וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת משה חדיף: הניסיון, האמינות וההתחדשות עושים את ההבדל

בשיתוף קבוצת משה חדיף, בשיתוף קבוצת משה חדיף

8.7.2020 / 8:51

קבוצת משה חדיף הוקמה בשנת 1982 ומאז היא מנהלת ובונה פרויקטי נדל"ן ברחבי הארץ ובעיקר בפריפריה

קבוצת משה חדיף. יח"צ,
קבוצת משה חדיף/יח"צ

שוק הנדל"ן כמרקחה. משבר הקורונה, שלא פוסח גם עליו, טומן בחובו הזדמנויות חדשות ורצון מצד יזמים להעניק את הערך המוסף ללקוחותיהם. אזור הצפון, ובעיקר זה הכולל את חיפה והסביבה, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן רבים. אפשר למצוא באזור זה לא מעט דירות למכירה, מדירות במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. המחירים האטרקטיביים, הפיתוח של האזור כולו, ולא רק של חיפה עצמה, וגם המוני הסטודנטים הנוהרים אל העיר בזכות האוניברסיטה המובילה שבה, הופכים את הצפון ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ, הנחשבים למובילים לא פחות.

קבוצת משה חדיף היא אחת מחברות הבנייה שעולה ומתבלטת בשנים האחרונות בפרויקטים ברחבי הארץ. הקבוצה אשר הוקמה בשנת 1982 ע"י משה חדיף (יושב הראש), התרחבה מאז וכיום היא מאגדת בתוכה מספר חברות העוסקות בהשקעות נדל"ן, נכסים, ייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים רבים. לאורך השנים, הניסיון של ''קבוצת משה חדיף'' הוביל את הקבוצה להתרחבות בתחומים השונים, אך במקביל החברה שמרה על סטנדרטים ברורים של משפחתיות, אמינות ויושר מקצועי ואישי, כפי שהתחיל את דרכו משה חדיף.

קבוצת משה חדיף. יח"צ,
קבוצת משה חדיף/יח"צ

היתרון של קבוצת הנדל''ן בא לידי ביטוי בכך שהיא יזמית ומבצעת. כלומר, קבוצת משה חדיף מבצעת את הפרויקטים שלה - גורם המעניק לדיירים שקט נפשי ויציבות. לאור העובדה שקבוצת משה חדיף היא יזם וקבלן מבצע, יש לה כאמור יתרון ברור על פני חברות אחרות, בכך שהקבוצה שמה את הלקוח במרכז, כאשר לשם כך הוקמה מחלקת הפלטינום, המעניקה שירות אישי לכל דייר וסטנדרט בניה חסר פשרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קבוצת משה חדיף. יח"צ,
קבוצת משה חדיף/יח"צ

בימים אלו קבוצת משה חדיף בונה מספר פרויקטים ברחבי הארץ ביניהם פרויקט CARMEL VILLAGE, פרויקט צמודי קרקע באזור הכרמל, הכולל 118 יחידות דיור אשר משתרעות על כרבע דונם, בשכונה גלי כרמל החדשה בטירת הכרמל. המיקום קרוב מאד לקו החוף (1 ק''מ אווירי). בנוסף, בימים אלו הקבוצה עובדת על פרויקטי פינוי-בינוי בנשר: שני מתחמים בשכונת בר מוחא ודרך השלום. מדובר בפרויקטים הראשונים מסוגם (פינוי בינוי) בתולדות העיר נשר, שבסופם יעמדו בניינים מפוארים בסטנדרט בניה יוקרתי. למרות שהקבוצה בונה בכל הארץ, היא בוחרת לתת דגש לפרויקטים בפריפריה, מתוך רצון להיות חלק מחזון ''בניין הארץ''.

קבוצת משה חדיף. יח"צ,
קבוצת משה חדיף/יח"צ

משה מנחם, סמנכ''ל השיווק של קבוצת משה חדיף אמר: ''אנו נמצאים במאמץ מתמיד לפעול לשיפור חייהם של תושבי ישראל, וזה מתחיל קודם כל בסביבת המגורים. הקבוצה היא בין החברות הוותיקות בענף הבנייה - ניסיון שמנוצל לטובת הדיירים ולמרות זאת, אנו תמיד מתחדשים ברוח התקופה ומנסים להציב רף חדש בסטנדרט הבנייה, בסגנון ובתכנון האדריכלי המוקפד וכמו כן, שמים דגש על התחדשות עירונית באזור הפריפריה על מנת לפתח אותה".

מנחם מוסיף כי החברה מובילה פרויקטים גם במרכז הארץ ויש כוונה להרחיב את המעורבות בפרויקטים כאלה. "אין ספק שהבנייה במרכז היא אתגר בכמה רמות, ואנחנו שמחים להציב סטנדרט גבוה במספר פרויקטים בהם אנחנו מעורבים, דוגמת פרויקט 'יפו יאנג', 'יפו יהודה הימית' ופרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שבוצע ואוכלס בשיתוף פעולה עם חברת 'עזרה וביצרון' של עיריית תל אביב". בנוסף, החברה עוסקת גם בבנייה מסחרית, מתחמי משרדים ומרכזי קניות באזור הצפון והמרכז.

קבוצת משה חדיף. יח"צ,
קבוצת משה חדיף/יח"צ

במהלך עשרות השנים של פעילותה, פעלה הקבוצה בתחומי ייזום הנדל"ן במגורים, במסחר ובמגזר הציבורי ברחבי הארץ, הן על קרקעות פרטיות והן על קרקעות של מינהל מקרקעי ישראל, ביניהן הקמת שכונות שלמות. לצד יכולות החברה בתחום התכנון והייזום, העובדה כי ברשותה חטיבת ביצוע, מסייעת רבות להשלמת תהליכי הפרויקטים ברמה גבוהה ולשאיפה למצוינות, כפי שהציבה לעצמה החברה, כנכס מרכזי ובסיסי להצלחה.

טלפון: *2931

04-692-2516
• פקס: 04-697-2004
• דוא"ל - office@hadif.co.il

פייסבוק

אתר

בשיתוף קבוצת משה חדיף, בשיתוף קבוצת משה חדיף
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully