וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצופים - עיצוב שמאפשר להגשים כל חלום

בשיתוף ריצופים, בשיתוף ריצופים

8.7.2020 / 14:14

השנים האחרונות מאופיינות במגוון רחב של אפשרויות עיצוב שמונגשים לשוק הפרטי - ולא רק לעשירים. החל מבריקים וכלה בפרקטים מפנקים

ריצופים - עולם של חידושים. בוסט מדיה בע"מ,
חברת ריצופים/בוסט מדיה בע"מ

אנחנו חיים בעידן שמעודד אותנו לחלום, ומאפשר להגשים. זהו גם עידן שבו הפן האסתטי משתווה בחשיבותו לפן הפרקטי. כבר ברור לנו לגמרי שאם נהיה מוקפים בדברים יפים, החיים באופן כללי יהפכו ליפים יותר. במציאות כזו, עיצוב בית או עסק הוא חוויה מלהיבה במיוחד, ובפרט אם מגיעים לאולם תצוגה רחב ידיים, מרהיב עין ושובה לב שיש בו את כל מה שצריך כדי ליצור מראה מרשים: חיפויים לרצפות ולקירות, מקלחונים, כיורים, דלתות ועוד. באולם של חברת ריצופים באור יהודה אפשר למצוא את כל הנ"ל וגם פריטים נוספים, והכל ברמת גימור מוקפדת מאוד שמבטיחה מקסימום נחת במשך שנים רבות.

בריקים ייחודיים, פרקטים מדויקים

דוגמה אחת לאינספור האפשרויות החדשות שנפתחו בפנינו במסגרת עיצוב פנים היא בריקים. הלבנים, שמשדרות יוקרה וחמימות גם יחד ואפילו הוד עתיק יומין בזכות החיבור האסוציאטיבי המיידי לטירות היסטוריות, מחפות קירות בחללים מסחריים כבר שנים רבות - והזרימה מהם אל מרחבי המגורים שלנו טבעית ומתבקשת. לקיר לבנים יש נוכחות בעלת מבע עז, ולכן חשוב להשתמש באופציה הזו באופן מושכל ומדויק, גם מבחינת גודל השטח שאותו מחפים עם בריקים, וגם מבחינת הסוג שנבחר, המרקם, הגוון ומאפיינים נוספים. המקומות האידיאליים לשימוש בלבנים הם המטבח, הסלון והמרפסות, אבל מעצבת פנים מוכשרת ובעלת טביעת עין חדה עשויה למצוא עוד לוקיישנים מתאימים.

דוגמה שנייה לחיבור ההדוק בין עליית רמת החיים לעיצוב הבית היא פרקט. בעבר ניתן היה לראות את חיפוי רצפה איכותי זה רק בבתי העשירון העליון ובמשרדים של פירמות גדולות מאוד, ואילו כיום כולנו יכולים ליהנות ממנו בחדר השינה, בחדר הילדים, בסלון ובזכות טכנולוגיות ייצור מתקדמות גם בחדרי הרחצה. באולם התצוגה של ריצופים ממתינים שלל פרקטים, הן מעץ טבעי והן מלמינציה, כך שכל אחד וכל אחד יכולים למצוא את החיפוי שמתאים בול לחלומות שלהם, ובכל מסגרת תקציב.

חדר רחצה כמו בתוכניות טלוויזיה

השאיפה לאסתטיות מוקפדת באה לידי ביטוי בין השאר גם בתוכניות טלוויזיה שמוקדשות לעיצוב, וכן שלל אתרי אינטרנט שמציגים את כל מה שטרנדי. כשנכנסים לאולם של ריצופים, ששטחו 1,000 מ"ר ויש בו כאמור שפע מוצרים, מרגישים מיד כמו חלק מתוכנית מושקעת במיוחד.

התבוננות בכל הפריטים מבהירה שזה המקום הנכון לתכנן בו כל חלל. למשל, חדר הרחצה: את הכיור אפשר לבחור מבין מגוון עצום של כיורי חרס, קוריאן, אבן, זכוכית ועוד, גם כשמחפשים כיור תלוי וגם אם החלום כולל כיור שניצב על משטח. מי שחושק באמבטיה עכשווית ימצא גם הוא את מבוקשו, ובמחלקת המקלחונים מוצעים דגמים פינתיים, קטומים, מעוגלים, עם סוגי זכוכיות שונים וכולם יפים ועמידים. מראה מושלם מחייב תשומת לב לפרטים הקטנים, ולכך מספקת מענה מחלקת האביזרים שבה יש כל מה שצריך לחדר רחצה, ממתלה למגבות דרך ברזים משובחים ועד ראש מקלחת מפנק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מקום מושלם גם ללקוחות פרטיים וגם למעצבים ואדריכלים

לא "רק" מבחר עצום של דלתות פנים, אריחים מצוירים, ריצוף גרניט, כלים סניטריים וכאמור מקלחונים, אמבטיות, בריקים, פרקטים ועוד - גם אווירה מאירת פנים ושירות סבלני וקשוב הן חלק בלתי נפרד מההתחייבות של חברת ריצופים.

היחס הלבבי והמקצועי מושך למקום גם לקוחות פרטיים שהחליטו לשדרג מרכיב מסוים בבית ויודעים בדיוק מה מתאים להם, וגם מעצבים, מעצבות, אדריכלים ואדריכליות. עבור נשות ואנשי מקצוע אולם התצוגה שמתחדש ללא הרף הוא גם בית לכל דבר, ובין השאר נערכות בו גם השתלמויות מעשירות וסדנאות כיפיות.

עם ריצופים קל יותר, ומהנה במיוחד, להגשים חלומות אישיים ומקצועיים - זה הזמן לגלות את הקסם.

רוצים לתאם שעת ייעוץ עם מעצבת הפנים של ריצופים?

התקשרו אלינו לטלפון 073-7577097

או השאירו פרטים בטופס באתר https://ritzufim.co.il/

בשיתוף ריצופים, בשיתוף ריצופים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully