וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת המקצוע אשר תניע לכם את העסק מחדש

בשיתוף מיטל ברנס, בשיתוף מיטל ברנס

9.7.2020 / 8:34

עסקים שרוצים להישאר מעודכנים , במיוחד בתקופת הקורונה בה אנשים יוצאים פחות מביתם, צריכים לשווק את עצמם ברשת. מיטל ברנס יודעת איך לעשות זאת כמו שצריך

מיטל ברנס. תמר רוני נורמן,
מיטל ברנס/תמר רוני נורמן

משבר הקורונה הביא עימו שינויים רבים בהקשר הכלכלי כאשר יותר ויותר חברות ועסקים פונים לשיווק ופרסום דרך המדיה הדיגיטלית. במערכת "המומחים" ביקשנו לשמוע יותר על הנושא ולצורך כך נעזרנו במיטל ברנס, אשת שיווק דיגיטלי מצליחה אשר מייצגת מספר גדול של לקוחות בתחומים מגוונים.

מפיקה חברת המערכת פגשה את מיטל לשיחה, היא חזרה עם מספר תובנות חשובות כיצד נשארים בקדמת הבמה גם בימי משבר.

מיטל ברנס בת 30 היא מומחית לשיווק במדיה דיגיטלית ומסחר מקוון, למרות שסיימה את לימודיה האקדמיים עם תואר בפסיכולוגיה היא העדיפה לעשות הסבה לעולם הקצבי של שיווק ומכירות ברשתות החברתיות ואתרי מסחר און ליין.

את ניסיונה היא רכשה עם השנים מתוך האהבה וזיקה לתחום, מאז יצאה לדרך עצמאית היא מייצגת מספר רב של חברות ובתי עסק קטנים וגדולים כאחד כאשר מנהלת ומקדמת עבורם עמודי פייסבוק וקידום אתרים. במקביל מעניקה מיטל שירותי ייעוץ לכל מי שמחפשים למצוא אפיק הכנסה נוסף ממכירות באתר eBay.

"מגיל צעיר עולם האינטרנט הגדול ריתק אותי במיוחד", סיפרה לי מיטל והוסיפה, "כבר בגיל 12 הקמתי אתר לילדים באופן עצמאי בו הייתי מעלה עיצובים ובניתי מדריך כיצד גם אחרים יכולים לעצב בעצמם.

"בהמשך הדרך ובזכות משיכה לעולם האופנה וקניות באינטרנט הקמתי וניהלתי מספר חנויות ומוצרים שונים באתר eBay, כך שהתמחתי בתחום זה תוך כדי עשייה בשטח והיום את כל אלו אני מעבירה לאחרים".

שוחחתי עם מיטל על הסיטואציה הנוכחית בה בתי עסק רבים נמצאים בקשיים בעקבות משבר הקורונה, בצורה חדה וממוקדת היא פרסה בפני משנה סדורה והצביעה על לא מעט טעויות שנעשו מצד בתי עסק רבים עוד קודם לימי המשבר. "יותר מדי חברות ובעלי עסקים פספסו בענק לאורך שנים כאשר ראו בשיווק הדיגיטלי כאיזה נספח צדדי במקום להפנות אליו את מיטב המשאבים ותקציבים. במקום לעמוד במרכז חלון הראווה הם העדיפו למתג את עצמם בדרכים ישנות שכבר פחות יעילות.

מיטל ברנס. תמר רוני נורמן,
מיטל ברנס/תמר רוני נורמן

"חלון הראווה הזה הוא בין היתר הטלפון הסלולרי שנמצא ביד של כולנו בכל רגע נתון, כאשר מחוברים לאורך כל שעות היום והלילה לכל פיפס שקורה בשטח, דרך הפייסבוק, אינסטגרם או חיפוש בגוגל. לכן היום מנהלים, בעלי חברות ועסקים רבים פונים אלי לעזרה כי מבינים כי שם נמצא הכסף הגדול ושם צריך להשקיע, אם על ידי קידום ממומן או אורגני כדי להיות בחזית ולהגיע לחשיפה פוטנציאלית שאי אפשר היה להגיע אליה קודם לכן.

"כל אחד חייב שיהיה לו את המקום שלו בדיגיטל, למכור את עצמו, להציג את עצמו בכל מקום, מה גם שפחות אנשים יוצאים היום מהבית כדי ליצור קשר עם בית עסק, גם רוב רובן של רכישות כאלה ואחרות נעשות בהזמנות און ליין, זה היה נכון לפני תקופת הקורונה ובימים אלו עוד יותר. לכן מי שהיו חכמים מספיק כדי לרשת את עצמם בצורה מעשית לפני משבר הקורונה לא נפלו לתהום כלכלית בגלל ימי הבידוד, עד כדי כך".

מיטל הוסיפה כי לא מדובר בסוף פסוק וניתן להתאושש בזכות בנייה של דרך חדשה כדי לקבל חשיפה הדרגתית, על תוכנית העבודה היא הסבירה: "כאשר פונים אלי במטרה שאקדם עסק או מוצר אני קודם לומדת אותם לפרטי פרטים, כך אני יכולה להתאים ללקוח תקציב ומטרה ראשונים. מדובר לא מעט בניסוי וטעייה הדרגתיים, לכן חשוב לעשות פיזור חכם של המשאבים, אבל חשוב לי לציין כי אין קסמים. מי שחושב שאפשר לזרוק כמה מאות שקלים בודדים בחודש ותכף ומיד לקבל אלפי לידים טועה. אני אישית מעדיפה לשלב בין קידום אורגני בעזרת מילות חיפוש פופולריות וקידום ממומן שדרכו אפשר להגיע לקהל מטרה מדוייק יותר ".

עוד למדתי ממיטל כי בכל הנוגע לקידום ומכירה של מוצרים שנראים טוב יותר ויזואלית כדי לשים דגש על פרסום באינסטגרם, בכל הנוגע לפירוט רחב של שירותים כדאי להיעזר באתר אינטרנט או דף עסקי בפייבוק.

"אינסטלטור לא חייב לפרסם את עצמו באינסטגרם, אין טעם לצלם צנרת כזו או אחרת, אבל בעזרת עמוד פייסבוק עסקי הוא יכול להגיע ללא מעט קבוצות של ערים ושכונות שלא היה מגיע אליהן לולא היה מפרסם ומקדם את עצמו בפלטפורמה הזו, מדובר בפוטנציאל של אלפי לקוחות חדשים", הסבירה מיטל.

לפני סיום ביקשתי ממיטל טיפ נוסף שיכולה לתת למי שמעדיפים לקדם את עצמם בצורה עצמאית, היא שמחה לשתף: "להעלות כמה שיותר פוסטים בכמה שיותר פלטפורמות, לדאוג להזכיר שקיימים בשטח ולתת ערך מוסף, פחות שיווק שהוא מכירתי וקר אלא לתת ערך מוסף וטיפים כל אחד בתחומו בלי לפחד לנדב מידע בחינם, זאת על מנת ליצור אמון והעדפה של הלקוח אותך כלפי כל המתחרים שלך".

מיטל ברנס, מומחית לשיווק במדיה דיגיטלית ומסחר מקוון, היתה לי פגישה מרתקת עם אשת מקצוע מבריקה וחכמה, בעזרתה בתי עסק ועצמאים מגיעים לקהל לקוחות חדש ומגדילים את מחזור המכירות שלהם באופן קבוע.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 0528593003

מייל: contact@meitalbaranes.com

עמוד פייסבוק

בשיתוף מיטל ברנס, בשיתוף מיטל ברנס
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully