וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את האור: סנטצ'יפס SCENTCHIPS, הדור הבא של המנורות הגיע לישראל

בשיתוף סנטצ'יפס, בשיתוף סנטצ'יפס

8.7.2020 / 10:03

הבית מעולם לא הרגיש נעים יותר: הכירו את הפתרון המושלם לשילוב בין אור טבעי ועדין לבין ריח משגע - נורות סנטצ'יפס

סנטצ'יפס. יח"צ,
סנטצ'יפס/יח"צ

חשבו מהו זיכרון הריח הראשון שעולה לראשכם כאשר אתם שומעים את המילה בית? רובנו נזכר בריח של אוכל ביתי חם ומפנק. מנורות הטאץ' של "סנטצ'יפס" עלולות לגרום לזיכרון הנ''ל להתערער, ולהעניק לביתכם ארומה מיוחדת במינה שבכל פעם שתכנסו אליו תקבלו הרגשה ביתית וחמימה.

אנשים רבים עסוקים חלק ניכר מזמנם בחיפוש אחר עיצוב המושלם לביתם. הרצון לגוון, לחדש ולהפתיע גורם לעיתים לבצע שינויים גדולים בעיצוב שעלותם מרקיעה שחקים. באמצעות מנורות הטאץ' של סנטצ'יפס תוכלו להוסיף עיצוב דקורטיבי מיוחד לביתכם ולשדרג את העיצוב הקיים בעלות זניחה. הנורות מעוצבות לעילא ומתאימות במיוחד כריהוט משלים לכל חלל.

לנוכח כך, המנורה מהווה אפשרות נהדרת למתנה לכל מטרה במחיר אטרקטיבי, בייחוד כשי יוקרתי למארחים. באמצעות הריח המיוחד המופץ מהמנורה, והעיצוב הדקורטיבי המיוחד מנורת הסנטצ'יפס תשמח כל נמען שיקבל אותה.

סנטצ'יפס. יח"צ,
סנטצ'יפס/יח"צ

את הריח המועדף עליכם תוכלו לבחור ממגוון רחב ביותר ריחות בעלי ארומות משגעות. הריח שהנורה מפיצה לאוויר ריח עוצמתי המתפזר על פני שטח של עד 70 מ"ר ובעל עמידות של 8 עד 10 שעות. כך תוכלו ליהנות מניחוחות נהדרים בביתכם במשך זמן ממושך, המייצרים סביבה ביתית מושלמת.

להפעלת המנורה נדרש מגע עדין במיוחד באמצעותו ניתן להפעיל שלוש רמות של אור על פי העדפת המשתמש: במגע ראשון - אור חלש וריח עדין, במגע שני - אור וריח ברמה בינונית ובמגע שלישי - אור וריח חזקים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סנטצ'יפס. יח"צ,
סנטצ'יפס/יח"צ

מנגנון המנורה פועל בצורה ייחודית באמצעות חימום השעווה בריח המועדף על המשתמש. מדובר במנגנון מהפכני ובלעדי לחברה. השעווה הינה אורגנית, ללא כימיקלים, ומתאימה לשימוש גם בחדרי ילדים ותינוקות.

מי שזיהה את הפוטנציאל של הנורות הוא אסף בן דוד, בעל רשת ''סנטצי'פס" ישראל. בשיחה שערכנו איתו הוא מספר "הכל החל בפיליפינים, שם נחשפתי למוצר, אהבתי ורכשתי אותו. הבאתי אותו כמתנות למשפחה ולחברים והם התלהבו וביקשו עוד מהמוצר." לאור הביקוש הרב שהלך וגדל, אסף זיהה את ההזדמנות העסקית והחל לייבא את המוצר, ומאז השאר היסטוריה.

בנוסף למנורות הייחודיות, בסניפי הרשת תוכלו למצוא מוצרים נוספים כגון מנורות מעוצבות, שעווה בריחות שונים, סבונים, מגבות ומוצרי בישום לבדים ולחדרים. מוצר נוסף שצד את עינינו במיוחד הוא בושם שמן מיוחד במינו, בעל ריח משגע, אותו ניתן להשיג בכל סניפי הרשת.

במבט לעתיד, ב"סנטצ'יפס" ישראל מצפים לפתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ, כאשר המטרה היא להנגיש את המנורה המיוחדת עבור הציבור הרחב בישראל, על מנת שכל אחד יוכל לרכוש את המנורה במתחם הקניון הסמוך לביתו.

סנטצ'יפס. יח"צ,
סנטצ'יפס/יח"צ

במערכת המומחים אהבו במיוחד את המנורה המהפכנית של "סטנצ'יפס" וצוות העורכים החליט "פה אחד" להשתמש במנורה על מנת ליהנות מריח משכר במשרדים החברה.

את המנורות המהפכניות של ''סטנצ'יפס'' ומוצרים נוספים של החברה תוכלו לרכוש במגוון סניפי הרשת: קניון הזהב בראשל''צ, קניון מלחה, קניון רננים, יפו, ירכא, ראש פינה ובקניון ''אייס מול'' באילת. ברשת מפעילים מערך משלוחים יעיל ומהיר לכל חלקי הארץ.

לרכישה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף סנטצ'יפס, בשיתוף סנטצ'יפס
  • עוד באותו נושא:
  • נורות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully