וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת האהבה: אירוח יוקרתי בלב המרכז

בשיתטוף פסגת האהבה, בשיתטוף פסגת האהבה

8.7.2020 / 13:48

מדינת ישראל התברכה בצימרים ייחודיים וחדרי אירוח מפנקים במיוחד. על מנת ליהנות מחוויית אירוח יוקרתית אין צורך לנסוע עד לצפון הרחוק, בלב רמת גן ממוקמת ''פסגת האהבה'', הכוללת סוויטה מפנקת ופנטהאוז מדהים המשקיף על גורדי השחקים של תל אביב

פסגת האהבה. יח"צ,
פסגת האהבה/יח"צ

מתחם ''פסגת האהבה'' ממוקם על גבול רמת גן-גבעתיים, בלב המרכז הפועם של גוש דן, בצמוד למסעדות נהדרות ומתחם חיי לילה ובילויים. המתחם מעוצב לעילא בעיצוב מודרני ובריהוט מוקפד ויוקרתי במיוחד.

המתחם כולל שתי יחידות אירוח, פנטהאוז יוקרתי וסוויטה מפנקת. הפנטהאוז גדול במיוחד, כ80 מ''ר, וכולל מרפסת רחבת היקף המשקיפה על הנוף האורבני של תל אביב, בה תוכלו ליהנות מג'קוזי מפואר ומפנק לחוויה רומנטית מושלמת. בפנטהאוז ישנו חדר שינה נפרד, סלון גדול וחדר רחצה פרטי.

פסגת האהבה. יח"צ,
פסגת האהבה/יח"צ

במתחם תוכלו ליהנות מחוויית בשרים עשירה בהכנת ''על האש'' באמצעות מנגל ייעודי גדול לרשות אורחי המתחם. בנוסף, ניתן לקיים אירועים קטנים כגון מסיבת רווקים \ רווקות ומפגשים חברתיים עד 12 אנשים.

הסוויטה משתרעת על פני 50 מ''ר וכוללת חדר שינה פרטי, סלון רחב היקף וחדר רחצה פרטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פסגת האהבה. יח"צ,
פסגת האהבה/יח"צ

ב''פסגת האהבה'' תוכלו לבחור להתארח ליממה או מספר ימים, או לחלופין לשכור את החדרים למספר שעות לחוויית אהבה מיוחדת במינה במחירים משתלמים במיוחד.

''פסגת האהבה'' הינה מקום אולטימטיבי להשכרה חדרים לפי שעה. במקום תוכלו ליהנות מאירוח דיסקרטי במיוחד, בזכות חנייה אחורית הכוללת כניסה צדדית שמובילה ליחידות האירוח. כמו כן, לבוחרים באירוח דיסקרטי ישנה אפשרות לתשלום ללא מפגש.

הייחודיות של "פסגת האהבה" טמונה בשירות המדהים של בעל המקום, אלי, שיודע להעניק את היחס האישי שכל אורח זקוק לו, על מנת לספק חווית אירוח מיוחדת במינה, בשיחה שערכנו עם אלי הוא מספר "חשוב לי שכל האורחים בפסגת האהבה יהנו מיחידות האירוח המיוחדות שלנו, לכן אני משתדל להעניק את השירות הטוב ביותר עבורם. עם הזמן למדתי היטב להבין את אופי האורחים, ישנם כאלה שמעוניינים בשירות אישי וישנם אורחים שמעדיפים דיסקרטיות, אני מכבד את העדפת הלקוחות ומתאים את אופי השירות שלי אליהם."

הניקיון והאסתטיקה במתחם הם נר לרגליו של אלי ושל צוות המקום, שמקפידים לנקות ביסודיות את החדרים בסיום כל אירוח. בחודשים האחרונים, לנוכח תקופת הקורונה, במתחם מוסיפים לנוהל הניקיון המוקפד חיטוי יסודי לכל חדר, לטובת שלומם של האורחים.

פסגת האהבה. יח"צ,
פסגת האהבה/יח"צ

חווית האירוח במקום אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות "פסגת האהבה", שמרעיפים שבחים רבים אודות המקום המדהים והשירות המוענק במקום, כך מספר אורח המקום, משה "פסגת האהבה היא מקום מדהים! נקי, ריח טוב, אווירה ממש טובה במקום. הבעלים אלי פשוט בן אדם מקסים הוא תמיד זמין, ותמיד דאג לפנק אותנו במאכלים ובפינוקים." לקוח נוסף, איציק, סיפר "פשוט מקסים, בעלי בית אדיבים ומפנקים. דאגו לנו לאבטיחים ויין על חשבונות הבית. אירוח מושלם אי אפשר לבקש משהו טוב יותר."

בפעם הבאה שאתם מתכננים אירוח יוקרתי ורומנטי, מערכת המומחים של וואלה! ממליצה במיוחד על חווית האירוח של ''פסגת האהבה''. מילה של מומחים.

פסגת האהבה

רחוב בן גוריון 181, רמת גן

לפרטים והזמנות חייגו 058-7880431

לאתר

בשיתטוף פסגת האהבה, בשיתטוף פסגת האהבה
  • עוד באותו נושא:
  • פנטהאוז
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully