמינותה לאורך שנים רבות, כך שתוכלו להנות לגמרי מרוצים מכל החבילה.

לא לחינם זכתה בידורית זו להכתרה כ"בידורית הטובה בעולם" ע"י מגזינים שונים ובינהם מגזין TGSPOT הישראלי.

בידורית ניידת Proxtone Spirit 1000. יח"צ,
בידורית ניידת Proxtone Spirit 1000/יח"צ

בידורית ניידת Proxtone Spirit 1000

ערכת הקריוקי בה נעסוק כאן היא בידורית ניידת Proxtone Spirit 1000. בידורית זו מגיעה עם זוג מקרופונים ברמת איכות גבוהה ביותר למניעת תקלות, רעשים או ניתוקים בעת השימוש. מעבר לכך, המפרט הטכני של בידורית זו יאפשר לכם ליהנות מאיכות סאונד ללא פשרות ומעוצמת סאונד שתישמע למרחקים. בעזרת עוצמת סאונד של 500 וואט ואלמנט הוואפר בגודל של 10 אינצ', תוכלו ליהנות ממוזיקה חזקה במיוחד ללא פגיעה באיכות הסאונד.

יתרון נוסף שחשוב שתכירו, בידורית זו הינה ניידת לחלוטין. כלומר, תוכלו לקחת אותה לערבי קריוקי בכל מקום שתרצו ללא חיפושים של נקודות חשמל לשם הפעלתה. בידורית זו מצויידת בסוללה עוצמתית אשר תאפשר לכם ליהנות מצלילי המוזיקה שעות ארוכות ללא חיבור לחשמל כלל. זמן העבודה ללא חיבור חשמל יכול להגיע עד 10 שעות רצופות!

בידורית ניידת Proxtone Air2000-Premium. יח"צ,
בידורית ניידת Proxtone Air2000-Premium/יח"צ

בידורית ניידת Proxtone Air2000-Premium

דגם נוסף מסדרת Air אשר מבטיח את השילוב המושלם בין עוצמת שמע ללא פשרות לבין איכות שמע מרשימה במיוחד הוא דגם Proxtone Air2000-Premium. דגם שה מיועד לאנשי מקצוע בעולם הסאונד או מפעילים של קבוצות גדולות. אך ישנם גם לא מעט בליינים אשר בוחרים בדגם זה במטרה ליהנות לצלילי מוזיקה ללא דופי. גם דגם זה בדומה לשאר שהובאו לעיל, כולל זוג מיקרופונים איכותיים המאפשרים שימוש רציף ללא תקלות כלל.

עוצמת הסאונד המופק מבידורית זו מגיע עד 800 וואט, מה שיאפשר לכם להשמיע את קולכם גם במקומות פתוחים וגדולים במיוחד. אלמנט הוואפר אף הוא מרשים, בגודל של 15 אינצ'. הטענתה של בידורית עוצמתית ואיכותית זו תאפשר לכם לעשות בה שימוש של עד 8 שעות ללא חיבור חשמל, מה שכמובן יאפשר לכם לעשות בה שימוש בכל מקום שתבחרו. כניסת USB, חיבור בלוטות' ומגוון אפקטים אף הם כלולים בחבילת ערכת הקריוקי המרשימה לשנת 2020.

בידורית BOSE S1 PRO. יח"צ,
בידורית BOSE S1 PRO/יח"צ

בידורית BOSE S1 PRO

בידורית BOSE PRO S1 תספק עבורכם את שילוב מעולה בין איכות, עוצמה ומחיר. בידורית זו אינה נחשבת מהבידוריות היקרות מחד, אך מאידך אינה מתפשרת על ביצועיה הקוליים. בעזרת עוצמת שמע של 200 וואט ואלמנט וואפר בגודל של 6.5 אינצ', תהיו כמעט מרוצים מהתוצאות שתשמעו. בידורית זו מתאימה להעברת הרצאות לקהל גדול של אנשים, ערבי קריוקי במקומות פתוחים או הפעלות מקצועיות כאלה ואחרות.

מעבר לכך, תוכלו לעשות שימוש בידורית זו גם ללא נקודות חשמל עד שמונה שעות רצופות, תיהנו משלט רחוק, עגלה טרולית, חיבור בלוטוס, חיבור לסטנד רמקול ועוד. החיסרון העיקרי בבידורית זו, שאינה כוללת ואינה מאפשרת הפעלה של מיקרופונים אלחוטיים, ואינה כוללת USB.

בידורית ניידת Proxtone Air1000-Premium. יח"צ,
בידורית ניידת Proxtone Air1000-Premium/יח"צ

בידורית ניידת Proxtone Air1000-Premium

דגמי ערכות הקריוקי החדשות ביותר מסדרת Air לשנת 2020 שינו את כללי המשחק. בעזרת עוצמת סאונד עם הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט וואפר בגודל של 12 אינצ', תוכלו להשמיע את צלילי המוזיקה שלכם גם במקומות פתוחים וגדולים במיוחד. לא מעט מפעילים ואנשי מקצוע שונים בוחרים לעשות שימוש בגדם זה בשל יתרונותיו הרבים הן מבחינת איכות הסאונד והן מבחינת עוצמת הסאונד. דגם זה מבטיח שילוב מושלם בין עוצמה לאיכות ללא פשרות.

דגם זה אף הוא כולל זוג מיקרופונים איכותיים שיבטיחו לכם שימוש חלק ללא תקלות, רעשים, ניתוקים או הפרעות. מעבר לכך, חשוב שתכירו עוד מספר פרטים טכניים טרם הבחירה. עוצמתה של בידורית זו היא 700 וואט, אלמנט הוואפר בגודל של 12 אינצ' וניתן להטעינה לשם שימוש במקומות שאינם כוללים נקודת חשמל. זמן העבודה המקסימלי ללא חשמל הוא כ 10 שעות רצופות מה שיאפשר לכם להרים אירוע של ממש בכל מקום שתבחרו. כמו כן ישנה כניסת USB, חיבור בלוטוס ועוד מגוון אפשרויות נוספות.

*דגמי בידוריות אלו וכן דגמים נוספים ניתן להשיג באתר היבואן מרכז הסאונד

*לחץ כאן לקטלוג ומחירון בידוריות

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully