וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כולם מתרגשים מגן האירועים המטריף בורג' בנימינה בשרון?

בשיתוף בורג' בנימינה, בשיתוף בורג' בנימינה

8.7.2020 / 14:37

רגעים של אושר אמיתי הם מצרך יקר ערך ונדיר למדי. גם באירועים משמחים ומרגשים רגעים שכאלה לא מובנים מאליהם - ולכן חשוב לבחור מקום שבו הקסם מתרחש, הטבע נוכח במלוא הדרו, השירות קשוב ומיומן והאנרגיות ייחודיות. ובשתי מילים: בורג' בנימינה

בורג' בנימינה. יח"צ,
בורג' בנימינה/יח"צ

כשאתם עוצמים עיניים ומדמיינים את האירוע שאתם רוצים לערוך, מה אתם רואים? קרוב לוודאי שהדבר הראשון שיעלה בדמיון הוא בני המשפחה והחברים הקרובים. כשמתבוננים עוד יותר בריכוז, אפשר לראות כמה יפה הם לבושים, ובעיקר חיוך שמאיר את הפנים. כשמסתכלים סביב, סביר להניח שתראו עוד אורחים שמחים, ובעיקר תמצאו את עצמכם מוקפים בהרבה ירוק, ובמרחבים פתוחים שמרחיבים את הלב והנשימה ואיתם את החיוך על השפתיים של כולם.

השאיפה לקיים אירועים בחיק הטבע נובעת מכך שאצל רוב בני האדם חלק גדול מהיומיום עובר בחללים סגורים. השגרה באופן כללי מתאפיינת בצמצום בלתי נמנע כמעט - ולכן כשמדמיינים ומתכננים אירוע שכל המהות שלו היא יציאה מהשגרה ויצירת רגעים של אושר אמיתי, רוצים שטחים פתוחים. חיבור עוצמתי לטבע. גוונים שונים של ירוק ושלל צבעי שמחה אחרים בעיניים. לב שמוצף ברגשות שקשה לחוות במקומות שמגבילים אתכם.

ומצד שני, אירוע מוצלח באמת הוא אירוע מאורגן היטב. מתוקתק מהרגע הראשון ועד שאחרון האורחים עוזב את המקום, לא לפני שהוא אומר לכם שכבר המון זמן הוא לא נהנה ככה בחתונה. ואולי בכלל אתם מתכננים בר מצווה, או אירוע עסקי שימתג אתכם כמובילים בתחומכם, זה לא משנה: בכל מקרה חשוב השילוב המושלם בין החופש והשחרור שמייצר הטבע לבין היכולת לשלוט בכל פרט ופרט. כדי ליצור אירוע כזה, נדרש גן אירועים - אבל לא סתם גן אירועים, אלא משהו שונה לגמרי.

גן אירועים שהוא הרבה יותר מעוד גן

ה"סוד" של בורג' בנימינה הוא המיקום: בלב השדות שופעי הקסם של השרון, באזור פתוח ומרוחק מהבטון והמגדלים ועם זאת נוח להגעה, כשמסביב תפאורה שיצר האדריכל המוכשר ביותר שיש, הטבע. גן האירועים עצמו כולל רחבות דשא מרווחות במיוחד שמפוזרות על גבי טרסות עתיקות ומשקיפות על מטע אבוקדו - אין פלא שכל מי שמגיע למקום מתאהב מיד באנרגיות הייחודיות שלו, בשקט שהוא משרה על כל מי שנמצא בו וביכולת שלו ליצור את האווירה המדויקת ביותר לכל אירוע.

לפעמים הטבע עושה את כל העבודה. מיץ תפוזים, למשל, כשהוא סחוט טבעי אין צורך להוסיף לו כלום. וגם להתבונן בשקיעה, או בזריחה אם אתם מוכנים להשכים קום, עם אדם אהוב. אירוע מושלם לעומת זאת נשען על עוד כמה מרכיבים - וכדאי להתוודע גם אליהם.

שירות מכל הלב ומתוך תחושת שליחות

רצוי לשים את הקלפים על השולחן: בורג' בנימינה הוא גן אירועים שמתרחשים בו מדי יום רגעים של אושר אמיתי - והוא גם עסק. כמו כל עסק, אחת המטרות שלו היא רווחים כספיים נאים. עבור הצוות הגדול והמיומן מאוד שמתפעל את האירועים ובזכותו הם מתנהלים בדיוק לפי התוכניות, הגן, על כל היופי והקסם שיש בו, הוא כמובן גם מקום עבודה.

אבל, וזה אבל חשוב, במקביל למוטיב הפרנסה המובן יש גם תחושת שליחות עמוקה במיוחד. אולי זו האחריות שמגיעה עם מקום שנמצא בלוקיישן שאין הרבה כמוהו אם בכלל, אולי זו ההישאבות לאנרגיות שמחוללת התרגשות של נערת בת מצווה או חופה, אולי זו האינטראקציה ההדוקה שנוצרת עם המארגנים של כל אירוע והרצון להגשים עבורם את החלום - מה שבטוח זה שהשירות ניתן מכל הלב. רק כך אפשר באמת לוודא שהאירוע יהיה מאורגן היטב ושהתוכניות ימומשו בלי שום תקלה, ולו הקלה ביותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפקה מקצועית - כולל של אירועים מורכבים במיוחד

אחרי שמסמנים וי, V גדול, על המיקום, החיבור לטבע והמחויבות של הצוות לאירוע שלכם, אפשר להתפנות ולבחון גם את היכולות המקצועיות הרלוונטיות.

חשוב לזכור שהפקת אירוע היא מלאכה מורכבת מאוד. רף הציפיות, גם של האורחים וגם של המארגנים, עולה כל הזמן וכבר מגיע לגבהים של ממש, והרצון ליצור רגעים בלתי נשכחים מחייב תכנון מדויק ויישום מוקפד מאוד. עוד כדאי לקחת בחשבון שכל אירוע נמשך כמה וכמה שעות, ושמגיעים אליו עשרות ואפילו מאות בני אדם בחתכי גילאים מגוונים ועם העדפות שונות - וגם עובדות אלה תורמות למורכבות, למחויבות, וגם למתח הבלתי נמנע שנוצר כשמתכננים אירוע ומתעצם בדרך כלל ככל שמתקרב המועד.

המתח מובן לחלוטין - הציפיות כאמור גבוהות, ובנוסף ישנה השאיפה הטבעית לציין אירוע של פעם בחיים במקום ובדרך שיובילו לרגעים של אושר אמיתי של פעם בחיים. אולי לא קל לשחרר ולהשתחרר מהלחץ, אבל המיומנות של אנשי בורג' בנימינה והלך הרוח של הצוות משרים רוגע אמיתי, גם תוך כדי ההכנות לאירוע ובעיקר במהלכו. כדאי להבין שבזמן חתונה למשל, החתן והכלה לא רק שלא יכולים לוודא שהכל מתנהל בהתאם לתוכניות, אלא שברוב המקרים הם מוצפים באינספור רגשות ותחושות ונסחפים בהתלהבות ובכלל לא זוכרים מה צריך לקרות… גם באירועים אחרים המארגנים אמורים ליהנות ביחד עם האורחים, ומי שמטפל בכל הפרטים הקטנים ודואג שכל מי שנמצא במקום ייהנה הוא הצוות. בנוסף, כל עובד ועובדת יודעים בדיוק מה הם אמורים לעשות בכל רגע ורגע, האירוע זורם באופן מוצלח במיוחד, ובזכות הניסיון שהצטבר במקום כל תקלה מתגלה עוד לפני שהיא מתרחשת ובהתאם נמצא לה מענה מקצועי כך שאף אחד בכלל לא ירגיש אותה.

אירועים יצירתיים וגמישות מוחלטת על-מנת לספק מענה לכל צורך

חלק בלתי נפרד מהדאגה לכל פרט ופרט ולכל אורח ואורחת, כך שאתם תוכלו ליהנות בראש שקט ולרוות מקסימום נחת, הוא הגמישות בתכנון.

למעשה זו לא "רק" גמישות אלא יצירתיות של ממש, ובימים של אי ודאות כפי שכולנו חווים מאז שהקורונה הגיעה לארץ, זהו נכס משמעותי מאוד עבור גן אירועים - ועבור מארגני אירועים מכל הסוגים.

בבורג' בנימינה מוצעים שני קונספטים מקוריים ומעניינים: חתונה הפוכה וחתונה מתגלגלת.

חתונה מתגלגלת

חתונה מתגלגלת מספקת מענה מושלם לרצון של החתן והכלה לשתף את כל בני המשפחה, החברים, המכרים והאנשים היקרים ללבם באירוע המרגש, בלי ליצור התקהלויות גדולות מדי ובלי שאף אורח ירגיש שהוא מסתכן, כך שכולם יוכלו להתמסר לחגיגה המלהיבה ולאהבה שממלאת את האוויר בגן בראש שקט.

הקונספט הוא להזמין את האורחים ב-3 סבבים. החתונה מתחילה ב-19:00, עם הקהל היותר מבוגר, האנשים שנמצאים בקבוצת סיכון וגם אלה שמעדיפים להתנהל מתוך מקסימום זהירות. בשעה 21:00 מתחיל הסבב השני, עם המשפחות שמגיעות עם ילדים, החברים של ההורים וכו', ומ-23:00 ואל תוך הלילה מתרחשת המערכה השלישית של החתונה המתגלגלת, מסיבת הריקודים השמחה כמובן.

חשוב להדגיש שגם לרגע השיא של כל חתונה, החופה, ניתנת תשומת לב במסגרת תכנון החתונה ב-3 מערכות. אופציה אחת היא לערוך חופה באחד הסבבים ובסבב אחר טקס אישי ייחודי, שיהיה כמובן מרגש לא פחות, ניתן גם להקרין את החופה למי שלא היה נוכח בה, ובאופן כללי הצוות של בורג' מיומן במציאת פתרונות ובמימוש הבקשות של מארגני האירועים, מאתגרות ככל שיהיו.

חתונה הפוכה

חתונה הפוכה נקראת גם חתונת מסיבה - והיא מתאימה בעיקר לזוגות שלא חוששים לשבור מוסכמות ובעיקר רוצים שהיום הכי חשוב בחייהם ייראה בדיוק כפי שהם חושבים שצריך להיות היום הכי חשוב בחייהם.

אם בחתונה קלאסית (שגם אותה כמובן מפיקים בבורג' בנימינה, וברמה גבוהה במיוחד) המחשבות על האוכל דומיננטיות מאוד עד שמוגשת הארוחה, בחתונה ההפוכה הזרימה שונה לגמרי. כשהאורחים מגיעים לגן כבר ממתינים להם המזנונים ולצידם בר קפה ובר אלכוהול. בזכות קיום הארוחה הטעימה עוד בתחילת הערב, כל מי שהגיע אחרי יום עמוס בעבודה ומן הסתם רעב מאוד, הופך לשבע ושבע רצון - ויכול להתפנות בלב שלם ובלי קרקורים בבטן לחוות ביחד עם הזוג הטרי את החופה. מהחופה עוברים כולם הישר אל רחבת הריקודים, ונוצר רצף טבעי יותר שהופך את האירוע למוצלח יותר (ומאחר שלחלק הקולינרי תמיד יש תפקיד קריטי בכל אירוע, תוך כדי המסיבה מוגשים גם קינוחים, מנות לילה מפתות ואלכוהול שמוסיף לשמחה).

מה כדאי לדעת על התפריט באירועים של בורג' בנימינה?

במילה אחת: עשיר.

בשלוש מילים: מוגש ברוחב לב.

ובקצת יותר מילים: הדרך הטובה ביותר להבין עד כמה האורחים באירוע שלכם ילקקו את האצבעות היא כמובן פשוט לטעום מהמנות השונות. עוד לפני זה כדאי לדעת שהגמישות שמאפיינת את תכנון האירוע, כך שהוא יהיה בדיוק לטעמכם, באה לידי ביטוי גם בבניית התפריט ובאופן כללי בפן הקולינרי.

גן האירועים עובד עם מספר שירותי קייטרינג מובחרים, וביניהם קייטרינג בראף שכבר הפך לשם דבר בתחום, ומאפשר בחירה גם לגבי אופי ההגשה: מזנון אחד ארוך, מספר מזנונים שמפוזרים באופן מושכל בשטח הגן, עמדות מגוונות ועוד. התכנון מתבצע גם על-פי התפריט עצמו, וגם כדי ליצור מסלולי תנועה במדשאות רחבות הידיים וכך להפוך את האכילה לחוויה מענגת במיוחד. השטח הגדול מונע צפיפות מיותרת, ומספק את היכולת לשמור על הריווח המבוקש, כך שכל אורח ואורחת יכולים לאכול בלי שום חשש - וליהנות מהמטעמים שמבוססים בעיקר על חומרי גלם מקומיים, על חיבור לעונת השנה ולטבע וכמובן על כישרון ומחויבות. דגש נוסף הוא התאמה לאופי האירוע, כדי שגם האוכל יביא לידי ביטוי את הייחודיות שלו ושלכם.

ההיסטוריה המרתקת של המקום והחיבור ההדוק לסביבה

מרכיב נוסף בקסם של בורג' בנימינה הוא השורשים העמוקים שלו, שמגיעים עד למאה ה-18 ומייצרים גם חיבור של ממש לסביבה.

הבורג' הוא למעשה ח'אן שנבנה בתקופת האימפריה העות'מאנית. ב-1898 לן במקום וילהלם ה-II, קיסר גרמניה, בדרכו לפגוש את בנימין זאב הרצל ולדון איתו בהקמת מדינה ליהודים בארץ ישראל. כמה שנים לאחר מכן רכש את האדמות באזור הברון רוטשילד, וזאת במטרה לסייע למשפחות שהקימו את זכרון יעקב. השטח שימש לגידול שקדים, הדרים וענבים שמהם הופק יין, והאיכרים היו לנים במשך השבוע בח'אן הגדול. על אף העבודה הקשה והעייפות התפתחה בח'אן באותם ימים אווירה מיוחדת ששילבה רוח נעורים, הגשמה, תקווה וגם סיפוק רב, ובפרט בימי הקציר ובציר הענבים - ואין ספק שהאנרגיות העוצמתיות השתמרו במקום שהפך לגן אירועים מטופח ומושקע.

אתם חולמים, הצוות של בורג' בנימינה הופך למציאות

בתקופה של אי ודאות מתעצם הצורך של כולנו ברגעים של אושר - אושר אמיתי, אותנטי וטבעי ולא חיקוי. רגעים שביצירתם הושקעו המשאבים הנחוצים ובעיקר מחשבה רבה ושפע אכפתיות. בורג' בנימינה הוא כמו קנבס שאפשר לצייר עליו את הציורים היפים ביותר והמרגשים ביותר: אתם רק צריכים לחלום, והצוות המחויב של בורג' בנימינה כבר יהפוך את החלום למציאות בלתי נשכחת, במקום הכי יפה בארץ, עם מקסימום תשומת לב גם לתמונה הגדולה וגם לפרטים הקטנים, ובעיקר עם אנרגיות ייחודיות שמחוללות את הקסם המיוחל.

בשיתוף בורג' בנימינה, בשיתוף בורג' בנימינה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully