וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לכם סדר בספרים: רו''ח דוד אלפסי

בשיתוף רו''ח דוד אלפסי, בשיתוף רו''ח דוד אלפסי

8.7.2020 / 9:34

כשאתם בוחרים רואה חשבון לעסק שלכם חשוב לבחור באיש מקצוע אמין וישר. משרד רו"ח דוד אלפסי משרת לקוחות מכל רחבי הארץ

דוד אלפסי. יח"צ,
דוד אלפסי/יח"צ

אחת הנקודות המרכזיות שחיפשנו בבואנו למצוא רואה חשבון היא אמינות ויושרה. אדם העוסק בניהול חשבונות של חברה למשל, מקבל גישה לכל הפרטים האישיים של הבעלים והעובדים, המהלכים השונים בבית העסק וכל מידע אחר. עבודתו עשויה להשפיע באופן ישיר על העסק, כך שהוא חייב להיות אדם בעל יושרה ונאמנות לעסק שלכם. לדוגמה, הרישום של רואה החשבון חייב להיות מדויק ומפורט, הרי שעבודתו למעשה עוזרת לתכנן את העתיד הכלכלי. הדו''חות שהוא מפיק חייבים להתבצע באופן מקצועי, ללא טעויות או פגמים, מאחר ודו''חות אלו מוכרים לצורכי מס וטעויות בהם עלולות לגרום נזק כלכלי לעסק, לכן חייבים לשים לב את מי בוחרים לתפקיד.

אז בין אם אתם מתכננים למכור דירה ומעוניינים בהקלה במס הרכישה, מתכננים לפתוח עסק ומתלבטים האם לפתוח תיק עוסק מורשה או פטור, זקוקים לסיוע בניהול החשבונות או בהפקת המשכורות לעובדים, צריכים ליווי וייעוץ בעת הדיווח לרשויות המס או זקוקים לייעוץ ותכנון בתחום המס ותכנון הפרישה לפנסיה. על מנת להתנהל כראוי מבחינה כלכלית, רואה חשבון דוד אלפסי וצוות המשרד, יסייע לכם, תוך מתן יחס אישי ומקצועי.

דוד אלפסי. יח"צ,
ראיית חשבון/יח"צ

רו''ח דוד אלפסי מרכז תחתיו את כל ההתנהלות הפיננסית של העסק מול רשות המסים: מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. על פי הבדיקה של צוות המומחים הגענו למסקנה כי אלפסי ינהל בצורה נבונה את התיק הפיננסי של העסק, כך שנטל המס יהיה מינימלי והרווח מקסימלי. אלפסי מספק בין היתר: ייעוץ מלא בכל הנוגע להקמת עסק חדש, ייצוג העסק מול רשויות המס, ראיית חשבון וביקורת, הנהלת חשבונות ושכר לעצמאים ולתאגידים, דו''חות שנתיים, הצהרות הון, החזרי מס לשכירים, תכנון מס בפרישה ופיצויים, הקמת חברה, רישום חברה, שכר ומשכורות לעובדים ועוד.

רו''ח דוד אלפסי מעניק שילוב של קשר אישי, בנוסף לשירות ומקצועיות עבור הלקוחות. "אני מעורב הרבה מאד בנעשה עם הלקוחות שלי" אמר אלפסי והוסיף: "המטרה היא לתת שירות, כמו שצריך, במקצועיות, תוך הענקת שילוב של פן אישי והיכרות חמה. אני נותן המלצות לעסקים, לצד דעות אישיות על התנהלות נכונה וכדומה. כלומר, איך לתפעל נכון את העסק ולא רק לטפל בטפסים ומסים".

משרדו בירושלים ממוקם בשכונת רחביה והוא מעסיק רואי חשבון, יועצי מס, מתמחים ומנהלי חשבונות. במסגרת המשרד פועלת גם חברה המספקת שירותי הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי. המשרד משרת מאות לקוחות מכל רחבי הארץ במגוון עיסוקים, גדלים ותחומי פעילות. בבדיקה שערכנו בכל הקשור למחירי המשרד, אנו יכולים לבשר לכם כי הם בהחלט נוחים, כאשר תשומת לב מוענקת לכל לקוח, תוך שמירה על רמה מקצועית ראויה.


עורך הדין, מתניה בן נון, הוא אחד מלקוחותיו של אלפסי. לצוות המומחים אמר: "אני נמצא במשרד כבר שנים רבות. הכרתי את רו"ח דודו אלפסי במסגרת עבודתי כעורך דין. דודו הופיע כעד מומחה בתיק קשה ומסובך. הוא השאיר עלי רושם עז והחלטתי להעביר את התיק שלי כעו"ד וכן תיקים של משפחתי, העוסקים בתחומי מסחר ויזמות, למשרדו. אני מרגיש שאני יכול לפנות אליו בכל עת ולקבל ייעוץ והכוונה במהירות, בנעימות ובאופן מקצועי".

אלפסי הוא יליד 1963, גר בירושלים, נשוי ואבא לשלושה ילדים. בוגר חשבונאות וכלכלה באונ' תל אביב. יש לו ניסיון מקצועי שנים רבות, כשהוא גם מקפיד על התעדכנות והתחדשות מקצועית. בשעות הפנאי וכתחביב לנשמה ולגוף, רוקד דוד אלפסי זה שנים רבות בלהקות מחול ייצוגיות ומשחק טניס בשעות הפנאי שלו.

טלפון

02-5665570

נייד

050-4861334

פקס

02-5665580

דוא"ל

alfasi-dudu@bezeqint.net

אתר

פייסבוק

כתובת: רח' הרב הרצוג 21 ירושלים

בשיתוף רו''ח דוד אלפסי, בשיתוף רו''ח דוד אלפסי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully