וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריחות וטעמים שלא תשכחו לעולם

בשיתוף אלון בניטה, בשיתוף אלון בניטה

8.7.2020 / 15:10

הוא מגיע לכל הארץ, מארגן אירועים מכל הסוגים ורואים את התשוקה למנות שלו בעיניים - אלון בניטה יארגן לכם ערב מושלם

אלון בניטה. יח"צ,
אלון בניטה/יח"צ

"גדלתי במטבח, אני חי ונושם אוכל, מאז ומתמיד" כך אמר לנו השף אלון בניטה, אשר יעניק לכם ולקרובים שלכם את הפתרון לכל אירוע. החל מחוויה קולינרית בלתי נשכחת, ערבי בשרים, מסיבות רווקים, ימי הולדת, קייטרינג ערב ועוד. בניטה דיבר גם על תחילת דרכו בתחום: "התאהבתי במטבח בגיל 12 ומאז אני שם. הייתי שף בכמה רשתות ומסעדות בעבר עד שיום אחד חטפתי סטירה והבנתי שאף אחד לא מעריך אותי כמו שצריך, לכן החלטתי להיות עצמאי ולא לעבוד עבור אף אחד''.

אלון בניטה סיים את לימודיו בהצלחה ב'דן גורמה' ובתקופה האחרונה הוא זוכה לשבחים מכל הלקוחות אשר טעמו את בישוליו. אחד הלקוחות סיפר: "האמת שהגעתי אליו דרך האינסטגרם, הוא גם מייצר המבורגר נדיר ביותר בשיטת עישון, הבחור מוכשר ברמות, עושה הכל מהלב. רואים איך הוא משקיע במנות וכמה אכפתיות יש לו מהמנות שלו. הזמנתי אותו לאירוע יום הולדת והוא הפך לנו את הערב לחוויה בלתי נשכחת. הוא אלוף האלופים, יצירתי ונקי מאוד. אני ממליץ עליו באחריות .מוכשר ברמות, יודע את העבודה, כל ביס מהאוכל שלו זה גן, עדן פשוט אין דברים כאלה️".

אלון בניטה. יח"צ,
אלון בניטה/יח"צ

התשוקה של בניטה לבישול כבשה את צוות המומחים שלנו, ממש סוג של שף ייחודי. בניטה מאוהב במנות שלו, נותן את נשמתו בכל מה ומנה שיוצאת ואת האמת? העובדה כי הוא גדל על אהבה גדולה למטבח נותנת את אותותיה בכל ערב שהוא לקוח בו חלק. אז אם אתם חולמים להפוך אירוע ביתי לערב בלתי נשכח, אתם כבר לא צריכים לעבוד קשה. תמו הימים בהם תבזבזו שעות מול התנור והגז כי מה שאתם צריכים, בשביל ערב בלתי נשכח זה להזמין את אלון בניטה השף, אשר יוכל לדאוג לכם לערב שכזה, בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האשה או ערב חברה. עם השף הפרטי, אלון בניטה, תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם.

בתיאום ושיחה קצרה מראש על הקונספט, אלון בניטה השף, יגיע אליכם עד הבית וידאג לארגן לכם יופי של ארוחה, באחריות. בניטה יגיע לכל אירוע שבו מתאספים עד מאה איש שרוצים לאכול טוב ולצאת מהשגרה. צלחות? סכו''ם? סירים? חומרי גלם? תשכחו מהכל. אלון בניטה מגיע עם מיטב חומרי הגלם והציוד הדרוש לו להכנת הארוחה. תוך כמה שעות, הכל יהפוך לארוחת מלכים מיוחדת, לצד אווירה נעימה וכמובן טעימה.

ההתמחות של בניטה היא כאמור בהפקת אירועי ערב ברוח הבישול הפרטי. את אירועי הערב הפרטיים השף מוביל באופן אישי וייחודי בבית הלקוח או בכל מקום אחר שתבחרו, בין אם בטבע ובין אם במקום בעל מאפייני סביבה אחרים מהרגיל. בנוסף, בניטה מפיק סדנאות בישול לחברות, מועדונים, עמותות ואגודות במגוון רחב ועד למאה איש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלון בניטה. יח"צ,
אלון בניטה/יח"צ

לדוגמה, ארוחה זוגית פרטית אקסקלוסיבית כוללת מנות ראשונות כמו קרפצ'יו, מגוון סוגי סלטים, לחמים איטלקיים ועוד. המנות העיקריות כוללות נתחים מובחרים כמו ואגיו אנטריקוט, לצד תפוחי אדמה אפויים וסלט עלים בצד (רוקט וחסה בייבי), צלעות טלה, פילה בקר וכבד אווז. משהו לשתות? בקבוק יין או קוקטייל והכל כמובן כלול עם עיצוב שולחן ייחודי וכלי הגשה.

צוות המומחים שלנו בדק ומצא כי אלון בניטה יעניק לכם ולקרובים שלכם את הפתרון לכל אירוע. החל מחוויה קולינרית בלתי נשכחת, ערבי בשרים, מסיבות רווקים, ימי הולדת, קייטרינג ערב ועוד. אז תרשו לעצמכם להתכונן לאירוע שכולו ריחות וטעמים במחירים סבירים ונוחים לכל כיס אפשרי. גולת הכותרת של אירועי שף בבית לוקחים אתכם לאירועים באווירה שנוחה לכם, עם הרבה יותר מאשר שניים, שלושה, ארבעה או שישה מוזמנים.

אלון בניטה מגיע לכל האזורים בארץ, ממטולה ועד אילת. אז מה שנשאר לכם זה רק לאכול וללקק את האצבעות - אלון בניטה, השף הפרטי שלכם, יגיע עד לכתובת הרצויה.

טלפון: 053-8307842

אינסטגרם


פייסבוק

בשיתוף אלון בניטה, בשיתוף אלון בניטה
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully